
Bachelorgraad in
Bachelor in interactie-ontwerp Harbour.Space University

Invoering

OVER
Dit programma wordt in het ENGELS gegeven. Het Harbor Space alt = "Interaction Design Bachelor-programma biedt een unieke omgeving voor studenten om deskundige beoefenaars te worden en om te communiceren met studenten uit hun eigen en andere disciplines. Het programma heeft tot doel nieuwe rollen, contexten en benaderingen voor interactie-ontwerp te verkennen en traint studenten. om concepten te onderzoeken, analyseren, prototypen en ontwerpen in zakelijke, sociale en culturele contexten binnen bestaande en opkomende technologieën.
Het programma combineert technische knowhow, interdisciplinair onderzoek en een creatieve artistiek-wetenschappelijke benadering . Dit maakt de ontwikkeling mogelijk van creatieve interfaces die vooruitstrevende en innovatieve toepassingen genereren voor mediaontwerp, mediaonderzoek, mediakunst en communicatie.

- Cursussen zijn een mix van lezingen en praktische experimenten
- Regelmatige kansen voor industriële samenwerkingen met bedrijven
- Toegang tot een netwerk van toonaangevende experts op het gebied van informatica
- Leraren die leiding geven aan beoefenaars in hun vakgebied
- Frequente gastdocenten over verschillende onderwerpen in Design en Technologie
- Praktische zakelijke cursussen die studenten voorbereiden op praktijksituaties
- Multidisciplinaire samenwerking in groeps- en toegepaste eindejaarsprojecten
PROGRAMMA STRUCTUUR
Jaar een:
De basiscursussen van het eerste jaar bieden een intellectueel kader waarbinnen studenten een samenhangende relatie tussen theorie en praktijk kunnen gaan aangaan. Cursusspecifieke projecten zijn ontworpen om studenten bloot te stellen aan verschillende rollen, contexten en benaderingen met betrekking tot ontwerp en technologie.
modules
- Kunstgeschiedenis
- Geschiedenis van het ontwerp
- Inleiding tot alt = "Interactieontwerp
- Ontwerpideeën schetsen en concepten maken
- Empathisch ontwerp
- Inleiding tot programmeren voor ontwerpers
- Leiderschap & Groepsdynamiek
- Ontwerp als een baan
- Engels voor de industrie
- Persoonlijk project
Jaar twee:
In het tweede jaar wordt van de studenten verwacht dat ze geleidelijk onafhankelijk worden en leren ze niet alleen de praktische toepassing van verschillende soorten interactieontwerpmethoden, maar ook hoe design mensen, omgevingen, bedrijven en organisaties beïnvloedt.
modules
- Introductie tot User Experience Design
- schema
- Contentstrategie
- Onderzoeksmethoden
- Interactieve lay-outs ontwerpen
- Interactieve kunstrichting
- Richtlijnen voor het maken en toepassen van merken
- Manipulatie van fotografie en foto's
- Inleiding tot 3d
- Introductie tot Motion Graphics
- Inleiding tot audio en video
- Interactiviteit creëren en toepassen
- Rapid Prototyping
- Programmeren I
- Client Project
- Persoonlijk project
Het derde jaar:
Tijdens het derde jaar wordt de nadruk gelegd op het verkennen van verschillende ontwerpbenaderingen, contexten en rollen met betrekking tot opkomende technologieën. Studenten zullen ook de mogelijkheid hebben om nauw samen te werken met studenten van verschillende majors binnen Harbour.Space en een dieper begrip te krijgen van de correlatie tussen ontwerp en technologie.
modules
- Fysiek computergebruik
- Gegevensvisualisatie
- Werken met gegevens
- Ontwerpen voor mobiel
- Opkomende technologieën
- Design Management
- Ontwerp verkopen en presenteren
- Zakelijk, ondernemerschap en zelfpromotie
- Octrooirecht & strategie
- Seminars & Workshops
- Client Project
- Persoonlijk project
Bekijk ons academisch schema 2019-2020 voor een overzicht van alle lessen die we aanbieden.
Programma leiderschap
alt = "Irene Pereyra
Medeoprichter Anton & Irene
User Experience Director en Designer alt = "Irene Pereyra is mede-oprichter van Anton & Irene Design Studio in Brooklyn, New York. Ze heeft gebruikerservaringen over de hele wereld verbeterd, leidende strategie en UX-initiatieven voor klanten, waaronder Balenciaga , USAToday , Google , Karim Rashid , Wacom , Netflix, History Channel , Nickelodeon , BBC en Red Bull voor zowel internet als platformonafhankelijke toepassingen. Haar werk is erkend door Cannes, de Webbys, The Emmys, The FWA, Interaction Design Association en De European Design Awards
Lees hier meer over alt = "Irene Pereyra.

alt = "Anton Repponen
Medeoprichter Anton & Irene
Anton is mede-oprichter en creatief directeur van Anton & Irene Design Studio in Brooklyn, New York. In zijn werk als interactieontwerper legt hij de nadruk op visuele ontwerptalen en verdedigt hij de gebruikerservaring. Zijn uitgebreide digitale carrière als Global Creative Director bij het gevierde digitale bureau Fantasy Interactive omvatte het ontwerpen van usatoday.com , wacom.com , de Google Chrome-winkel , fox.com , htc.com , Redbull TV en werkte hij aan meer dan 20 projecten voor Google en een reeks projecten voor Porsche , Nintendo en Microsoft . Anton en Irene reizen de wereld rond en geven lezingen over het ontwerpen van gebruikerservaringen op conferenties zoals SXSW, FITC, OFFF en Adobe Live
Lees hier meer over alt = "Anton Repponen.

Bekijk ons Interaction Design programma voor meer informatie!