
Bachelor in visuele communicatieontwerp
Istanbul, Turkije
DUUR
4 Years
TALEN
Engels
TEMPO
Full time
DEADLINE VOOR AANMELDING
Aanvraagdeadline
EERSTE STARTDATUM
Vraag de vroegste startdatum aan
STUDIE FORMAAT
Op de campus
Beurzen
Ontdek mogelijkheden voor beurzen om je studie te financieren
Invoering
Onze alumni zijn in staat nieuwe generatie communicatiemedia te ontwerpen en te leiden.
De afdeling Visual Communication Design heeft tot doel mensen te werven die zullen werken als expert-communicatieontwerpers op het gebied van internetmedia, televisie, kunst en design.
Alumniprofiel: afgestudeerden kunnen werken produceren op creatieve gebieden zoals fotografie, video, webdesign, interface en interactief ontwerp, serviceontwerp, gameontwerp en motion graphics.
Waarom KHAS Visual Communication Design: Onze afdeling biedt studenten de mogelijkheid om problemen op te lossen door studenten onder te dompelen in een breed scala van theorieën en praktijken van kunst en design.
Om hun expertise uit te breiden, kunnen onze studenten dubbele major of minor degrees behalen van andere afdelingen. Onze leidende adviescommissie, samengesteld uit de pioniers van de sector, draagt aanzienlijk bij aan de inhoud en structuur van ons steeds verder ontwikkelende programma van visuele communicatie ontwerponderwijs. We houden ook nauwlettend in de gaten en reageren op de groeiende en veranderende eisen van de sector met workshops onder leiding van ontwerpers, kunstenaars en regisseurs.
Studeer in het buitenland: onze afdeling heeft een verdubbelingsovereenkomst met Coventry University (CU) in het VK. Onze studenten zijn in staat om af te studeren met een dubbele graad na het voltooien van hun laatste jaar in een gerelateerde afdeling van CU.
Carrièremogelijkheden: Tijdens hun vierjarige opleiding verwerven onze studenten een rijk portfolio aan werk dat is geproduceerd met behulp van verschillende mediatools, technieken en theorieën die onze afgestudeerden kansen bieden op het gebied van:
- Ontwerp (motion graphics, mobiele applicatie-interface, gameontwerp, serviceontwerp, webdesign, animatie);
- Creatieve richting (advertenties, kunst en fotografie);
- Productie en postproductie (bioscoop en televisie);
- Hoger onderwijs (master en doctoraat in kunst, design en communicatie).
Kwalificatie toegekend / Kwalificatieniveau
Medewerker en Bachelor (niveau 6)
Toelatingseisen
Kandidaten moeten de vereiste scores behalen van overgang naar examen in het hoger onderwijs (YGS), eerste cyclusplaatsingstest (LYS / TS 1) en test voor directe overdracht (DGS). Plaatsingen worden centraal georganiseerd door de studentenselectie en het plaatsingscentrum (ÖSYM). Internationale studenten die het programma aanvragen, moeten de toelatingseisen van de Kadir Has University . Studenten kunnen overstappen naar het programma door de Kadir Has University regels te volgen op basis van de horizontale overdracht. (Meer informatie: http: // www. KHAS .edu.tr)
Erkenning van voorafgaand leren
Studenten kunnen worden vrijgesteld voor bepaalde cursussen die in andere instellingen worden gevolgd na goedkeuring door de decaan van de desbetreffende faculteit of instituut.
Graduatievereisten
Studenten moeten alle vakken uit het curriculum die door de senaat zijn geaccepteerd (240 ECTS Credits) met goed gevolg hebben afgelegd en een minimaal Cumulatief Grade Point Average van 2,00 / 4,00 hebben.
Definitie van het programma
Afdeling Reclame richt zich op het opleiden van toekomstige reclamedeskundigen die een bijdrage leveren aan media en communicatie door te werken volgens de ethische principes van het beroep en die op een creatieve manier theorie en praktijk verzamelen en hun talenten verrijken met diepgaande kennis van de methodologie.
Programma-uitkomsten
- In staat zijn om kritisch denken en competente analysevaardigheden te demonstreren met de hoogwaardige kennis van de communicatiewetenschappen, menswetenschappen en sociale wetenschappen.
