
BA (Hons) in Fashion Marketing en Retailing
Academic City, Verenigde Arabische Emiraten
DUUR
3 up to 4 Years
TALEN
Engels
TEMPO
Full time
DEADLINE VOOR AANMELDING
Aanvraagdeadline
EERSTE STARTDATUM
Vraag de vroegste startdatum aan
COLLEGEGELD
AED 65.100 / per year *
STUDIE FORMAAT
Op de campus
* AED 63000 per jaar. Alle collegegeld inclusief btw.
Invoering
Overzicht
Ons Fashion Marketing en Retailing-programma bereidt studenten met vertrouwen voor op een carrière in de marketing- en detailhandel. Studenten verwerven creatieve, kritische en overdraagbare vaardigheden voor marketing en detailhandel, die modegericht maar toch breed zijn. Studenten leren de basisprincipes van modemarketing en detailhandel en de modebranche. We dekken de primaire behoeften van de klant en de werkopdracht, het focuspunt van het product en de aantrekkingskracht ervan op klanten / consumenten, samen met belangrijke vaardigheden zoals merchandising, inkoop, logistiek, promotie, reclame en trendanalyse om het product te ondersteunen. Uitgebreide koppelingen en samenwerkingen met onze industriële partners helpen studenten om een 'live' leerervaring op te doen. Aanvragers moeten een groot verlangen en aanleg hebben op het gebied van kunst en design.
Gewone studenten die willen doorstromen naar het vierde jaar van de Honours moeten hun studies in het VK voortzetten.
Waarom Fashion Marketing en Retailing op de Dubai Campus van de Heriot-Watt University studeren?
- Praktisch gebaseerd programma met een sterke nadruk op academische normen en 'live' samenwerkingen.
- Uniek Brits mode-onderwijs waarbij studenten betrokken zijn bij het wereldwijde marketing-, promotie-, reclame- en retailproces.
- Zeer geprezen voor de aanzienlijke actieve pers en media-aandacht die sinds de lancering in Dubai is ontvangen.
Cursusinhoud
Eerste jaar
Een breed gemeenschappelijk eerste jaar voor alle modestudenten, dat een sterke vaardighedenbasis biedt voor de mode-industrie. Naast het bestuderen van de specifieke Pathways , zullen studenten Creative and Contemporary Studies nemen om hun werk in context te plaatsen. Cursussen omvatten marketing en detailhandel, modecommunicatie, textiel, hedendaagse en contextuele studies, modereclame en PR, CAD- en presentatievaardigheden, en kennis van productie en assemblage.
Tweede jaar
Studenten verkennen huidige ideeën, problemen en innovaties met betrekking tot modemarketing en detailhandel. Studenten gaan op een hoger niveau van leren op het gebied van kopen, promotie, adverteren, merchandising, merk- en klantbewustzijn en productanalyse en -ontwikkeling. Presentatievaardigheden worden verbeterd door het gebruik van CAD en de verkenning van verschillende media en website-ontwikkeling via digitale applicatie. Een beter begrip van de markt en de consument wordt dit jaar verkregen door industriële projecten en samenwerkingsverbanden.
Derde jaar
Richt zich op studenten die actiever worden betrokken in de mode-industrie via een verscheidenheid aan interdisciplinaire projecten die de ontwikkeling van geschikte vaardigheden en kennis mogelijk maken. Op dit hogere studieniveau volgen studenten cursussen in Business Practice for Fashion, Management and Finance Reports, Industrial Styling en Trends Development.
Vierde jaar
Beschikbaar aan de Heriot-Watt University in het VK.
Carrière
Na hun afstuderen streven studenten naar een reeks van carrières en rollen binnen de mode-industrie en de bijbehorende gebieden van marketing en detailhandel, waaronder:
- Mode kopen
- Promotie en reclame
- Modeontwerper
- Fashion sourcing
- Visuele merchandise
- Mode coördinator
- Mode directeur
- Retail merchandiser
- Fashion public relations
- Mode schrijver
- Retail logistiek
Engelse taalvereisten
Waar Engels niet het medium van instructie op de middelbare school was, moeten aanvragers een Engelse taalvaardigheid aantonen die gelijkwaardig is aan IELTS 6.0 Academic (zonder element lager dan 5,5).
Deadline voor aanmelding
Onze Dubai Campus heeft het hele jaar door een toelatingsprocedure: zodra een intake is gesloten, beginnen we met het accepteren van aanvragen voor de volgende. Het is ook mogelijk om uw startdatum tot een jaar uit te stellen.
De meeste studenten passen 6-10 maanden voorafgaand aan hun gekozen intake toe. We kunnen aanvragen tot 3 weken voor het begin van elke intake accepteren, maar je moet er rekening mee houden dat een late aanvraag vrijwel zeker een vertraging betekent in het aanbieden van essentiële administratieve diensten, zoals je studentenmatriculatiekaart (zonder welke je niet toegang tot de bibliotheek of online services).
toelatingen
leerplan
Cursusinhoud
Eerste jaar
Een breed gemeenschappelijk eerste jaar voor alle modestudenten, wat zorgt voor een sterke vaardighedenbasis voor de mode-industrie. Naast het bestuderen van de specifieke Pathways, volgen studenten Creative en Contemporary Studies om hun werk in context te plaatsen. Cursussen omvatten marketing en detailhandel, modecommunicatie, textiel, hedendaagse en contextuele studies, modereclame en PR, CAD- en presentatievaardigheden, en productie- en assemblagekennis.
Tweede jaar
Studenten verkennen actuele ideeën, problemen en innovaties met betrekking tot modemarketing en detailhandel. Studenten leren op een hoger niveau op het gebied van kopen, promotie, adverteren, merchandising, merk- en klantbewustzijn en productanalyse en -ontwikkeling. Presentatievaardigheden worden verbeterd met het gebruik van CAD en de verkenning van verschillende media en website-ontwikkeling via Digital Application. Een beter begrip van de markt en de consument wordt dit jaar geleverd door middel van industriële projecten en samenwerkingen.
Derde jaar
Richt zich op studenten die actiever betrokken raken bij de mode-industrie door middel van een verscheidenheid aan interdisciplinaire projecten die de ontwikkeling van de juiste vaardigheden en kennis mogelijk maken. Op dit hogere studieniveau volgen studenten cursussen Business Practice for Fashion, Management and Finance Reports, Industrial Styling en Trends Development.
Vierde jaar
Verkrijgbaar bij Heriot-Watt University in het Verenigd Koninkrijk.
Carrièremogelijkheden
Na hun afstuderen volgen studenten een scala aan loopbanen en rollen binnen de mode-industrie en de aanverwante gebieden van marketing en detailhandel, waaronder:
- Mode kopen
- Promotie en reclame
- Modeontwerper
- Mode inkoop
- Visuele merchandise
- Mode coördinator
- Mode directeur
- Winkelier in de detailhandel
- Mode public relations
- Mode schrijver
- Retail logistiek