Bachelor in sportmanagement (Hons.) + Master
ISDE Law Business School
Belangrijke informatie
Campuslocatie
Barcelona, Spanje
Talen
Engels
Studieformaat
Op de campus
Duur
4 jaar
Tempo
Full time
Collegegeld
Informatie aanvragen
Deadline voor aanmelding
Informatie aanvragen
Eerste startdatum
Informatie aanvragen
Invoering
Wil je een sportmanager worden voor het Olympisch organisatiecomité, een partnershipmanager bij FC Barcelona, een key account executive bij Nike, een marketingmanager bij La Liga, of misschien een wereldwijd evenementenbeheerbedrijf leiden?
Als je deze opleiding bestudeert, ontwikkel je op elk studieniveau beroepsrelevante ervaring en vaardigheden; zoals evenementenbeheer, strategische en economische planning, beheer van sociale media en sportmarketing. Je ontwikkelt ook overdraagbare vaardigheden op gebieden zoals communicatie, onderhandeling, teamwerk, leiderschap en probleemoplossing.
Esports-masters
De exponentiële groei van esports heeft de noodzaak onderstreept om de sector te professionaliseren. Er zijn trainingen in het maken en ontwikkelen van videogames, maar geen programma zoals dit. Als geen ander leidt ISDE professionals op om met alle aspecten van een dergelijk groeiend bedrijf om te gaan.
Deze master doet precies dat, waardoor studenten kunnen leren met enkele van de toonaangevende professionals in de branche, waardoor ze een realistischer perspectief op de markt krijgen dan enig ander programma dat momenteel bestaat. Het is daarom een kwestie van de toekomstige professionals van de esports-industrie opleiden, een sector waarin, net als bij zoveel andere technologiegerelateerde sectoren, tegenwoordig een grotere vraag is naar afgestudeerden met de juiste opleiding en training die het ooit is geweest. Bij ISDE zetten we ons in om aan de huidige vraag van onze studenten te voldoen.
leerplan
Sportmanagement BSc (Hons) - Modules
Jaar een | tegoeden |
Academische en professionele vaardigheden | 20 |
Financiën en bestuur in de sport | 20 |
Sociale kwesties en sportconsumenten | 20 |
Inleiding tot onderzoek | 20 |
Principes van sportmarketing | 20 |
Grondbeginselen van sportmanagement | 20 |
jaar twee | tegoeden |
Onderzoeksontwerpanalyse | 20 |
Sportfaciliteit en bedrijfsvoering | 20 |
Sportleiderschap en organisatiemanagement | 20 |
SER Professionele ontwikkeling en praktijk | 20 |
De sportactiviteiten beheren en ontwikkelen | 20 |
Digitale sport- en zakelijke marketing | 20 |
jaar drie | tegoeden |
Strategische bedrijfsplanning voor het beheren van sport | 20 |
Beheer van sportgelijkheid, diversiteit, inclusie en duurzaamheid | 20 |
Beheer van sportevenementen | 20 |
Wereldwijde sportzaken en management | 20 |
SER UG-project | 40 |