
Bachelor in gameontwerp
DUUR
2 up to 3 Years
TALEN
Engels
TEMPO
Full time, Deeltijd
DEADLINE VOOR AANMELDING
Aanvraagdeadline
EERSTE STARTDATUM
Feb 2025
COLLEGEGELD
AUD 13.200 *
STUDIE FORMAAT
Op de campus
* per trimester voor internationale studenten | $ 9,000 per trimester voor binnenlandse studenten
Invoering
Nu gamificatie een integraal onderdeel wordt van de toekomst van deze wereld, zijn enkele van de meest gevraagde spelers in de entertainmentindustrie game-ontwikkelaars en specialisten op het gebied van visuele effecten.
Game Design bij JMC voedt deze drive en biedt de vaardigheden en kennis om volledig meeslepende digitale omgevingen te creëren. Leer hoe u een idee ontwerpt, ontwikkelt en implementeert, met de nadruk op creativiteit en expressie door middel van conceptcreatie, digitaal tekenen, omgevingsmodellering en implementatie van game-engines.
Krijg praktische expertise in toonaangevende industriële software zoals Maya en de Unity-game-engine, en gebruik onze toonaangevende suites en VR-faciliteiten voor precisie-motion-capture met 18 camera's om interactieve game-prototypes en hoogwaardige game-items te creëren, en studeer af met de vaardigheden die worden vereist door toonaangevende spelers. ontwikkelaars.
De bacheloropleiding combineert interactiviteit, game-engineering en programmeren met traditionele kunstpraktijk en animatie. Beheers game-engine-scripting en de technische kernkennis die nodig is om interactieve gameplay te creëren; ontwerp en creëer geanimeerde karakters en omgevingen; en ontwikkel unieke gameplay-mechanismen om werelden te bouwen waarin je jezelf kunt verliezen.
Studenten kunnen ervoor kiezen om karaktermanipulatie, digitale compositie en motion capture te bestuderen voor realtime game-animatie en -filmpjes, en zullen afstuderen met een gameconcept in een proces dat echte productie en een ontwikkelde showreel emuleert.
In slechts 2 jaar studeer jij af met een bachelordiploma dankzij onze versnelde voltijdopleiding. Deeltijdstudie is ook beschikbaar voor binnenlandse studenten. Internationale studenten kunnen ervoor kiezen om de cursus in 3 jaar af te ronden in plaats van de versnelde optie van 2 jaar.
toelatingen
leerplan
Grondslagen van gamedesign (Trimester 1 en 2)
- Atelier Werkplaats A - AGA201a
- Studiowerkplaats B - AGA201b
- Studiowerkplaats C - AGA201c
- Spelstudies - AGA211
- Game-ontwerp I - AGA303
- Studio I - AGA203
- Game Dev I: Game-ontwikkeling - AGA206
- Spelkunst I - AGA209
Pools en Bouwen (Trimester 3 & 4)
- Spelontwerp II - AGA316
- Studio II - AGA304
- Gebruikersinterface/gebruikerservaring - AGA319
- Primaire stroom kern 1
- Spelontwerp III - AGA321
- Studio III - AGA304
- Geschiedenis van animatie en games - AGA301
- Primaire stroom kern 2
Showcase en Project (Trimester 5 & 6)
- Keuzevak Verlenging
- Professionele ontwikkeling - AGA403
- Studio IV - AGA404
- Kritische kaders - AGA401
- Keuzevak Verlenging
- Studio V - AGA408
Keuzemogelijkheden
- Compositie - AGA405
- Illustratie & Strips - AGA410
- Bewegingsontwerp - AGA12
- Stage - COL401
- E-Portfolio - COL402
- Stop-motionanimatie - AGA409
- Animatieprestaties - AGA411
- Technische animatie - AGA413
- Internationale studiereis - COL400
Programma collegegeld
Carrièremogelijkheden
Gerelateerde carrières
- Spel ontwerper
- 3D Modeller
- 3D- of 2D-animator
- Concept artiest
- Environment Artist
- Game Producer
- Creatief directeur
- Textuurkunstenaar