Bachelor of Science in Business - Marketingconcentratie
George Mason University
Belangrijke informatie
Campuslocatie
Fairfax, Verenigde Staten
Talen
Engels
Studieformaat
Op de campus
Duur
4 jaar
Tempo
Full time
Collegegeld
USD 4.897 / per semester *
Deadline voor aanmelding
01 Jun 2024
Eerste startdatum
Aug 2024
* in-state collegegeld voltijds (12-15 studiepunten); USD 16.980 - voltijds collegegeld (12-15 studiepunten); USD 1.803 - verplicht studententarief
Invoering
Marketing is fundamenteel voor het succes van alle bedrijven.
De marketingconcentratie van Mason leert u hoe u de behoeften van klanten kent, begrijpt en waarde toevoegt aan klanten.
Waarom kiezen voor Mason?
Mason's marketingconcentratie biedt een verscheidenheid aan marketingcursussen, zodat u het programma kunt afstemmen op uw interesses. Aandachtsgebieden zijn onder meer marketinganalyse, marketingcommunicatie, bedrijfs- en federale overheidsmarketing, verkoopbeheer, non-profitmarketing, ontwikkeling van nieuwe producten en merkbeheer.
Mason-marketingstudenten leren hoe ze nieuwe producten kunnen ontwikkelen, een merk kunnen opbouwen, prijzen kunnen bepalen, marketingcommunicatie en -promoties kunnen creëren, klantrelaties kunnen beheren en consumentengedrag en markttrends kunnen analyseren.
Programma resultaat
- Zorg voor een acceptabel marketingplan
- Blijk geven van begrip van de sociale, mondiale, ethische en juridische contexten van het bedrijfsleven en kunnen reflecteren op de rol van het individu in het bedrijfsleven
- Demonstreer inzicht in en het vermogen om kennis toe te passen van professionele vaardigheden die nodig zijn in het bedrijf, inclusief effectief zakelijk schrijven
- Demonstreer technische en analytische vaardigheden die geschikt zijn voor succes in het bedrijfsleven
- Demonstreer inzicht in en het vermogen om kennis van kerndisciplines toe te passen
- Demonstreer kennis en vaardigheden die geschikt zijn voor specialisatie in de concentratie
- Blijk geven van inzicht in hoe onderzoek in bedrijfsdisciplines bijdraagt aan kennis en hoe dergelijk onderzoek wordt uitgevoerd
Vaardigheden die je zult ontwikkelen
- Kritisch denken
- Spreken in het openbaar
- Creativiteit
- Analytisch denken
- Leiderschap
- Markt-/trendanalyse
- Overreding
- Sociale perceptie
- Programma coördinatie
- Teamwerk
Carrièremogelijkheden
Carrières die u met een marketingconcentratie kunt lanceren, zijn onder meer:
- Accountmanager Advertenties
- Merk manager
- Manager bedrijfsontwikkeling
- Consumenteninzichten-analist
- Inhoudsbeheerder
- Klantrelatiemanager / Klantbetrokkenheidsmanager
- Digitale mediaspecialist
- Wereldwijd accountmanager/internationale marketeer
- Marketingcommunicatiespecialist
- Marketing consulent
- Marktonderzoeksanalist
- Mediaplanner
- Productmarketingspecialist
- Public Relations Specialist
- Detailhandelaar
- Verkoop vertegenwoordiger
- Specialist in zoekmachineoptimalisatie
- Social media manager
leerplan
Graad Vereisten
Totaal aantal credits: 120
Studenten van de School of Business die een BS-diploma volgen, moeten minimaal 120 studiepunten behalen, inclusief de Mason Core-vereisten, zakelijke grondslagen, zakelijke kern- en concentratievereisten. Daarnaast moet aan de volgende eisen worden voldaan:
- Een minimum van 45 credits op het 300- of 400-niveau.
- Minimaal 30 studiepunten aan kern-, sluitstuk- en concentratiecursussen van de School of Business bij Mason.
- Er zijn minimaal 9 studiepunten vereist voor de specifieke concentratie en BUS 498 Capstone Course: Advanced Business Models (Mason Core) gevolgd bij Mason.
- Een cijfer C of hoger behaald op het gebied van de bedrijfsfundamenten, de bedrijfskern en de concentratievereisten.
Concentratie in Marketing (MKTG)
Benodigde cursussen
- MKTG 312 Consumentengedrag 3
- MKTG 351 Marketingonderzoek 3
- MKTG 471 Marketingmanagement 3
keuzevakken
Selecteer vier cursussen uit de volgende: 12
- MKTG 307 Marketing van de federale overheid
- MKTG 310 Adviesverkoop
- MKTG 311 Verkoopbeheer
- MKTG 313 Reclame- en marketingcommunicatie
- MKTG 315 Digitale marketing
- MKTG 316 Marketingstrategie voor sociale media
- MKTG 332 Detailhandel en e-commercebeheer
- MKTG 333 Business-to-business-marketing
- MKTG 335 Strategisch merkmanagement
- MKTG 352 Marketinganalyse voor de ontwikkeling van nieuwe producten
- MKTG 353 Nieuwe productontwikkeling
- MKTG 355 Directmarketing
- MKTG 450 Marketingadvies
- MKTG 407 Wereldwijde marketing
- MKTG 455 Etnische en multiculturele marketing
- MKTG 462 Honours Seminar in Marketing (onderwerp varieert)
- MKTG 481 RS: Marketing in de non-profitsector
- MKTG 491-seminar in marketing
- MKTG 492 Stage in marketing
- MKTG 499 Onafhankelijke studie
- Alle andere MKTG-cursussen op 300-400-niveau
Totaal krediet 21