Bachelor in reclame en public relations
Hallym University
Belangrijke informatie
Campuslocatie
Chuncheon-si, Zuid-Korea
Talen
Kanuri
Studieformaat
Op de campus
Duur
Informatie aanvragen
Tempo
Informatie aanvragen
Collegegeld
Informatie aanvragen
Deadline voor aanmelding
Informatie aanvragen
Eerste startdatum
Mar 2024
Beurzen
Ontdek mogelijkheden voor beurzen om je studie te financieren
Invoering
Het Department of Advertising and Public Relations werd in 2008 voor het eerst gecertificeerd door de International Advertising Association in Korea als de IAA-geaccrediteerde instelling.
IAA-certificering is verleend aan slechts 57 instellingen in de wereld, waaronder grote universiteiten op het gebied van reclame en PR, zoals Michigan State University, University of Florida. Het feit dat het Department of Advertising and Public Relations de IAA-certificering heeft behaald, betekent dat haar onderwijsprogramma's worden erkend als het programma dat voldoet aan de internationale normen.
Het beste programma van de reclame- en PR-velden en het geavanceerde model van hoger onderwijs in alle universiteiten, geëvalueerd door de Koreaanse Raad voor Universitair Onderwijs
Het reclame- en PR-onderwijsprogramma van de Hallym University won de beste prijs in de evaluatie van massacommunicatie en reclame en PR-veld, uitgevoerd door de Korean Council for University Education in februari 2005. En het werd geïntroduceerd in het Advanced Symposium of the Major Educational Course door de selectie van het Advancement of College Education Project (ACE) in januari 2013 als een voorbeeld van het geavanceerde model van groot onderwijs. Het heeft het Career Exploration Plan-systeem ontwikkeld waarmee studenten hun carrièredoelen kunnen bepalen en belangrijke vakken kunnen volgen die voor hen geschikt zijn en door gebruik te maken van contact-achtige loopbaanbegeleiding. Het Department of Advertising and Public Relations definieerde slimme reclame en PR als het volgende kenmerkende gebied, aangezien de informatie- en communicatietechnologie zich heeft ontwikkeld en de mediaomgevingen van consumenten snel zijn veranderd. En het stelde het basisplan op en reorganiseerde dienovereenkomstig de leerplannen.
Over de school
Vragen
Vergelijkbare cursussen
Bachelor of Public Relations Management, Honours
- Online Canada
Diploma in reclame en public relations
- Pontevedra, Spanje
Officiële graad in reclame en public relations
- Madrid, Spanje