Bachelor of Arts (Hons) in Business Studies
Independent College
Belangrijke informatie
Campuslocatie
Dublin, Ierland
Talen
Engels
Studieformaat
Op de campus
Duur
3 jaar
Tempo
Full time
Collegegeld
EUR 4.900 / per year *
Deadline voor aanmelding
Informatie aanvragen
Eerste startdatum
Informatie aanvragen
* EU-burger/Ierse inwoner; Internationaal/niet-EU: €6800
Virtuele Open Dag - 29 november
Bezoek onze virtuele open dag op woensdag 29 november van 14.00 – 15.00 uur GMT en leer meer over onze Honours Bachelor of Arts Business-opleidingen en onze zeer speciale Master of Arts in Dispute Resolution.
Invoering
Kunt u het evenement niet bijwonen, maar wilt u meer weten over uw Pathway to English Language and Higher Level Education in Ierland?
Schrijf u hier in om met ons deel te nemen aan ons GRATIS Pathway in Ierland, zelfs op 18 april 2024: href="https://www.cognitoforms.com/IndependentColleges/IndependentCollegeInternationalHousePathwayWebinar
Het programma is zo ingericht dat iedere student de kans krijgt om te studeren voor een algemene of een specialistische Honours graad in Business Studies. Het programma biedt studenten de keuze uit vier mogelijkheden voor het behalen van hun Honours Degree.
Deze Pathway studieopties zijn:
- Bachelor of Arts (Honours) Business Studies - (zonder specialisme)
- Bachelor of Arts (Honours) Business Studies - (met specialisatie Accounting en Finance)
- Bachelor of Arts (Honours) Business Studies - (met marketing specialisme)
- Bachelor of Arts (Honours) Business Studies - (met Management - Human Resource Management specialisme)
Belangrijk is dat elke student de mogelijkheid heeft om zijn studiekeuze te benadrukken naarmate hij vordert van het eerste naar het tweede en naar het derde studiejaar. Individuen hebben daarom een grote flexibiliteit bij het kiezen van bedrijfskundevakken en bij het plannen van de ontwikkeling van hun eigen individuele bedrijfsopleiding.
Naarmate ze het programma doorlopen, is elke student in staat om weloverwogen beslissingen te nemen over zijn groeiende persoonlijke interessegebieden en zakelijke expertise, en kan hij deze afstemmen op zijn selectie van bedrijfsstudieonderwerpen en op zijn professionele carrière-intenties.
Er worden regelmatig aanvullende Pathways voor specialistische studie aan het programmakader toegevoegd om tegemoet te komen aan de toekomstige behoeften van verschillende soorten bedrijfsorganisaties en de specifieke carrièrebehoeften van onze studenten.
Bescherming van ingeschreven studenten
Independent College heeft de goedkeuring om studenten een leerbeschermingsverzekering aan te bieden. De leerlingbeschermingsverzekering is alleen van kracht als elke student zijn of haar verzekeringspolis ontvangt.' Elke leerling moet ervoor zorgen dat hij of zij een Learner Protection Insurance-polis op zijn of haar naam ontvangt. De Learner Protection-verzekering wordt aangeboden door O'Driscoll O'Neil en onderschreven door Hiscox Insurance Company Limited. Het leerlingbeschermingsbeleid voorziet in terugbetaling van kosten zoals gespecificeerd in de wet van 2012. In bepaalde omstandigheden kan het voor een leerling mogelijk zijn om over te stappen naar een soortgelijk programma bij een andere aanbieder. In dergelijke omstandigheden kan de leerling ervoor kiezen om de kosten van een alternatief, vergelijkbaar academisch programma te ontvangen. Overstappen naar een ander programma is altijd slechts een tweede optie. De leerbeschermingsverzekering wordt beheerst door s. 65(4)(b) van de wet van 2012.'
Doelen en doelstellingen
De Bachelor of Arts (Honours) in Business Studies (BABS) is een voltijds niveau 8-programma van drie academisch jaar dat theorie, kennis, onderzoeksvaardigheden en praktische vaardigheden biedt aan degenen die hun kennis op en rond de zakelijke gebieden willen ontwikkelen. , management, IT, boekhouding en financiën, en marketing. Bedrijfskunde als leergebied blijft groeien in de onderwijssector. Eén op de acht aanvragers in Ierland van niveau 8 in 2019 gaf de voorkeur aan zakendoen boven welk ander vakgebied dan ook.
