Bachelor in het secundair onderwijs met een specialiteit in geschiedenis
Higher Teacher Training School of the State of Mexico (Escuela Normal Superior del Estado de México)
Belangrijke informatie
Campuslocatie
Toluca, Mexico
Talen
Spaans
Studieformaat
Op de campus
Duur
Informatie aanvragen
Tempo
Informatie aanvragen
Collegegeld
Informatie aanvragen
Deadline voor aanmelding
Informatie aanvragen
Eerste startdatum
Jul 2023
Beurzen
Ontdek mogelijkheden voor beurzen om je studie te financieren
Invoering
Het secundair onderwijs, de laatste fase van het basisonderwijs, heeft als fundamentele doelen om Mexicaanse kinderen en jongeren de ontwikkeling van de intellectuele basisvaardigheden te bevorderen die nodig zijn om permanent autonoom te leren en om met initiatief en effectiviteit te handelen in meerdere levenssituaties. elke dag. Evenzo wordt van het secundair onderwijs verwacht dat het de verwerving van basiskennis over de natuurlijke en sociale wereld helpt consolideren, evenals de vorming van attitudes en waarden die nodig zijn voor sociaal samenleven en verantwoorde integratie in het volwassen leven en werk. productief.
Deze benadering stelt als prioriteit van het secundair onderwijs de ontwikkeling van intellectuele vaardigheden vast, zoals het vermogen om informatie te selecteren en te gebruiken, om de sociale en natuurlijke realiteit te analyseren en te beoordelen, de ontwikkeling van onderzoeks- en studiegewoonten om autonoom te blijven leren, zoals evenals houdingen van interesse en nieuwsgierigheid naar kennis.
Het bereiken van deze doelstellingen is een taak van het voltallige onderwijzend en managementpersoneel van elke middelbare school; Met andere woorden, het houdt in dat elk van de leraren, ongeacht het onderwerp dat ze doceren, opzettelijk bijdraagt - door middel van onderwijsactiviteiten, relaties met studenten, deelname aan andere schoolactiviteiten - om studenten te helpen deze doelen te bereiken.
In overeenstemming met deze doelstellingen werden vanaf 1993 nieuwe studieprogramma's voor het secundair onderwijs opgezet en in elk daarvan werd de heroriëntatie van de onderwijspraktijk bevorderd. In het geval van het geschiedenisonderwijs vallen twee aspecten op: de reïntegratie van geschiedenis 3 als een specifiek studievak ter vervanging van het gebied van de sociale wetenschappen en vooral de heroverweging van de onderwijsaanpak. Het doel van deze verandering is om historische kennis interessanter en toegankelijker te maken voor studenten en op deze manier basiskennis op te doen, hun nieuwsgierigheid naar het verleden te ontwikkelen en vooral hun capaciteiten te ontwikkelen om historisch te denken over feiten of actuele sociale situaties.
Over de school
Vragen
Vergelijkbare cursussen
BME in muziekeducatie
- Aberdeen, Verenigde Staten
Bachelor of Music in muziekeducatie
- Bolivar, Verenigde Staten
English Education
- Carson, Verenigde Staten