Graad in marketingmanagement
IPAM
Belangrijke informatie
Selecteer een locatie
Campuslocatie
Lisbon, Portugal
Talen
Portugees
Studieformaat
Op de campus
Duur
6 semesters
Tempo
Full time
Collegegeld
Informatie aanvragen
Deadline voor aanmelding
Informatie aanvragen
Eerste startdatum
Informatie aanvragen
Beurzen
Ontdek mogelijkheden voor beurzen om je studie te financieren
Invoering
Deze graad is bedoeld om de essentiële vaardigheden voor een rol in marketing te ontwikkelen.
Gedurende de cursus voeren studenten projecten uit in samenwerking met bedrijven, reageren op echte zakelijke uitdagingen, nemen deel aan IPAM nationale en internationale marketingwedstrijden, wonen lessen bij die door bedrijven worden gegeven en bezoeken enkele organisaties om meer te weten te komen over de professionele realiteit van een manager Van marketing.
Studenten hebben ook de mogelijkheid om zich voor te bereiden op Digital Marketing-certificeringen: Hubspot, Google, Facebook, Instagram, Linkedin, waardoor ze een marketinggebied kunnen opnemen dat zo fundamenteel is vandaag.
bedrijven
85% van de curriculaire eenheden is gebaseerd op de oplossing van echte gevallen van nationale of internationale bedrijven. Het is een unieke kans om in een reële context de theoretische grondslagen die in de klas zijn verworven in praktijk te brengen.
In de laatste edities van de graad kregen studenten de kans om te werken met gerenommeerde merken zoals: AKI, Arcadia - Casa de Chocolate Porto, Chicco, Kidzania, Fidelidade, Aga Khan Foundation, Casa Ronald McDonald Foundation, Google, H3, IKEA Matosinhos, Leroy Merlin, McDonald's, Oceanário, Rock in Rio, SONAE, Staples, Starbucks, TVI, onder anderen.
Internationale ervaring
IPAM samenwerkingsprotocollen met meer dan 50 internationale onderwijsinstellingen, waardoor studenten een periode van internationale mobiliteit kunnen ondernemen, binnen of buiten het Europese continent.
toelatingen
leerplan
Raadpleeg de structuur van het curriculum - Diploma in Marketing Management - Lissabon en Diploma in Marketing Management - Porto
1e semester
- Grondbeginselen van marketing
- Onderzoek en onderzoeksmethoden
- Zakelijke taal en presentatie
- Cultuur, ideologie en markt
- Basisprincipes van beheer
2e semester
- afzet
- Bedrijfseconomie
- Consumentengedrag
- Beschrijvende statistieken
- Marketing- en consumentenlaboratorium A
3e semester
- Communicatie Management
- Marktstudies
- Product management
- Economie en internationaal zakendoen
- Voorspellingsmethoden
4e semester
- Organisatorisch gedrag
- publiciteit
- Prijsbeheer
- Managementboekhouding
- Marketing- en consumentenlaboratorium B
5e semester
- Groepsdynamiek en animatie
- Beheer van distributiekanalen
- Verkoop management
- Financieel management
- Marketingplan
6e semester
- Koop- en verkoopgedrag
- Informatie Systemen
- People-management
- Stage in Marketing of Consumenten
Galerij
Carrièremogelijkheden
Bedrijven - Diploma in Marketing Management - Lissabon
Ongeveer 85% van de curriculaire eenheden is gebaseerd op het oplossen van een marketingcase voor nationale of internationale bedrijven.
Dit is een unieke kans om de theoretische basis die je in de klas hebt verworven in een reële context in de praktijk te brengen.
In de laatste edities van de Degree kregen studenten de kans om te werken met gerenommeerde merken zoals: AKI, Arcadia - Casa de Chocolate Porto, Chicco, Kidzania, Fidelidade, Fundação Aga Khan, Fundação Casa Ronald McDonald, Google, H3, IKEA Matosinhos , Leroy Merlin, McDonald's, Oceanário, Rock in Rio, SONAE, Staples, Starbucks, TVI, onder anderen.
- Afdeling Marketing
- Commercieel Directeur
- Sociale media en sociale verkoopfuncties
- Product-/dienst-/marktbeheer;
- Beheer van handelsmarketing, direct marketing, merchandising;
- Verantwoordelijk voor de interne communicatie binnen organisaties;
- Verkooprollen, zoals Accountmanagement of Account Executive
- Webmarketing/e-commerce;
- Marketing assistent,
- Communicatie- en beeldassistent;
- Evenementen
- Marktonderzoekstechnicus;
- Verantwoordelijk voor consumentenrelaties.
Partners - Diploma in marketingmanagement - Porto
85% van de curriculaire eenheden zijn gebaseerd op de oplossing van echte cases van nationale of internationale bedrijven. Dit is een unieke kans om de theoretische basis die je in de klas hebt verworven in een reële context in de praktijk te brengen.
In de laatste edities van de Degree kregen studenten de kans om te werken met gerenommeerde merken zoals: AKI, Arcadia - Casa de Chocolate Porto, Chicco, Kidzania, Fidelidade, Fundação Aga Khan, Fundação Casa Ronald McDonald, Google, H3, IKEA Matosinhos , Leroy Merlin, McDonald's, Oceanário, Rock in Rio, SONAE, Staples, Starbucks, TVI, onder anderen.
- Product / Dienst / Marktmanagement
- Marketing directeur
- Commercieel directeur
- Verkooprollen zoals Accountmanagement of Account Executive
- Sociale media en sociale verkoopfuncties
- Webmarketing / e-commerce
- Marketing assistent
- Communicatie- en beeldassistent
- Marktonderzoekstechnicus
- Verantwoordelijk voor klantrelaties
- Handelsmarketing, direct marketing en merchandisingbeheer
Getuigenissen van studenten
Over de school
Vragen
Vergelijkbare cursussen
BSc (Hons) Bedrijfsmanagement met marketing met basis- en plaatsingsjaren
- London, Verenigd Koninkrijk
- Manchester, Verenigd Koninkrijk + 1 meer
Bachelor in digitale media en marketing
- Iserlohn, Duitsland
- Hamburg, Duitsland + 1 meer
BA (Hons) Zakelijk (Marketing) (CMI)
- Online