
DUUR
3 Years
TALEN
Engels
TEMPO
Full time
DEADLINE VOOR AANMELDING
Aanvraagdeadline
EERSTE STARTDATUM
Sep 2025
COLLEGEGELD
EUR 7.950 / per semester *
STUDIE FORMAAT
Op de campus
* Het collegegeld voor de campussen in Barcelona en Madrid bedraagt EUR7.950. Het collegegeld voor de Geneva Campus is CHF12.700 per semester. Extra kosten kunnen van toepassing zijn
Invoering
De Bachelor in internationaal management met een specialisatie in digitale marketing biedt je een diepgaand inzicht in nieuwe en diverse strategieën, progressieve marketingtools en effectieve communicatie. Afgestudeerden kunnen zich onmiddellijk onderdompelen in deze steeds groter wordende sector en bedrijven effectief op de markt brengen via digitale media-netwerken.
feiten
- Duur: 3 jaar
- Credits: 180 ECTS
- Taal Engels
- Intakes: Maart en september
- Toegekende graad: Bachelor in internationaal management met een specialisatie in digitale marketing
- Transfermogelijkheden: we bieden onze studenten de mogelijkheid om een semester tussen onze campussen over te stappen
- Stages: we ondersteunen studenten bij het verwerven van praktische vaardigheden en netwerkmogelijkheden door middel van stages
Zwitsers kwaliteitsonderwijs

Als toonaangevende privé-instelling in Zwitserland handhaaft de Geneva Business School haar onderwijskwaliteit door middel van programma-accreditaties & lidmaatschappen met enkele van 's werelds meest gerespecteerde organisaties, waardoor haar studenten een gedistingeerde opleiding, uitstekende professionele mogelijkheden en leerervaringen van hoge kwaliteit aangeboden krijgen.
Galerij
toelatingen
leerplan
Programma
Het programma vereist het succesvol afronden van 180 studiepunten (goed voor 1800 contacturen plus in totaal 3600 studie-uren). Het programma bestaat uit vier groepen cursussen die gemeenschappelijk zijn voor alle bacheloropleidingen, waaruit studenten de gewenste vakken kunnen kiezen:
Algemeen onderwijs (45 ECTS), kerncursussen (72 ECTS), keuzevakken (15 ECTS), specialisatiecursussen (36 ECTS) en de bachelorscriptie (12 ECTS), die verplicht zijn om de geselecteerde specialisatie te voltooien.
Naast de belangrijkste bedrijfsmodules die binnen elke hoofdrichting worden aangeboden, vindt u hieronder een voorbeeld van enkele specialisatievakken:
- E-commerce: micro-multinationals
- Overtuiging en besluitvorming door klanten
- Sociale media marketing
- Pay-per-click-advertenties
- Toegepaste digitale marketingstrategieën
- Digitale revolutie
- Digitale analyse voor marketingprofessionals
- Digitale marketingkanalen
- Linkedin Marketing
- Digitale technieken
- Conversie optimalisatie
- Toegepaste digitale marketingstrategieën
Programma resultaat
De cursus stelt studenten in staat om:
- Begrijp nieuwe technologieën en gebruik ze volledig.
- Krijg expertise in de ontwikkeling van marketingstrategieën.
- Maak effectief gebruik van sociale media-netwerken om de bedrijfsgroei te stimuleren.
Programma collegegeld
Carrièremogelijkheden
Carrièremogelijkheden
- Digital Marketing Specialist
- Social Media Strategist / Manager
- E-commerce manager
- Digital Marketing Director