Honours Bachelor of Commerce (Digital Marketing)
London, Canada
DUUR
4 Years
TALEN
Engels
TEMPO
Full time, Deeltijd
DEADLINE VOOR AANMELDING
Aanvraagdeadline
EERSTE STARTDATUM
Sep 2025
COLLEGEGELD
CAD 31.145 *
STUDIE FORMAAT
Afstand leren, Op de campus
* totale programmakosten voor Canadese studenten. $ 68,980,48 voor internationale studenten. De online kosten voor Canadese studenten bedragen $ 15,036,60
Invoering
Fanshawe's vierjarige Honours Bachelor of Commerce (Digital Marketing) -opleiding biedt u kennis van de kernbeginselen van het bedrijfsleven, waaronder bedrijfsstrategie, management, human resources, boekhouding en leiderschap. Je krijgt ook geavanceerde training met gespecialiseerde digitale marketingcursussen, waaronder merkbeheer en media-integratie, analyse, strategisch websitebeheer en zoekmachinemarketing.
Your Learning Experience
Een vereiste voor afstuderen is het voltooien van een betaalde werktermijn voor coöperatief onderwijs. Dit proces combineert je studie met betaalde, gerelateerde werkervaring. Fanshawe zal er zijn om u te helpen het juiste bedrijf te vinden dat bij uw droom past. U heeft toegang tot consultants die u lessen geven, adviseren en adviseren terwijl u van het klaslokaal naar de echte zakenwereld gaat.
Nadat je bent afgestudeerd met dit bachelordiploma in marketing, kom je mogelijk in aanmerking voor het voltooien van een masteropleiding aan veel andere postsecundaire instellingen of om je diploma aan te vullen met een graduate certificaat aangeboden door Fanshawe.
Na je afstuderen ben je ook bereid om certificeringsexamens op het gebied van digitale marketing af te leggen.
Laptop requirements
Let op: voor dit programma is een laptop vereist. Het wordt aanbevolen dat studenten een pc-laptop gebruiken in plaats van een Mac-laptop, omdat Windows vereist is om programmaspecifieke software te kunnen laden.
Galerij
toelatingen
leerplan
Mogelijkheden voor samenwerking
Het Honours Bachelor of Commerce (Digital Marketing) -programma biedt een coöperatieve onderwijscomponent, die studenten de mogelijkheid biedt om uit de eerste hand waardevolle werkervaring op te doen in hun vakgebied. Hier zijn enkele co-op-banen die de carrière van sommige Honours Bachelor of Commerce (Digital Marketing)-studenten een vliegende start hebben gegeven voordat ze zelfs maar afstudeerden!
Digital Marketing Assistant - assisteren bij de marketing en presentatie van de online aanwezigheid van een bedrijf.
Marketingcoördinator - ondersteun alle promotionele activiteiten door de tactieken te implementeren die in een marketingplan zijn geïdentificeerd.
Marketing- en evenementenmedewerker - speelt een cruciale rol bij het vergroten van de impact en het bereik van de programma's en evenementen van een bedrijf, terwijl de inspanningen worden gecoördineerd rond het programma voor maatschappelijk verantwoord ondernemen van de organisatie.
Kijk voor meer informatie over co-op op onze co-op-site of neem contact op met het Co-op-kantoor.
Cursussen
Kern vakken
Kern vakken
Volg alle volgende verplichte (kern)cursussen:
De minimale cumulatieve GPA voor kerncursussen is 2,5
(Studenten die BMK Level 4 voltooien en naar Level 5 van het BDM-programma gaan, moeten ook COMM-7021, LIBS-7001, MGMT-7008, MGMT-7011, ACCT-7014, LAWS-7002, MGMT-7007 en een keuzevak voor algemeen onderwijs voltooien cursussen van eerdere niveaus van het programma)
(Studenten die BAM Level 6 voltooien en naar Level 7 van het BDM-programma gaan, moeten ook COMM-7021, LIBS-7001, MGMT-7008, MGMT-7011, MGMT-7016, FINA-7006, MGMT-7007, LAWS-7002, ACCT-7014, en 2 keuzevakken voor algemeen onderwijs van eerdere niveaus van het programma)
Groep 1
Niveau 1
- MATH-7007 ---- Wiskunde voor besluitvorming
- ACCT-7002 ---- Boekhouding 1-Intro
- COMP-7012 ---- Computertoepassingen voor bedrijven
- MGMT-7006 ---- Basisprincipes van beheer
- COMM-7018 ---- Professionele Comm. in een diverse wereld
Groep 2
Level 2
Raadpleeg naast de volgende verplichte cursussen de onderstaande vereisten voor niet-kernniveau 2
- MKTG-7001 ---- Marketing 1
- ECON-7005 ---- Micro-economie
