Bachelor of Science in Marketing
Fairleigh Dickinson University - Silberman College of Business
Belangrijke informatie
Selecteer een locatie
Campuslocatie
Madison, Verenigde Staten
Talen
Engels
Studieformaat
Op de campus
Duur
4 jaar
Tempo
Full time
Collegegeld
USD 33.264 / per year
Deadline voor aanmelding
Informatie aanvragen
Eerste startdatum
Sep 2024
Beurzen
Ontdek mogelijkheden voor beurzen om je studie te financieren
Invoering
Marketing majors worden blootgesteld aan interdisciplinaire cursussen die een breed scala aan zakelijke vaardigheden ontwikkelen. Het marketingcurriculum is bedoeld om studenten voor te bereiden op een loopbaan in verkoop, detailhandel, reclame, productbeheer, direct marketing en onderzoek. Deze voorbereiding wordt bereikt door middel van cursusaanbod in elementaire marketingconcepten en aangevuld met loopbaanspecifieke cursussen. Het leerproces wordt versterkt met projecten, case studies en stages.
leerplan
Graad Vereisten
Alle studenten die zijn ingeschreven voor het Bachelor of Science Degree-programma, moeten naast de belangrijkste vereisten hieronder ook het Core-curriculum van de universiteit en het bedrijf voltooien.
Benodigde cursussen
- MKTG3344 Marketingonderzoek
- MKTG4272 Consumentengedrag
- MKTG4405 Geavanceerd marketingbeheer
Keuzevakken (Selecteer vier cursussen)
- MKTG3341 Professioneel verkoop- en verkoopbeheer
- MKTG3360 Digital Marketing
- MKTG3371 Principes van internationale marketing
- MKTG3383 Social Media Marketing
- MKTG3501 Marketing voor een duurzame wereld
- MKTG4344 Public Relations
- MKTG4345 Sport- en evenementenmarketing
- MKTG4365 Marketingcommunicatie
- MKTG4499 Stage in marketingstudies
Digitale marketingconcentratie
Met zoveel technologische vooruitgang is de hedendaagse marketingarena complexer dan ooit tevoren. Marketeers hebben moeite om gelijke tred te houden met de informatie die door hun klanten op verschillende platforms wordt gedeeld en gebruikt. Marketingsucces ligt in het kunnen begrijpen van deze digitale en sociale platforms, en in het naadloos kunnen integreren van een reeks nieuwe mogelijkheden met enkele van de meer traditionele.
Een bachelordiploma in Marketing met een concentratie in Digitale Marketing van Silberman College of Business bereidt je voor op een carrière in dit dynamische veld en zal je uitrusten met de kennis en vaardigheden om een goed geïntegreerde marketingstrategie te plannen, ontwerpen en beheren.
Digitale marketingconcentratievereisten
Het curriculum is ontworpen om u in staat te stellen meer inhoudelijk te leren over het opkomende gebied van digitale marketing. Studenten die deze concentratie willen volgen, moeten in totaal 21 studiepunten behalen, waaronder de volgende zes verplichte vakken gevolgd door een stage op het gebied van digitale en / of sociale mediamarketing.
- MKTG4272 Consumentengedrag
- MKTG3344 Marketingonderzoek
- MKTG4365 Marketingcommunicatie
- MKTG4405 Geavanceerd marketingbeheer
- MKTG3360 Digital Marketing
- MKTG3383 Social Media Marketing
- MKTG4498 Marketingstage op een gebied gerelateerd aan digitale en/of sociale media. Studenten moeten voldoen aan de criteria van het College voor stages.
Studenten met specifieke vragen over de belangrijkste vereisten moeten contact opnemen met hun adviseur op hun thuiscampus.
Over de school
Vragen
Vergelijkbare cursussen
Bachelor in marketing
- Smithfield, Verenigde Staten
BSc (Hons) bedrijfsmanagement met marketing
- Manchester, Verenigd Koninkrijk
Bachelor in digitale media en marketing
- Iserlohn, Duitsland
- Hamburg, Duitsland + 1 meer