
BA in toerisme en evenementenbeheer
Il-Kalkara, Malta
DUUR
36 Months
TALEN
Engels
TEMPO
Full time
DEADLINE VOOR AANMELDING
11 Jul 2025
EERSTE STARTDATUM
Jul 2025
COLLEGEGELD
EUR 5.150
STUDIE FORMAAT
Op de campus
Invoering
De Global College Malta -bacheloropleiding Toerisme en Evenementenbeheer onderzoekt de relatie tussen toerisme, evenementen en de ruimere omgeving, en helpt je de vaardigheden te ontwikkelen die je nodig hebt om toerisme en evenementen op gastbestemmingen met succes te evalueren en te beheren. De opleiding is gericht op studenten die geïnteresseerd zijn in de toeristische sector en zich willen richten op het dynamische veld van evenementenmanagement.
De opleiding is ontworpen om een combinatie te bieden van kennis op het gebied van zaken en management, samen met de praktische elementen van evenementenbeheer en een diepgaand inzicht in de potentiële impact van evenementen en hun rol bij het ontwikkelen van het bestemmingsproduct en het imago van de bestemming. De opleiding heeft een sterk internationaal perspectief.
De opleiding biedt een sterke basis in het onderwerp en de theoretische principes die ten grondslag liggen aan toerisme en evenementenbeleid en -beheer, maar ook een sterke nadruk op de ontwikkeling van uw vaardigheden voor de werkplek, inclusief presentatievaardigheden, onderzoek en data-analyse, budgettering voor evenementen, onderhandeling en inhoudelijk plannen.
Alle cursussen van het College bieden u een diepgaand inzicht in hedendaagse managementtechnieken en stellen u in staat de vaardigheden te ontwikkelen om een effectieve en sociaal verantwoordelijke manager te worden in lokale en mondiale arena's, of het nu gaat om organisaties in de publieke, private of derde sector en ondernemingen.
De opleiding wordt voltijds gevolgd over een periode van drie jaar.
Ideale studenten
Studenten, managers of aspirant-managers die graag vooruitgang willen boeken in de door hen gekozen carrière en hun kennis willen verbreden, hun vaardigheden willen verbeteren en hun competentie in de disciplines en functies van toerisme en evenementenbeheer willen vergroten.
toelatingen
leerplan
Module lijst
EQF/MQF-niveau van elke module, totaal aantal leeruren en leerresultaat van de module
Modulecode | Modulenaam | EQF/MQF-niveau | ECTS | Totaal aantal uren leren |
BABM01 | Principes van bedrijfsbeheer | 5 | 15 | 375 |
BABM02 | Basisprincipes van management accounting en financiën | 5 | 15 | 375 |
BABM03 | Personeelsmanagement | 5 | 15 | 375 |
BABM04 | Strategisch Management | 5 | 15 | 375 |
BABM09 | Consumentengedrag | 6 | 15 | 375 |
BABM14 | De reis- en toerismebranche | 6 | 15 | 375 |
BABM15 | Digitale marketing in toerisme, evenementen en gastvrijheid | 6 | 15 | 375 |
BABM19 | Onderzoeksmethoden | 6 | 15 | 375 |
BABM28 | Ondernemerschap in de toerisme-, evenementen- en horecabranche | 6 | 15 | 375 |
BABM29 | Evenementen en projectmanagement | 6 | 15 | 375 |
BABM33 | Groot project | 6 | 30 | 750 |
Module Onderwijs en Beoordeling
Module Lesgeven en beoordelen voor alle modules behalve Dissertatie
De module wordt aangeboden via een flexibele combinatie van moderne face-to-face lezingen, webinars, seminars en discussieforums, tutorials, groepswerk, casestudies, gastsprekers, organisatiebezoeken en onafhankelijke studie. De module wordt aangeboden met veel aandacht voor de behoeften van de cursisten. Daarom wordt een groot deel van het leren aangeboden op tijdstippen die geschikt zijn voor cursisten die overdag werken of kinderopvangverplichtingen hebben, of beschikbaar gesteld in een ondersteunde onderwijsvorm. Er wordt te allen tijde rekening gehouden met de standpunten en behoeften van studenten. Bijvoorbeeld, theoretische concepten kunnen doorgaans aan studenten worden aangeboden in moderne face-to-face lezingen die vervolgens verder kunnen worden ontwikkeld door middel van daaropvolgende interacties op basis van kleine groepsseminars, groepscasestudy-analyse en digitale discussies. Moderne face-to-face en interactieve leersessies moedigen studenten aan om de belangrijkste elementen van het bedrijfsleven en management kritisch te onderzoeken. Naast deelname aan formele leersessies, wordt van studenten verwacht dat ze zelfstandig studeren om hun individuele leertraject te ondersteunen.
De beoordelingsstrategie voor de module is bedoeld om studenten de mogelijkheid te bieden om zowel de theoretische als de praktische vaardigheden te demonstreren die zij in de module hebben ontwikkeld. De summatieve toetsen voor deze module bestaan dus uit:
- Een tussentijdse toets en een eindexamen.
- De toets in het semester (25% van het eindcijfer voor de module) duurt 90 minuten en is een mix van meerkeuzevragen en open vragen.
Het laatste examen van twee uur (75% van het eindcijfer) bestaat uit vier meerdelige vragen, waarvan er twee beantwoord moeten worden. Het is ontworpen om de leerresultaten te weerspiegelen.
Module Lesgeven en beoordelen voor proefschrift
Elke student krijgt een supervisor toegewezen die hem helpt bij de ontwikkeling van zijn projectvoorstel, toezicht houdt op de voortgang van het project, waar nodig commentaar geeft op door de student geproduceerde conceptmaterialen en beschikbaar is om de student te assisteren bij het project, indien nodig.
Het grote project van het laatste jaar wordt beoordeeld via de productie van een proefschrift dat normaal gesproken zo'n 12.000 tot 15.000 woorden lang is.
Waar nodig wordt een viva voce afgenomen in die gevallen waarin het voorlopige cijfer als een marginale voldoende wordt beschouwd.
Het grote project moet theoretische en kritische discussies omvatten en wordt verwerkt via Turnitin Software for Gelijkenis. Studenten krijgen kennis en begrip van hoe academische integriteit wordt toegepast en hoe het Turnitin-similariteitsrapport door beoordelaars zal worden geïnterpreteerd. Bovendien moet naar alle opdrachten worden verwezen met de juiste citaten, volgens de Harvard Referencing Style Guidelines. Zowel de praktijk van Academische Integriteit als van de Referentiestijl-praktijk zal worden uitgelegd in een sessie van 2 uur die door het College wordt gegeven aan alle studenten in de studenteninductiefase voorafgaand aan de start van het programma.
Om de module met succes af te ronden, moet een overall voldoende van 40% worden behaald. Alle beoordelingen worden aangeleverd via de internationaal erkende plagiaatsoftware Turnitin.