MasterPhDLawMBAHealthcareCoursesOnline
Keystone logo
George Brown College Honours Bachelor of Brand Design
George Brown College

Honours Bachelor of Brand Design

Toronto, Canada

4 Years

Engels

Full time

Aanvraagdeadline

Jan 2025

CAD 21.224 / per year *

Op de campus

* huisonderwijs | $ 18,190 voor internationaal collegegeld. Alle kosten kunnen zonder voorafgaande kennisgeving worden gewijzigd

Invoering

De Honours Bachelor of Brand Design is een vierjarige opleiding die inspeelt op de snel veranderende wereld van grafisch ontwerp door je voor te bereiden op toekomstgerichte merkontwerpers met sterke punten op het gebied van samenwerking, onderzoek, kritisch en strategisch denken, uitvoering van technisch ontwerp en verhalen vertellen over het merk. Het is gebouwd op multidisciplinaire pijlers van onderzoek, kritisch denken, strategische merkontwikkeling, uitvoering van technisch ontwerp en merkverhalen.

Merken zijn meer dan logo's of verkooptactieken, het zijn zorgvuldig ontwikkelde relaties tussen de merkmakers en het publiek - een merk is een belofte om een doel na te komen en een reeks waarden die samen uitdrukken hoe iemand een organisatie of product waarneemt. De Honours Bachelor of Brand Design-graad is een kans om een deskundige creatieve gemeenschap van medewerkers en strategische ontwerpers op te bouwen die in staat zijn een brug te slaan tussen bedrijfsstrategie, technologie en de ontwerpwereld om innovatieve merkervaringen te produceren.

Als student van de Honours Bachelor of Brand Design opleiding ontwikkel je de analytische en technische vaardigheden om:

  • Communiceer en ontwikkel het merk door het ontwerpen van visuele en fysieke, online en offline identiteiten en ervaringen.
  • Onderzoek om ontwerpen te maken en op maat te maken die op verschillende contactpunten werken en dynamische, responsieve, multisensorische en gepersonaliseerde merkervaringen voor klanten genereren.
  • Schrijf , visualiseer en vertaal het merkverhaal over deze touchpoints en ga langdurig in op de emoties van het publiek.
  • Werk samen aan creatieve innovatie met multidisciplinaire teams.

Dit programma speelt in op het dynamische en groeiende gebied van design en leidt je op tot:

  • Creëer gestroomlijnde merkboodschappen via tal van media en contactpunten die het publiek aanspreken.
  • Begrijp nieuwe technologie en kan werken via de oude en nieuwe kanalen.
  • Beschikken over sterke schrijfvaardigheden en aanpassen aan verschillende situaties, doelgroepen en genres.
  • Wees flexibel omdat ze zich kunnen aanpassen aan veranderende werk- en werkomgevingen (meerdere sectoren, diensten en producten).
  • Werk samen en overbrug zakelijke en creatieve rollen door de cultuur, processen en taal van het merkbedrijf te begrijpen.
  • Gebruik diverse en kwantificeerbare onderzoeksmethodologieën in het ontwerpproces.
  • Bied klanten een divers en aanpasbaar dienstenaanbod, met name nichediensten (bijv. video en animatie).
  • Mee kunnen doen op aanbestedingen: stel een professioneel verkooppraatje samen tegen een scherpe prijs.

Waarom Brand Design studeren aan George Brown College ?

De School of Design van George Brown heeft een gevestigde reputatie voor ontwerponderwijs dat zich richt op verbeeldingskracht, kritisch denkvermogen aanscherpt en zich bezighoudt met de nieuwste technologieën. Onze faculteit brengt een combinatie van professionele ervaring en geavanceerd onderwijs om cursusinhoud aan te bieden die altijd evolueert en een afspiegeling is van trends in de industrie en de academische wereld.

De School of Design bevindt zich in een nieuwe faciliteit van 103.000 vierkante meter in de ontwikkeling van Daniels Waterfront - City of the Arts. Dit ultramoderne gebouw ondersteunt academische programma's en industriële projecten met functies zoals:

  • virtual en augmented reality lab
  • bruikbaarheid en testlab
  • Future Ways of Living lab
  • peer tutor lab
  • digitale zandbak
  • broedmachines
  • prototyping en workshopruimtes
  • design en innovatie showcase ruimtes

Onze faciliteiten en computerlabs bevatten de nieuwste hardware en software en worden aangevuld met een curriculum dat de veranderende eisen van de industrie weerspiegelt.

Uw opties voor veldonderwijs

Studenten moeten een betaalde coöpperiode van 420 uur voltooien in de lente / zomerperiode tussen het derde en vierde jaar.

Studenten hebben de mogelijkheid om deze co-op in binnen- en/of buitenland te voltooien, als zich kansen voordoen. De meeste coöp-werkvoorwaarden worden voltooid in de Greater Toronto Area, waar de ontwerpsector robuust is en de meeste interactiebanen zich bevinden.

Het Field Placement-team van de School of Design werkt samen met veel opmerkelijke trainingspartners, waaronder bureaus zoals Publicis, K9 Strategy + Design, Trevor/Peter en Relish Interactive; grotere, bekende merken zoals Nelvana (Corus Entertainment), Rogers Media, Mozilla, Crayola en PUR Gum; en een verscheidenheid aan branche-relevante kunst- en ontwerpinstellingen, waaronder het Toronto International Film Festival (TIFF), de Association of Registered Graphic Designers (RGD) en Applied Arts.

De werkterm stelt studenten in staat om de vaardigheden, capaciteiten en kennis die ze in het programma hebben opgedaan toe te passen in een werkomgeving of via een geschikt onderzoeksproject of initiatief voor interactieontwerp. Studenten krijgen waardevolle ervaring en de mogelijkheid om na te denken over de toepassing van eerder geleerde. Een faculteitslid beoordeelt de student op basis van feedback van de werkgever.

Studenten zullen een digitaal portfolio ontwikkelen met artefacten die tijdens de coöp-werkperiode zijn voltooid.

toelatingen

Beurzen en financiering

leerplan

Programma resultaat

Programma collegegeld

Carrièremogelijkheden

Over de school

Vragen