Bachelor's Degree in Child Study
Goodwin College
Belangrijke informatie
Campuslocatie
East Hartford, Verenigde Staten
Talen
Engels
Studieformaat
Op de campus
Duur
6 - 9 semesters
Tempo
Full time
Collegegeld
USD 39.488 / per semester
Deadline voor aanmelding
Informatie aanvragen
Eerste startdatum
Informatie aanvragen
Beurzen
Ontdek mogelijkheden voor beurzen om je studie te financieren
Invoering
Shapes the Minds of Tomorrow
Je kunt een positief verschil maken in het leven van kinderen. Vanaf de geboorte tot en met de leeftijd van acht jaar hebben kinderen een sterke basis van ondersteuning en kennis nodig om levenslang succes te realiseren. Door een voorschoolse opvoeder te worden, kun je een cruciale rol spelen in de ontwikkeling van het kind en in het vroege leren.
Ouders, gezinnen en gemeenschappen hebben toegewijde, zorgzame en voorbereide zorgverleners nodig die investeren in de groei van kinderen. Voorschoolse educatoren richten zich op het voeden van de sociale, fysieke, emotionele en cognitieve vaardigheden van kinderen en ontwikkelen hun vaardigheden op het gebied van taal en geletterdheid.
In de praktijk leren
Studenten zullen uitgebreide mogelijkheden hebben om hands-on te leren en zullen ervaring opdoen in verschillende vroege kindertijd-instellingen, waaronder onze ultramoderne Reggio Emilia-geïnspireerde Riverside Magnet School.
Afgestudeerden van onze BS Child Study en AS Early Childhood Education-programma verkrijgen hun Early Childhood Teacher Credential (ECTC). De ECTC zal tegen 2020 verplicht zijn voor alle leerkrachten van Connecticut in door de overheid gefinancierde programma's en Goodwin College is goedgekeurd voor zowel het kleuter- als het kleuteronderwijs.
Careers in Child Study
Je diploma van Goodwin College zal je helpen je voor te bereiden op een carrière in het werken met kinderen en gezinnen als een:
- Child Advocate
- Child Care Administrator
- Leraar kinderopvang
- Curriculum coördinator
- Directeur vroege kinderjaren
Deze opleiding is gebaseerd op ontwikkelingsleer en opkomende onderwijstrends in het voorschools onderwijs. Na afronding van het programma hebben studenten ethische besluitvormingsvaardigheden en vaardigheden ontwikkeld om relaties te bevorderen door middel van creatieve probleemoplossende technieken. Vroege jeugdprofessionals moeten deze vaardigheden verwerven om kwalitatief hoogwaardige programma's voor jonge kinderen te leiden.
Toelatingseisen
Studenten die deelnemen aan de Bachelor of Science in Child Study moeten voldoen aan de volgende criteria:
- Geef een achtergrondcontrole door
- Voltooien NLD 101 - Engelse samenstelling met een cijfer van "C" of hoger
- Studenten die binnenkomen met een geldige Child Development Associate (CDA) -referentie, krijgen 9 credits (ECE 102 en een 6-credit CDA-practicum voor keuzevakken) naar de Associate degree of het bachelordiploma.
Graduatievereisten
Studenten moeten voldoen aan alle algemene bacheloreisvoorwaarden zoals vermeld in de catalogus. Bovendien moeten studenten alle kerncursussen voor de vroege kinderjaren, PSY 115 en PSY 365 met een minimumcijfer van "C" in elke cursus en een minimale cumulatieve GPA van 2,3 voltooien.
ECE 251 Student Teaching I en ECE 252 Student Teaching II kunnen alleen in het programma worden opgenomen als de student een Associate degree in het onderwijs voor kleuters heeft voltooid en het studentenonderwijs heeft voltooid om zijn / haar diploma te behalen. De ECE 450 en ECE 451 Capstones kunnen niet van een andere instelling in het programma worden overgezet.
Resultaten van de resultaten van het studieprogramma voor het kind
Na het succesvol afronden van de bachelorgraad in de opleiding van kinderen, zullen afgestudeerden in staat zijn om:
- Creëer ontwikkelingsgeschikte leeromgevingen en -instructies die gebaseerd zijn op kennis van de sterke kanten, interesses en behoeften van elk kind en die elk kind in staat stellen om zijn of haar leren te bevorderen.
- Maak respectvolle, wederkerige relaties die de complexe kenmerken van de gezinnen en gemeenschappen van kinderen erkennen en de actieve en authentieke betrokkenheid van gezinnen bij de ontwikkeling en het leren van hun kinderen ondersteunen.
- Overdenk en analyseer hun praktijk om de resultaten voor alle kinderen te verbeteren.
- Ontwerpen, implementeren en evalueren van ontwikkelingsgericht zinvol en uitdagend curriculum voor alle kinderen op basis van vroege leerstandaarden en hoogwaardige bronnen.
- Pas de ethische gedragscode van de NAEYC toe op hun werk met kinderen, gezinnen en andere vroege jeugdprofessionals.
- Zoek en gebruik de juiste professionele hulpmiddelen en overleg met professionele organisaties om hun praktijk te informeren en te verbeteren.
- Pleitbezorger voor kinderen, gezinnen en het beroep van jonge kinderen.
- Communiceer effectief en professioneel mondeling en schriftelijk.
Over de school
Vragen
Vergelijkbare cursussen
Bachelor of Arts in voor- en vroegschoolse educatie en speciaal onderwijs
- Greenville, Verenigde Staten
Child Development - Juvenile Delinquency
- Carson, Verenigde Staten
Child Development - Management and Administration
- Carson, Verenigde Staten