- MGMT-7008 ---- Operationeel beheer
- MGMT-7007 ---- Personeelsbeheer
Groep 3
Niveau 3
Raadpleeg naast de volgende verplichte cursussen de onderstaande vereisten voor niet-kernniveau 3
- ECON-7006 ---- Macro-economie
- ACCT-7004 ---- Beheerboekhouding
- MGMT-7009 ---- Principes van organisatiegedrag
Groep 4
Niveau 4
Raadpleeg naast de volgende verplichte cursussen de onderstaande vereisten voor niet-kernniveau 4
- LAWS-7002 ---- Bedrijfsrecht
- MKTG-7002 ---- Marketing 2
- SYST-7001 ---- Bedrijfsinformatiesystemen
- METH-7022 ---- Statistieken voor bedrijven
Groep 5
Niveau 5
Raadpleeg naast de volgende verplichte cursussen de onderstaande vereisten voor niet-kernniveau 5
- FINA-7006 ---- Financieel beheer
- METH-7024 ---- Toegepaste onderzoeksmethoden
- MKTG-7003 ---- Strategisch websitebeheer
- MKTG-7004 ---- Merkbeheer en media-integratie
Groep 6
Niveau 6
- MKTG-7005 ---- Zoekmachinemarketing
- MKTG-7006 ---- Klantgedrag
- MKTG-7007 ---- Digitale marketing
- MGMT-7016 ---- Programma's en projecten beheren
- MGMT-7011 ---- Leiders en leiderschap
- COOP-1021 ---- Coöp Educ. Werkvoorbereiding
Groep 7
Niveau 7
Raadpleeg naast de volgende verplichte cursussen de onderstaande vereisten voor niet-kernniveau 7
- MKTG-7011 ---- Geavanceerde onderwerpen in digitale marketing
- MKTG-7008 ---- Marketing & statistieken & analyse
- MKTG-7009 ---- Klantrelaties beheren
Groep 8
Niveau 7 - Aanvullende vereisten.
Neem ENTP-7001 of INNV-7001
- ENTP-7001 ---- Zakelijk ondernemerschap
- INNV-7001 ---- Innovatietoepassingen
Groep 9
Niveau 8
Raadpleeg naast de volgende verplichte cursussen de onderstaande vereisten voor niet-kernniveau 8
- MKTG-7012 ---- Huidige trends in marketing en management
- MGMT-7024 ---- Wereldwijde strategie en e-commerce
- MGMT-7039 ---- Capstone-project
- MGMT-7041 ---- Strategisch beheer
- DEVL-7001 ---- Loopbaanontwikkeling
Groep 10
Co-op-vereiste
Studenten moeten 1 coöpwerkterm voltooien
- COOP-BDM1W ---- BDM1 Co-op werktermijn
Niet-kerncursussen
Volg alle volgende verplichte (niet-kern)cursussen:
De minimale cumulatieve GPA voor niet-kerncursussen is 2.0
Groep 1
Level 2
- COMM-7021 ---- Argumentatie en overtuiging
Groep 2
Niveau 3
- LIBS-7001 ---- Ethiek in een mondiale context
- MGMT-7042 ---- Computationeel denken
Groep 3
Algemeen Onderwijs - Keuzevakken -
Neem 3 keuzepunten voor algemeen onderwijs op inleidend niveau van een van de volgende vakken - Geesteswetenschappen (HUMA), Sociale wetenschappen (SOSC), Wiskunde (MATH), Wetenschap (PHYS) - Normaal genomen op niveau 2
Groep 4
Neem 6 keuzevakken voor algemeen onderwijs op het hoogste niveau (niet-inleidend) - normaal genomen in niveau 7 en 8
Groep 5
Neem 9 keuzepunten voor algemeen onderwijs op het inleidende of hogere niveau - normaal genomen op niveau 3, 4 en 5
Programma residentie
Studenten moeten minimaal 34 studiepunten behalen in dit programma op Fanshawe College om te voldoen aan de programma-ingezetenschapsvereiste en afstuderen van dit programma
Programma resultaat
De afgestudeerde heeft op betrouwbare wijze aangetoond in staat te zijn om:
- Identificeer de functionele gebieden van het bedrijf (bijv. Management, marketing, human resources, boekhouding) en herken hoe elk gebied bijdraagt aan de succesvolle werking van een organisatie
- Identificeer en beoordeel de prestaties van een organisatie door gegevens te verzamelen en te interpreteren, en financiële overzichten en andere rapporten op te stellen en te analyseren
- Identificeer en onderzoek onderling gerelateerde (interne en externe) factoren die de organisatiecultuur en het gedrag en de prestaties van werknemers beïnvloeden
- De zakelijke omgeving en doelstellingen van een organisatie definiëren en beoordelen om marketinginitiatieven te plannen op basis van de belangrijkste marketingprincipes
- Plan, implementeer en evalueer projecten en programma's met behulp van principes en tools voor projectplanning
- De wettelijke, ethische, economische, sociale en professionele kaders waarbinnen een individu en organisatie opereert herkennen en naleven
