Bachelor of Business Administration in Marketing Communications en Social Media
European University Cyprus
Belangrijke informatie
Campuslocatie
Nicosia, Cyprus
Talen
Engels
Studieformaat
Afstand leren, Op de campus
Duur
4 jaar
Tempo
Full time, Deeltijd
Collegegeld
Informatie aanvragen
Deadline voor aanmelding
Informatie aanvragen
Eerste startdatum
Informatie aanvragen
Beurzen
Ontdek mogelijkheden voor beurzen om je studie te financieren
Invoering
De BBA in Marketing Communications en Social Media combineert de theorie en praktijk van marketing met een goed begrip van de rol van communicatie bij het bevorderen van zakelijke belangen in een nieuwe mediaomgeving. Studenten krijgen een stichting in de beginselen van het gedrag van de consument, hoe de markten voor producten en diensten worden gevormd en verandering, en organisatorische reacties op de behoeften van de klant en voorkeuren. Het programma is gericht op de rijke mix van vaardigheden die nodig zijn van effectieve marketing executives, waaronder analytische en data management vaardigheden, en geavanceerde communicatie vaardigheden van digitale marketing strategie en het beheer van sociale media en online communities te ontwikkelen.
Doelstellingen & Outcomes
Algemene doelstellingen
- Om de capaciteit van de student om te denken, schrijven en effectief en creatief te spreken te ontwikkelen.
- Om een waardering van en respect voor de sociale, morele en ethische waarden als het fundament van je relatie met anderen en je verantwoordelijkheden naar de gemeenschap te ontwikkelen.
- Om de student analytisch, besluitvorming en communicatie competenties te ontwikkelen samen met de kwaliteiten van zelfstandigheid, verantwoordelijkheid, integriteit en het zelfbewustzijn die persoonlijke prestaties en bijdrage aan de organisaties te bevorderen.
- Om de breedte van het perspectief op te bouwen door middel van de algemene vorming eisen en voldoende specialisatie tot basisvoorzieningen professionele en carrière eisen te voldoen.
- Om de student met de noodzakelijke vereisten voor academische en / of loopbaanontwikkeling te bieden.
Specifieke doelstellingen
- Om studenten te voorzien van een stichting in het bedrijfsleven in het algemeen en alle methoden van communicatie in marketing, in het bijzonder.
- Om een grondige studie van elk van de elementen van de promotie-mix, dat wil zeggen reclame, public relations, sales promotion, persoonlijke verkoop en Direct Marketing bieden.
- Om een diepgaand inzicht te geven over de vraag waarom en hoe de elementen van de communicatiemix zijn geïntegreerd.
- Om de fundamenten van Social Media Marketing voor studenten die een loopbaan in de snel veranderende marketing communicatie gebied willen bieden.
- Om studenten met de kennis en vaardigheden voor het ontwerpen en implementeren van een effectieve marketing communicatie campagne te bieden.
- Om studenten te voorzien van een grondige kennis van de rol van marketing communicatie en het proces van het ontwikkelen van relaties met stakeholders.
- Om de aandacht van de vaardigheden en kennis die nodig is door Marketing Communicatie professionals centreren rechtstreeks en om studenten te helpen verwerven van kennis en het ontwikkelen van vaardigheden op een systematische manier.
- De studenten helpen bij het ontwikkelen leidinggevende capaciteiten, die kunnen worden gebruikt in het bereiken van oplossingen voor problemen van bedrijf in het algemeen, en in het veld marketingcommunicatie in het bijzonder.
Leerresultaten
Na succesvolle afronding van de opleiding de studenten in staat zijn om:
- Demonstreer bewustzijn en het vermogen van het analyseren van het milieu (economische, sociale, politieke, juridische en technologische) ontwikkelingen en hun impact op particulieren en bedrijven.
- Kritisch evalueren en concepten, technieken, strategieën en theorieën van toepassing vanaf elk passend discipline in het bedrijfsleven contexten
- Blijk geven van hun vermogen om effectief in zakelijke situaties communiceren via spreken, schrijven, en door het gebruik van elektronische media.
- Differentiëren en te analyseren consumenten gegevensbronnen en methoden voor het verzamelen via een empirisch onderzoek aanpak.
- Beschrijf de toepassing van handmatige en computer-based kwantitatieve en kwalitatieve instrumenten en methoden bij het identificeren en oplossen van problemen en het nemen van beslissingen in zakelijke situaties.
