Keystone logo
James Madison University B.B.A. in Marketing
James Madison University

B.B.A. in Marketing

Harrisonburg, Verenigde Staten

4 Years

Engels

Full time

Aanvraagdeadline

Vraag de vroegste startdatum aan

USD 6.434 / per semester *

Op de campus

* in-state tuition fee | $15,076: out-of-state tuition fee. Additional fees may apply

Invoering

Marketing is een ideaal studiegebied als je een actiegerichte, uitdagende en veelgevraagde carrière wilt waarin je zakelijke problemen oplost met behulp van analyse en creativiteit.

Als JMU-marketingmajoor houd je je bezig met het opbouwen van langdurige relaties en het samen creëren van waarde met klanten, klanten, partners en de samenleving in het algemeen.

Je studies zullen zich richten op de traditionele verkoop- en digitale marketingvaardigheden die nodig zijn om voorbereid te zijn op veel verschillende soorten marketing. Feitelijke en conceptuele kennis, probleemoplossing en communicatie gaan gepaard met ervaringsleren en het gebruik van informatietechnologie. Het resultaat is het ontwikkelen van expertise die wordt gewaardeerd in verschillende zakelijke omgevingen en industrieën.

Effectieve marketingprofessionals zijn essentieel voor organisaties om hun verkoopdoelen en -potentieel te bereiken in de competitieve en klantgerichte markt.

Als onderdeel van het nationaal erkende JMU College of Business, bereidt de marketing major studenten voor om professionele en leiderschapsrollen op zich te nemen in de snel veranderende, technisch georiënteerde en competitieve wereld van marketing door studenten te helpen gespecialiseerde vaardigheden te ontwikkelen in het beheer van klantrelaties door het creëren van , communicatie en het leveren van waarde aan klanten. Het curriculum biedt een solide basis van de kennis en vaardigheden die nodig zijn om effectieve marketinginspanningen te ontwikkelen. De major biedt een concentratie in professionele verkoop en een aandachtsgebied in digitale marketing.

Studenten doen kennis en ervaring op via algemene onderwijscursussen, het kerncurriculum van het College of Business en de marketing major met verschillende combinaties van vereiste en keuzevakken marketing. Marketingdocenten en -medewerkers werken met studenten in kleine klassen en individueel om hen te helpen leiderschaps- en teamvaardigheden op te bouwen. Er worden sterke verbindingen gelegd tussen studie in de klas en de bedrijfswereld door middel van ervaringsgerichte cursusprojecten, casestudies, simulaties, onafhankelijke studies en stages.

Marketing majors voldoen aan de algemene structuur van de BBA-opleiding. De BBA-graad in marketing vereist minimaal 120 credit-uren van niet-gegradueerde cursussen.

toelatingen

leerplan

Carrièremogelijkheden

Beurzen en financiering

English Language Requirements

Certificeer uw Engelse taalvaardigheid met de Duolingo Engelse test! De DET is een handige, snelle en betaalbare online test Engels die wordt geaccepteerd door meer dan 4.000 universiteiten (zoals deze) over de hele wereld.

Over de school

Vragen