
BSc in toerisme en hotelmanagement
Turkish Republic of Northern Cyprus, Cyprus
DUUR
4 Years
TALEN
Engels
TEMPO
Full time
DEADLINE VOOR AANMELDING
Aanvraagdeadline
EERSTE STARTDATUM
Vraag de vroegste startdatum aan
STUDIE FORMAAT
Op de campus
Beurzen
Ontdek mogelijkheden voor beurzen om je studie te financieren
Invoering
Algemene informatie
Bij het streven naar het best mogelijke onderwijs op het gebied van toerisme, geniet Final International University van twee belangrijke voordelen die worden geboden door de stichtende partners van de universiteit. De eerste is de meer dan veertig jaar ervaring van de Final Education Group in het aanbieden van vervolg- en hoger onderwijsprogramma's in heel Turkije; en de tweede is de enorme toegepaste kennis van de DMG-Akgünler Group in de reis-, toerisme- en horecasector, die een consortium van toeristische instellingen omvat, waaronder de grootste touroperator in Noord-Cyprus, zeereizen, accommodaties en restaurants.
In de diverse wereld van vandaag hebben studenten toerisme en gastvrijheid niet alleen formeel onderwijs in het veld nodig, maar ook ervaring met praktische training, waarbij de theoretische kennis die in de lessen is opgedaan, wordt gecombineerd met praktijk op de werkplek. Het studieprogramma is kritisch onderzocht en ontwikkeld met experts uit de toeristische sector en onderwijsprofessionals om ervoor te zorgen dat afgestudeerden een gegarandeerde baan hebben na afronding van hun studie.
Studenten op het programma worden niet alleen uitgedaagd door schriftelijke beoordelingen, maar door een combinatie van stages, opdrachten, presentaties, gastsprekers, educatieve bezoeken, deelname aan conferenties en workshops en deelname aan internationale wedstrijden. Deze kansen dienen de beste belangen van onze studenten en stellen onze afdeling in staat zichzelf te vergelijken met de beste horeca- en toerismescholen over de hele wereld. Een van onze docenten zit in de raad van bestuur van Eurhodip, een vereniging van bekroonde toerisme- en horecascholen die de normen vertegenwoordigen waaraan onze afdeling zich inzet.
FIU-klaslokalen hebben de hoogste technologie voor gebruik door studenten en de afdeling heeft laboratoria opgezet met frontoffice-reserveringen en ticketingprogramma's (Opera, Amadeus, enz.), keukens met ultramodern ontwerp en accommodatie, congres, resort , en spafaciliteiten die open leerlabs zijn voor onze studenten.
De locatie van de afdeling biedt ook een uniek voordeel voor studenten toerisme. Çatalköy heeft de hoogste toeristische bedcapaciteit in Cyprus en is bijgevolg de regio met de meeste toeristen. Er zijn historische kastelen die 2500 jaar oud zijn. Het kasteel van St. Hilarion staat bekend als het kasteel van 'Sneeuwwitje' uit het magische sprookje van Disney. Hz. Omer Turbesi markeert ondertussen de eerste plaats waar gelovigen voet aan wal zetten om het woord van de islam te verspreiden. Het gebied is ook zeer rijk aan flora en fauna, aangezien het aan de rand van de 'Five Finger Mountains' ligt, het leefgebied van de beroemde orchideeën van Cyprus, en talrijke wilde vogels. Het maagdelijke strand van Alagadi is de thuisbasis van de bedreigde onechte karetschildpadden, en last but not least, Çatalköy en het nabijgelegen Girne hebben een bloeiende sociale scene met de straten en het havengebied met vele bars, cafés en restaurants, en bieden studenten een multidimensionale sociale ervaring als je niet studeert.
Het FIU-toerismeprogramma belooft studenten niet alleen in de klas te leren, maar ook in de sector; studenten krijgen niet alleen een diploma, maar ook een baangarantie; en, ten slotte, niet alleen de ervaring hebben een student te zijn in het toeristische 'honingpot'-gebied van Çatalköy, Girne, maar een levenslange ervaring waar ze van zullen genieten en nooit zullen vergeten!