De algemene doelstellingen van het programma zijn als volgt:
- Om leerlingen een sterke basis van hedendaagse bedrijfskennis te bieden door middel van theorie, concepten en methoden die een academische basis vormen in de kerndisciplines en vaardigheden die nodig zijn voor een carrière in het algemene bedrijfsleven
- Om leerlingen de omgeving te bieden waarin ze expertise in de belangrijkste bedrijfsdisciplines kunnen ontwikkelen en bevestigen
- Om bij leerlingen een methodische en rationele benadering te ontwikkelen voor het oplossen van zakelijke problemen en besluitvorming, met het vermogen om verworven kennis en vaardigheden toe te passen op praktische zakelijke situaties
- Om bij leerlingen een reeks intellectuele vaardigheden te ontwikkelen, waaronder redeneer- en evaluatieve vaardigheden en communicatieve vaardigheden die hun interpersoonlijke vaardigheden zo volledig mogelijk ontwikkelen.
- Het vermogen van de leerling ontwikkelen om informatie te organiseren, te beargumenteren, te onderhandelen en conclusies te verdedigen, en deze op een duidelijke en samenhangende manier te presenteren
- Leerlingen aanmoedigen om op een kritische en analytische manier met kennis om te gaan, met het vermogen en het vertrouwen om ideeën en meningen te evalueren die worden ondersteund door kwalitatieve en kwantitatieve onderzoeksresultaten
- Om leerlingen de mogelijkheid te bieden om zich ook te specialiseren in een subgebied van zakelijk leren en om hun kennis en vaardigheden op dit gespecialiseerde gebied van management, boekhouding en financiën, marketing en IT te vergroten
- Om studenten de kennis en de basis te geven om verder te studeren
accreditatie
Dit is een driejarige honoursopleiding die QQI-geaccrediteerd is. Studenten studeren af met een internationaal erkend Bachelor of Arts (Hons) diploma in Business Studies.
toelatingen
leerplan
Jaar 1
Semester 1
- Bedrijfsculturen 1 (professionele groei)
- Ondernemingsrecht 1
- Marketingprincipes 1
- ICT en Bedrijfscommunicatie
- Principes van beheer
- Financiële rekening 1
Semester 2
- Bedrijfsculturen 2 (Organisaties)
- Ondernemingsrecht 2
- Principes van marketing 2
- Inleiding tot HRM
- Principes van de economie
- Gegevensanalyse en statistiek
Jaar 2
Kernvakken (Semester 1 & 2)
- Beheer boekhouding
- Operationeel & Supply Chain Management
- Hedendaagse marketing
Semester 1
- Bedrijfsinformatiebeheer
- Bedrijfsfinanciën
- Organisatorisch gedrag
Semester 2
- Financiële boekhouding
- Marktonderzoek
- Hedendaagse managementvraagstukken
Jaar 3
Naast de gemeenschappelijke kernmodules van het laatste jaar, komen studenten ook met hun docenten overeen welke specialistische onderwerpen ze voor hun diploma willen studeren. Deze worden bestudeerd in het laatste jaar
Kernvakken (Semester 1 & 2)
- Bedrijfsstrategie
- Innovatie & Verandermanagement
- Zakelijk project
Boekhoudstroom (keuzevak)
- Belastingen
- Financiële rapportage
- Controle en zekerheid
Marketingstroom (keuzevak)
- Diensten Marketing
- Merkmanagement
- Internationale marketing
Management/HR-stroom (keuzevak)
- Informatiesystemen voor concurrentievoordeel
- Project management
- Ondernemerschap
Onderwijs & Beoordeling
De onderwijs- en leerstrategie van het programma is zo ontworpen dat de leerling op een ordelijke en logische manier door de theoretische en praktische concepten heen kan komen. De beoordelingsstrategie is gepland om de praktische toepassing van de kernprincipes van de module te waarborgen en feedback te vergemakkelijken, wat de algehele leerervaring ondersteunt.
Het primaire doel van de strategie van Independent College is dat lesgeven en toetsen het leren ondersteunen. Daarnaast ondersteunt toetsing normen op basis van passende leerresultaten. De onderwijs- en beoordelingsstrategie van het programma wordt bepaald door de QQI Business Award Standards. De leerresultaten van het programma (PLO), de leerresultaten van de module (MLO) en het afgestudeerde attribuut informeren ook over dit proces.
Gedurende het hele programma zullen leerlingen een gevarieerd aanbod van onderwijs- en leerstrategieën ervaren, die selectief worden gekozen op basis van niveau, module-inhoud en geschiktheid voor beoordeling. De meeste modules zullen voornamelijk worden gegeven door middel van een mix van lezingen en praktische workshops, met tutorials om waar nodig te ondersteunen. Meestal wordt het materiaal gepresenteerd tijdens lezingen en workshops, met ondersteunende documentatie die via Moodle beschikbaar is voor studenten.
