Keystone logo
Kauno Kolegija Bachelor in International Business
Kauno Kolegija

Bachelor in International Business

Kaunas, Litouwen

3 Years

Engels

Full time

Request application deadline

Request earliest startdate

EUR 2.260 / per year

Op de campus

Invoering

International Business is een programma dat de marktbehoeften weerspiegelt; is gebaseerd op een moduleprincipe dat zorgt voor de interdisciplinariteit van studies, een flexibele leeromgeving, het versterken van de rol van studenten in het studieproces, het stimuleren van hun onafhankelijkheid, activiteit, verantwoordelijkheid voor de studieresultaten, het integreren van praktijk- en zelfstudieopdrachten; een semester stage lopen bij bedrijven. Het programma is gericht op probleemonderwijs, vorming van de systemische benadering van studenten en sociaal verantwoord en ethisch ondernemen. Studenten van het programma studeren aan een hogere school of lopen een semester stage bij een bedrijf in het buitenland.

Het doel van het International Business-studieprogramma is om toekomstige internationale bedrijfsmanagers te leren de internationale zakelijke omgeving te analyseren, te communiceren en samen te werken met buitenlandse partners en klanten, en bedrijfsmanagementprincipes en bepalingen van internationale zakelijke regelgeving toe te passen door internationale zakelijke activiteiten te plannen en te organiseren. het bedrijf of zijn afdeling. Daarom moet het International Business-programma worden gekozen door zelfbewuste, resultaatgerichte, communicatieve mensen die graag in teams werken, verantwoordelijk en zelfverzekerd zijn en niet bang zijn voor uitdagingen en risico's. Bovendien is dit programma gericht op creatieve mensen die niet vertrouwd zijn met woorden als “kan niet” of “onmogelijk”.

specialisaties

E-Business Organization – studenten leren e-business organiseren en beheren. Het studieprogramma richt zich op het gebruik en de toepassing van moderne IT-tools voor het opzetten, uitbreiden en ontwikkelen van bedrijven. Er is veel vraag naar dergelijke specialisten op de arbeidsmarkt. Het is erg belangrijk om de wettelijke voorschriften op het gebied van e-business te kennen en te volgen. Daarom zullen studenten ook de juridische omgeving van e-business bestuderen.

Studieonderwerpen: E-diensten, e-marketing, juridische omgeving voor e-business, zakelijke projecten, platforms en hulpmiddelen voor e-business, beheer van sociale accounts en websites, investeringen en risicobeheer, bedrijfsethiek.

International Marketing Management is gericht op creatieve, communicatieve en georganiseerde mensen. Succes op buitenlandse markten wordt niet alleen gegarandeerd door de hoge kwaliteit van goederen of diensten, snelle en goedkope service, maar ook door effectieve marketing. Terwijl ze de onderwerpen van deze specialisatie bestuderen, zullen studenten antwoorden vinden op vragen over hoe ze de meest gunstige buitenlandse markt kunnen vinden, de vorm en het tijdstip van binnenkomst correct kunnen kiezen, hun concurrentievoordeel kunnen gebruiken, snel kunnen reageren op veranderende handelsomstandigheden, enz.

Studievakken: Marketingmanagement en -planning, Merkmanagement, Internationaal marktonderzoek, Bedrijfsethiek, Directe en E-marketing, Content- en Social Media Marketing, Management van communicatiemaatregelen, Consumentengedrag.

leerplan

Programma resultaat

Carrièremogelijkheden

Voorzieningen

Over de school

Vragen