
Bachelorgraad in
Bachelor in de communicatie in public relations en reclame Hong Kong Baptist University School of Communication

Beurzen
Invoering
Programma website: http://www.coms.hkbu.edu.hk/admissions/admission_intro/
De Major Public Relations and Advertising biedt studenten de mogelijkheid om de kunst van effectieve geïntegreerde communicatie te oefenen in zowel public relations als advertentiecontexten in verschillende soorten organisaties. Studenten leren de theorieën en praktijken om consumenten te informeren over praktijken, diensten of producten, belanghebbenden te overtuigen om wederzijds begrip te bereiken en een tweerichtingsdialoog tot stand te brengen om de merkbetrokkenheid te vergroten.

concentraties
De Public Relations en Advertising Major biedt drie concentraties: reclame en branding, organisatiecommunicatie en public relations.
- Reclame en branding
Reclame en branding Concentration biedt training in strategische planning, merkvertelling en conceptuitdrukking. Het bereidt studenten voor om ideeën te presenteren op een innovatieve en sociaal verantwoorde manier voor effectieve merkcommunicatie en promotie.
- Organisatorische communicatie
Organisatiecommunicatie Concentratie biedt training in kennisintegratie en -creatie, de ontwikkeling van expressieve en analytische vaardigheden, kritisch denken, teambuilding, evenals besluitvorming en probleemoplossend vermogen.
- Publieke relaties
Studenten Public Relations Concentration zullen zowel het kritische begrip als de relevante vaardigheden verwerven om succesvolle carrières te ontwikkelen op het gebied van bedrijfscommunicatie, public affairs, sociale verantwoordelijkheid, mediarelaties, crisiscommunicatie en digitale PR in verschillende sectoren (dwz bedrijven, overheid en non-profitorganisaties) .
IAA Accreditatie
De School of Communication scoorde een primeur in de regio Groot-China door erkenning te winnen van de International Advertising Association (IAA), 's werelds meest invloedrijke organisatie in de reclamewereld. De Public Relations and Advertising Major is bekroond met de hoog aangeschreven accreditatie van de IAA. Studenten die afstuderen aan de Public Relations, Advertising and Branding Concentrations, zullen het IAA-diploma Marketingcommunicatie krijgen, naast het diploma Bachelor of Communications.
Double Degree-programma met de University of Queensland in Australië
Het Double Degree-programma tussen de School of Communication, Hong
Kong Baptist University (HKBU) en de Faculteit Geesteswetenschappen en Sociaal
Sciences, The University of Queensland (UQ), is een vierjarige fulltime
undergraduate programma waarbij studenten studeren aan de twee universiteiten en
afgestudeerd aan beide. Na het voltooien van de programmavereisten zullen studenten
twee bachelordiploma's behalen, namelijk Bachelor of Communication (Honours)
verleend door HKBU en Bachelor of Journalism of Bachelor of Communication
verleend door UQ.
Het programma neemt volledig dezelfde structuur aan als de bestaande programma's die worden aangeboden
door HKBU en UQ. Ga voor meer informatie naar http://www.comm.hkbu.edu.hk/comd-www/english/academic_programmes/m_ug_double_degree.htm
Double Degree Program met de University of Missouri in the United
Staten
Het Double Degree-programma tussen de School of Communication, Hong
Kong Baptist University (HKBU), en de School of Journalism, The University of
Missouri (MU), is een vierjarig voltijds undergraduate-programma waarbij studenten
studeer aan de twee universiteiten en studeer aan beide af. HKBU-studenten zullen besteden
hun eerste twee jaar bij HKBU en de volgende twee jaar bij MU. Bij het voltooien van het
programmavereisten behalen studenten twee bachelors, namelijk
Bachelor of Communication (Honours) verleend door HKBU en Bachelor of
Journalistiek verleend door MU.
Ga voor meer informatie naar http://www.comm.hkbu.edu.hk/comd-www/english/academic_programmes/m_ug_double_degree.htm
Carriere vooruitzichten
Afgestudeerden van de Public Relations en Advertising Major zijn bereid om banen te nemen in strategische communicatieafdelingen van organisaties, PR-kantoren en reclamebureaus, bijvoorbeeld accountmedewerkers van een agentschap, directeuren van corporate communications, managers van public affaires, managers van sociale verantwoordelijkheid van bedrijven, managers van mediarelaties, copywriters, art directors, mediaplanners, marketingcommunicatiespecialisten, digitale marketingspecialisten, contentmanagers / makers, merkconsultants, managementtrainees en ondernemers. Sommige afgestudeerden zijn werkzaam in zakelijke en marketingcommunicatieposities in zakelijke en non-profitorganisaties.
Toelatingseisen
We kiezen een holistische benadering bij het selecteren van aanvragers op individuele merites. Kandidaten moeten voldoen aan de vereisten voor toelating tot de universiteit en de vereisten voor de Engelse taal.
Kandidaten die zijn toegelaten tot het eerste jaar van studie met internationale kwalificaties zoals GCE, IB en SAT kunnen een aanvraag indienen voor overdracht van eenheden.

Algemene ingangseisen
Onderwijs met een Amerikaans patroon | High School Graduation Diploma en een van de volgende: SAT: minimumscore van 1.190 (van 1.600) in nieuwe SAT AP: Graad 3 in ten minste twee AP-vakken ACT: minimale samengestelde score van 23 |
Onderwijs met een Brits patroon | GCE Advanced Level (AL) / International Advanced Level (IAL) • Graad E of hoger in drie AL / IAL-vakken; of • Graad E of hoger in twee AL / IAL-vakken plus twee ASL-vakken (exclusief Chinese en Engelse taalvakken. Hetzelfde onderwerp kan niet worden meegeteld bij zowel AL als ASL.) |
IB Diploma | Internationaal baccalaureaat |
anders | http://admissions.hkbu.edu.hk/ug/internationalOthers |
Engelse Taalvereisten
De volgende openbare examenresultaten worden erkend als voldoen aan de vereisten voor de Engelse taal zoals vastgelegd door de universiteit:
Vaardigheidstests | Minimumvereisten |
TOEFL | Internet-gebaseerde test (iBT) - Score: 79; of |
IELTS Academic | Algemene band: 6.0 |
ZA | Een minimum score van 550 in zowel kritisch lezen en schrijven met een sub-score van 8 of hoger in Essay in oude zat; of |
HANDELEN | Een minimale score van 23 in zowel ACT Engels als Reading |
GCE O-Level / GCSE Engels / Engels Taal / Engelse literatuur | Grade C / Grade 4 |
IGCSE Eerste taal Engels | Grade C / Grade 4 |
IGCSE Engels als tweede taal | Grade B / Grade 5 |
GCE AS of A-niveau Engels | Rang E |
HKDSE Engelse taal | Niveau 3 |
HKALE Gebruik van het Engels | Rang E |
IB | Graad 4 in: OF Graad 5 in: |
anderen | Andere Engelse taalkwalificaties die door de universiteit aanvaardbaar worden geacht |
Admissions Scholarships
Kandidaten met uitstekende academische prestaties krijgen de kans om toelatingsexamens te ontvangen:
HKD | Amerikaanse Dollar | |
Volledige beurs* | 190.000 per jaar | 24.000 per jaar |
Halve beurs * | 95.000 per jaar | 12.000 per jaar |
* Met goedkeuring van de universiteit.
Over de school
Vragen
Vergelijkbare cursussen
Bachelor in public relations, reclame en marketing
- Barcelona, Spanje
Bachelor in communicatie en media: concentratie in public relations
- Prague, Tsjechië
Bachelor in reclame en public relations
- Kearney, Verenigde Staten