- Aantonen dat een grondige kennis van elk element van de communicatiemix en het belang van ze te integreren.
- Toepassing van kennis uit het bedrijfsleven en de communicatie disciplines om een effectieve geïntegreerde communicatieplan in de dynamische omgeving te ontwikkelen.
- Beschrijf de coördinatie van de productie van visueel effectief print, grafisch, en elektronische communicatie.
- Aantonen dat een grondige kennis van de beginselen van Social Media en hoe deze platforms worden opnieuw formuleren van zakelijke communicatie.
- Aantonen dat het vermogen van het bouwen en onderhouden van professionele relaties met de verschillende doelgroepen van de organisatie.
- Projecteer de mogelijkheid om te werken in overeenstemming met de professionele ethiek, normen, praktijken en de relevante wetten.
- Demonstreer de mogelijkheid om teams te bouwen en effectief te werken binnen hen.
Werkgelegenheid
Digital Marketing Strategy, Social Media / Community Management, Public Relations, Advertising, Media, Direct Marketing, Communicatie Consulting.
Careers & Employment
Afgestudeerden van de opleiding Marketing Communicatie & Social Media gebruiken hun kennis te maken en het bevorderen van de corporate image van een organisatie. Door de opgedane kennis ze verschillende manieren kunnen gebruiken communicatiemiddelen om gerichte en correcte boodschappen over te brengen aan hun klanten voor de producten of diensten die zij aanbieden. De afgestudeerden zullen ook leren hoe je relaties met klanten en diverse stakeholders te ontwikkelen door middel van zowel traditionele netwerken en social media platforms.
Vaardigheden
- Samenspel
- Communicatie vaardigheden
- Probleemoplossing
- Uitstekende computergebruik
- Analyse en onderzoek
- Organisatie en Efficiency
- leiderschap
- Initiatief en creativiteit
werkgelegenheid sectoren
- Publiek privaat
- Adverteren
- Uitgever
- SME
- telecommunicatie
- Pedagogiek
loopbaankeuzes
- Freelance
- Communication Officer
- Druk vertegenwoordiger
- Adverteerder
- Officer Public Relations en Marketing
- Leerzaam
Graduate / Professional Studies
Internationale organisaties kunnen verzoeken als extra academische kwalificaties van een Master of Business Administration (MBA) of een andere post-graduate diploma op een bepaald gebied in de communicatie.
Voor een carrière in de academische veld en in het hoger onderwijs, is het wenselijk om een doctoraat (PhD), die ook beschikt over de ervaring en vaardigheden die direct verband houden met onderzoek.
Work Experience Program - European University Cyprus
De werkervaring van het Career Center programma stelt derdejaars en vierdejaars studenten met een hoge academische prestaties te werken voor periode van drie maanden in posities aangepast zijn aan hun vakgebied. Het programma verrijkt het curriculum van elke deelnemer, na het verkrijgen van werkervaring en persoonlijke evaluatie of Competence van de organisatie waarin hij of zij wordt geplaatst. Sommige van de bedrijven die deelnemen aan het programma van de Marketing Communications en Social Media waarin studenten werden geplaatst zijn:
- Abacus Ltd
- AC Nielsen
- Airtrans Group Ltd
- Alico AIG Life
- Aspen Trust
- Atlantis Consulting
- BKR Damianou & Partners
- Carob Mill Ltd.
- Cyprus Trading Corporation Limited
- FBME BANK LTD (Federal Bank van het Midden-Oosten Ltd)
- Infocredit Group
- Lanitis EG Holfings Ltd
- Lanitis Freen Energy Group Ltd
- Liberty Life Insurance Company
- NP Lanitis Ltd
- Nieuwe Nissan Cyprus LTF
- TFI Markets
- Thomson Reuters
- MTN (Cyprus)
- GrantXpert Consulting Ltd
- Cyprus Ministerie van Arbeid (afdeling Arbeidsmarkt)
- WorkForce Cyprus
- RTD Talos
- Penta Marketing Art
- O. Shambartas LLC
Over de school
Vragen
Vergelijkbare cursussen
B.Sc. Digitale marketing en sociale media
- Potsdam, Duitsland
- Berlin, Duitsland
Honours BA in sociale communicatie
- Ottawa, Canada
Bachelor in digitale media en marketing
- Iserlohn, Duitsland
- Hamburg, Duitsland + 1 meer