Programma resultaat
Doel
Het doel van het programma Toerisme en Hotelmanagement is om experts en innovators in de toerisme- en horecasector op te leiden en te trainen, door middel van gesimuleerde en echte professionele ervaringen.
Doelen
Het Tourism and Hotel Management Undergraduate Program is bedoeld om studenten uit te rusten met zowel theoretische als praktische kennis van de snel veranderende toeristische zakenwereld en met de vaardigheden om deze kennis toe te passen in specifieke toeristische organisaties en de toeristische sector in het algemeen. De doelstellingen van het programma zijn:
- Studenten voorzien van geavanceerde conceptuele en toegepaste kennis op het gebied van toerisme en gastvrijheid en in de basistakken (Hotel Management, Housekeeping, Food and Beverage Services Management, Front Office Management, Reisbureaus en Touroperators) ondersteund door wetenschappelijke informatie en wetenschappelijke kennis .
- Bied studenten theoretische en praktische kennis van economie, bedrijfskunde en recht die relevant is voor beroepsvereisten.
- Ontwikkel competente besluitvormingsvaardigheden op moeilijke gebieden.
- Zorg ervoor dat studenten innovatieve onderzoekers en ondernemers zijn.
- Breng mensen op met sociale en ethische verantwoordelijkheid.
- Rust studenten uit met leiderschapskwaliteiten en het vermogen om effectief te communiceren in de omgeving.
- Ontwikkel een hoge motivatie voor prestatie, gericht op succes in het veld.
resultaten
In het bijzonder is het curriculum van het toerisme en hotelmanagement opgesteld met de toerisme- en horecasector, in overeenstemming met het FIU-curriculum, en heeft het tot doel ervoor te zorgen dat succesvolle studenten aan het einde van een vierjarig programma van niet-gegradueerde studie:
LO1 Demonstreerde het vermogen om effectief in het Engels te communiceren, zowel in woord als geschrift.
LO2 Getoonde ontwikkeling in analytisch, kritisch denken en probleemoplossende vaardigheden als basis voor creatieve en innovatieve toerisme- en hotelmanagementpraktijken.
LO3 Verwierf de kernconcepten, evenals de theoretische en praktische kennis van toerisme en hotelmanagement die compatibel is met de hedendaagse vereisten in het professionele veld.
LO4 Vaardigheden ontwikkeld voor effectieve planning, uitvoering en evaluatie van aan toerisme en hotelmanagement gerelateerde taken en projecten in academische, professionele en praktische contexten door middel van individuele en gezamenlijke benaderingen van studie en werk.
LO5 De vaardigheden, kennis, verantwoordelijkheden en toewijding toegepast op de kwaliteit die vereist is voor professionele praktijk op hoog niveau in toerisme en hotelmanagement binnen zowel gesimuleerde als real-life contexten.
LO6 Aantoonbare ontvankelijkheid voor de filosofie van levenslang leren en het vermogen om deel te nemen aan zowel autonome als teamgebaseerde academische en professionele ontwikkeling.
LO7 Voldoende academische competentie verworven in toerisme en hotelmanagement om doorgroei naar verdere academische studies mogelijk te maken, inclusief de capaciteit om onafhankelijk onderzoek te doen en kwalitatieve en kwantitatieve datasets te verzamelen en interpreteren.
LO8 Getoonde verantwoordelijkheid en toewijding aan academische en professionele ethiek, en aan burgerlijke en sociale verantwoordelijkheden, met inbegrip van milieubescherming, duurzaamheid, gezondheid, veiligheid en beveiliging, en ethiek.
LO9 Bewustzijn getoond van de impact van toerisme in de globaliserende wereld en de sociale en taalkundige vaardigheden ontwikkeld om interculturele communicatie te ondersteunen in een academische en professionele context, zowel in de moedertaal als in een vreemde taal.
Galerij
Over de school
Vragen
Vergelijkbare cursussen
BA (Hons) Business Management (Tourism) (CMI)
- Online
BA (Hons) Business Management (Tourism) (Top-Up)
- Online
BIM - Bachelor in internationaal management - Toeristisch management
- Zürich, Zwitserland
- Antwerp, België + 7 meer