Het is de bedoeling dat de leerlingen veel van het materiaal zullen verwerken door middel van probleemoplossing en praktische oefeningen. De nadruk zal worden gelegd op het toestaan van de leerlingen om de probleembeschrijvingen van de oefening te onderzoeken en mogelijke oplossingen in de workshops uit te proberen. Tutorials zullen worden gebruikt om de leerlingen hulp te laten krijgen, moeilijkere leerstof te versterken en leerlingen de mogelijkheid te bieden om hulp te krijgen bij een specifiek probleem.
Het onderwijs zal erop gericht zijn dat de leerling probleemoplossende vaardigheden toepast op bestaand programmamateriaal. Vaardigheden zullen worden ontwikkeld via verschillende mechanismen, bijvoorbeeld:
- Geïntegreerde tutorials met betrokkenheid van de industrie.
- Probleemgestuurde leeroefeningen met vakmensen.
- Co-levering en gastcolleges over gerichte syllabusinhoud.
- Toepassingsworkshopsessies, diagnostische en probleemoplossingsvaardigheden.
- Case study-analyse, beoordeling, kritiek - reflectief leren en schrijfvaardigheid.
- Blended learning en Flipped Classroom levering
- Online synchrone en asynchrone levering van docenten.
- Gerichte e-learning
Formatieve beoordeling vormt een integraal onderdeel van het leertraject voor de leerling, waarbij feedback wordt gegeven over de oplossingen voor problemen die in de klas worden gesteld en door middel van opdrachten die worden bekritiseerd en uitgedaagd in de onderwijsomgeving. Dit maakt risicobeoordeling en een continu verbeteringsproces mogelijk om deel uit te maken van hun oplossingsontwerp.
Bovendien wordt de onderwijs- en leerstrategie gebaseerd op de algemene onderwijs- en leerstrategie van Independent College , het beoordelingsschema en de modulespecifieke onderwijs- en leerstrategie.
Galerij
Programma resultaat
Programma leerresultaten
Aan het einde van het programma moeten studenten in staat zijn om:
- Demonstreer een diepgaande kennis van essentiële zakelijke kennis, theoretische modellen en principes binnen de kernaspecten van het bedrijf.
- Beoordeel kennis en informatie, tools en technieken op een kritische manier om je effectief aan te passen aan veranderende zakelijke omgevingen.
- Beoordeel kritisch de fundamentele elementen van het bedrijfsleven, met name accountancy en financiën, IT en management en marketing, hoe deze verband houden met andere functionele gebieden om effectieve strategische zakelijke beslissingen mogelijk te maken.
- In staat zijn om nieuwe bedrijfsmodellen te identificeren en te benutten bij het nastreven van bedrijfsdoelstellingen en om de persoonlijke productiviteit te optimaliseren.
- Evalueer de verantwoordelijkheden van zakelijke professionals op een professionele manier, identificeer mogelijke ethische dilemma's en evalueer mogelijke oplossingen.
- Demonstreer een uitgebreide reeks verworven zakelijke vaardigheden, inclusief het vermogen om creatief en verantwoordelijk in teams deel te nemen.
- Toon beheersing van onderzoeksprocessen en het vermogen om dit met succes toe te passen in een toegepast bedrijfsproject in een professionele setting.
- Reflecteer op en toon een niveau van academisch vermogen op niveau 8, waardoor verdere academische of professionele ontwikkeling mogelijk is.
Programma collegegeld
Carrièremogelijkheden
Over werving, bureaus en op websites gebaseerde wervingssites zijn er tal van vacatures in de volgende gebieden:
- Kleine Middelgrote Ondernemingen
- De publieke sector
- Digitale marketingbureaus
- Grote technische marketinghubs gevestigd in Ierland
Eerder afgestudeerden van een zusterprogramma in BA (Honours) Business Studies aan Independent College zijn werkzaam geweest bij de volgende (geen exclusieve lijst) bedrijven:
- Staatsstraat
- Orakel
- Digg
- AirBnB
- PWC Groep
- In het gezelschap van husky's
- Procter & Gamble
- Getrouwe investeringen
- IBM
Independent College heeft onlangs een Student Experience and Careers Officer in dienst genomen om sterke beoordelingsprocessen en feedbacktools aan te bieden om te helpen bij één-op-één-sessies in training over gedragscompetenties en loopbaanafstemming. Dit wordt aangevuld met het bezoeken van loopbaanmentoren en loopbaancoaches die de laatste jaren van onze bestaande programma's hebben ingezet om de betrokkenheid van leerlingen bij de industrie te vergemakkelijken. Tot op heden is veel nadruk gelegd op het opbouwen van communicatie en interpersoonlijk vertrouwen en vaardigheden om de waarde van de leerling aan een werkgever over te brengen.