- Analyseer en evalueer de rol van sectoren, organisatiestructuren en -omvang, en de onderlinge afhankelijkheid van functionele gebieden bij de ontwikkeling en implementatie van strategieën ter ondersteuning van organisatiedoelstellingen
- Ontwikkel een uitgebreid bedrijfsplan op basis van relevant onderzoek waarin bedrijfsprincipes, best practices en milieuoverwegingen zijn geïntegreerd
- Pas sociale intelligentie toe om wederzijds voordelige relaties met interne en externe belanghebbenden op te bouwen en te onderhouden, waar nodig in een inclusieve, diverse, geglobaliseerde bedrijfscultuur
- Onderzoek, analyseer en evalueer kwalitatieve en kwantitatieve gegevens uit geschikte bronnen om strategische en operationele beslissingen te ondersteunen
- Evalueer en beschrijf het doel van bestaande en opkomende technologieën en maak gebruik van systemen [die informatie verzamelen, organiseren, analyseren en communiceren] om de verwezenlijking van organisatiedoelstellingen te ondersteunen
- Evalueer en implementeer risicobeheerstrategieën en -processen om de prestaties en het succes van individuen en organisaties te ondersteunen
- Stel doelen en pas strategieën toe om deel te nemen aan levenslang leren en persoonlijke professionele ontwikkeling die valuta en innovatie bevordert met opkomende trends en technologieën
- Onderzoek en analyseer klantgedrag en beheer klantrelaties om effectieve marketingstrategieën, -tactieken en -communicatie te ontwikkelen en toe te passen
- Creëer, pas en evalueer merkstrategieën die de waarden van een organisatie overbrengen en de merkwaarde maximaliseren
- Ontwerp, ontwikkel en onderhoud een veilige, boeiende en toegankelijke website met behulp van een contentmanagementsysteem en technieken voor zoekmachineoptimalisatie
- Ontwikkel en implementeer een zoekmachinemarketingplan voor een organisatie om online zichtbaarheid te benutten om de naamsbekendheid te vergroten en het genereren van inkomsten te ondersteunen
- Ontwikkel en implementeer digitale marketinginitiatieven voor een organisatie, inclusief ontwikkelde en door gebruikers gegenereerde inhoud die is afgestemd op het merk, om een product of dienst te promoten
- Selecteer en beoordeel relevante statistieken voor het meten van de prestaties en effectiviteit van digitale marketingstrategieën en -tactieken
- Ontwikkel, beoordeel, voer uit en optimaliseer marketingstrategieën die aansluiten bij de doelstellingen van de organisatie om de financiële prestaties te verbeteren
- Onderzoek en analyseer nieuwe marketingtrends, tools en technieken en pas deze toe om klantbetrokkenheid en marketingprestaties te optimaliseren
Carrièremogelijkheden
Afgestudeerden van Fanshawe's Honours Bachelor of Commerce (Digital Marketing) -programma zullen voorbereid zijn om organisaties te helpen bij het benutten van online en offline strategische en tactische kansen om klanten te betrekken en zakelijke relaties te ontwikkelen. Door een combinatie van kernbedrijfskennis en toegepaste leermogelijkheden, bereiden afgestudeerden zich voor om hun carrière te starten en kansen voor vooruitgang als marketingprofessionals na te streven.
Afgestudeerden kunnen ervoor kiezen om een breed scala aan ondernemende ondernemingen of een carrière na te streven in:
- digitale marketing
- algemene marketing
- directe marketing
- communicatie
- productmarketing
- marketingstrategie
- klantrelatiebeheer
- marktonderzoek en -analyse
- zoekmachine marketing/optimalisatie
- marketing en webanalyse
- marketing overleg
- ondernemende bezigheden
Hier zijn enkele voorbeelden van carrièremogelijkheden voor afgestudeerden van Fanshawe's Honours Bachelor of Commerce (Digital Marketing)-programma:
Digitale marketingspecialist
Speel een cruciale rol bij het vergroten van de klantbetrokkenheid en het optimaliseren van de algehele nieuwe en terugkerende klantervaring.
Coördinator digitale inhoud
Focus op grafisch ontwerp, digitale contentstrategie, beheer van sociale media en verkoopondersteuning.
Marketingmanager groei
Verbeter uw creatieve marketing- en data-analysevaardigheden in deze zeer impactvolle rol.