Bachelor of International Management (met een specialisatie in Digital Marketing)
DUUR
3 Years
TALEN
Engels
TEMPO
Full time
DEADLINE VOOR AANMELDING
Aanvraagdeadline
EERSTE STARTDATUM
Mar 2025
COLLEGEGELD
EUR 7.950 / per semester *
STUDIE FORMAAT
Op de campus
* voor de campus van Barcelona en Madrid. Voor Geneva Campus zijn de kosten CHF 12.450/semester. Er kunnen extra kosten van toepassing zijn
Invoering
De Bachelor of International Management met een specialisatie in Digital Marketing geeft je een diepgaand inzicht in nieuwe en diverse strategieën, vooruitstrevende marketingtools en effectieve communicatie. Afgestudeerden kunnen zich onmiddellijk onderdompelen in deze steeds groter wordende sector en bedrijven effectief op de markt brengen via digitale medianetwerken.
Feiten
- Duur: 3 jaar
- Studiepunten: 180 ECTS
- Taal: Engels
- Intakes: februari en september
- Overstapmogelijkheden: we bieden onze studenten de mogelijkheid om voor een semester over te stappen tussen onze campussen
- Stages: we ondersteunen studenten bij het opdoen van praktische vaardigheden en netwerkmogelijkheden door middel van stages
Zwitsers kwaliteitsonderwijs
Als toonaangevende particuliere instelling in Zwitserland handhaaft Geneva Business School de kwaliteit van het onderwijs door middel van programma-accreditaties en lidmaatschappen bij enkele van 's werelds meest gerespecteerde organisaties, waardoor haar studenten uitstekend onderwijs, uitstekende professionele mogelijkheden en leerervaringen van hoge kwaliteit worden geboden.
Galerij
toelatingen
leerplan
Programma
Het programma vereist de succesvolle afronding van 180 studiepunten (wat neerkomt op 1800 contacturen plus in totaal 3600 studie-uren). Het programma bestaat uit 4 groepen cursussen die gemeenschappelijk zijn voor alle bacheloropleidingen, waaruit studenten de gewenste vakken kunnen kiezen om te studeren:
Algemeen onderwijs (45 ECTS), kerncursussen (72 ECTS), keuzevakken (15 ECTS), specialisatiecursussen (36 ECTS) en de bachelorscriptie (12 ECTS), die verplicht zijn om de geselecteerde specialisatie te voltooien.
Naast de belangrijkste bedrijfsmodules die binnen elke major worden aangeboden, vindt u hieronder een voorbeeld van enkele van de specialisatieonderwerpen:
- E-commerce: micro-multinationals
- Overtuiging en besluitvorming door klanten
- Sociale media marketing
- Pay-per-click-advertenties
- Toegepaste digitale marketingstrategieën
- Digitale revolutie
- Digitale analyse voor marketingprofessionals
- Digitale marketingkanalen
- Linkedin Marketing
- Digitale technieken
- Conversie optimalisatie
- Toegepaste digitale marketingstrategieën
Programma resultaat
De cursus stelt studenten in staat om:
- Begrijp nieuwe technologieën en gebruik ze volledig.
- Krijg expertise in de ontwikkeling van marketingstrategieën.
- Maak effectief gebruik van sociale media-netwerken om de bedrijfsgroei te stimuleren.
Programma collegegeld
Carrièremogelijkheden
Carrièremogelijkheden
- Digital Marketing Specialist
- Social Media Strategist / Manager
- E-commerce manager
- Digital Marketing Director