- Creatief, uniek en onafhankelijk denken kunnen demonstreren op een manier om actief deel te nemen aan democratische communicatie en een actieve rol te spelen in de productie.
- Om verschillende communicatiegebieden te kunnen associëren, ontwikkel strategieën voor multimedia en geïntegreerde communicatie.
- Het beheersen van de technologieën en strategieën voor het ontwikkelen van communicatie op het gebied van publicatie, management en ondernemerschap met nieuwe media; zal dit proces kunnen uitvoeren en transformeren.
- De essentiële verantwoordelijkheden en ethische verantwoordelijkheden van hun beroep overnemen met hun opgedane vaardigheden en kennis.
- Om te kunnen deelnemen aan een professionele werkomgeving met de actieve, productieve en verantwoordelijke visie.
- Beschikken over kennis, vaardigheden en toereikendheid om hen in de verschillende sectoren van de communicatiebranche werkgelegenheidsmogelijkheden te bieden in het land en buiten het land.
- Actief kunnen communiceren in het Engels en andere talen die ze hebben geleerd om hun professionele vaardigheden te verbeteren en internationale vacatures te vinden.
- De mogelijkheid hebben om onderzoeks- en ontwerptechnieken op verschillende manieren samen te brengen.
- Om expertise te hebben in multimediatheorieën en technologieën, ontwerp, toepassing van ontwerp en door deze kennis te gebruiken, zullen ze multimediaproducten conceptueel kunnen analyseren.
- De methoden kunnen toepassen die worden gebruikt om hedendaagse kunst en visuele cultuur te analyseren.
Beroepsprofielen van afgestudeerden
Afgestudeerden zijn werkzaam in reclamebureaus, marketingafdelingen van bedrijven / ngo's / overheidsinstellingen, mediaplanningsbedrijven en in andere media-gerelateerde organisaties.
Toegang tot verdere studies
Afgestudeerden kunnen een aanvraag indienen voor graduate studies (7e en 8e cyclus) in gerelateerde programma's.
Evaluatievragenlijsten
Cursus- en instructeurevaluatievragenlijst Afstudeervragenlijst Satisfaction Questionnaire
Internationale samenwerking
Uitwisselingsprogramma voor Erasmus-studenten.
toelatingen
Programma resultaat
Programma-uitkomsten
- In staat zijn om kritisch denken en competente analysevaardigheden te demonstreren met de hoogwaardige kennis van de communicatiewetenschappen, menswetenschappen en sociale wetenschappen.
- Creatief, uniek en onafhankelijk denken kunnen demonstreren op een manier om actief deel te nemen aan democratische communicatie en een actieve rol te spelen in de productie.
- Om verschillende communicatiegebieden te kunnen associëren, ontwikkel strategieën voor multimedia en geïntegreerde communicatie.
- Het beheersen van de technologieën en strategieën voor het ontwikkelen van communicatie op het gebied van publicatie, management en ondernemerschap met nieuwe media; zal dit proces kunnen uitvoeren en transformeren.
- De essentiële verantwoordelijkheden en ethische verantwoordelijkheden van hun beroep overnemen met hun opgedane vaardigheden en kennis.
- Om te kunnen deelnemen aan een professionele werkomgeving met de actieve, productieve en verantwoordelijke visie.
- Beschikken over kennis, vaardigheden en toereikendheid om hen in de verschillende sectoren van de communicatiebranche werkgelegenheidsmogelijkheden te bieden in het land en buiten het land.
- Actief kunnen communiceren in het Engels en andere talen die ze hebben geleerd om hun professionele vaardigheden te verbeteren en internationale vacatures te vinden.
- De mogelijkheid hebben om onderzoeks- en ontwerptechnieken op verschillende manieren samen te brengen.
- Om expertise te hebben in multimediatheorieën en technologieën, ontwerp, toepassing van ontwerp en door deze kennis te gebruiken, zullen ze multimediaproducten conceptueel kunnen analyseren.
- De methoden kunnen toepassen die worden gebruikt om hedendaagse kunst en visuele cultuur te analyseren.
Ideale studenten
Alumniprofiel: Afgestudeerden kunnen werken produceren op creatieve gebieden zoals fotografie, video, webdesign, interface en interactief ontwerp, serviceontwerp, game-ontwerp en motion graphics.
Carrièremogelijkheden
Carrièremogelijkheden:
In hun vierjarige opleiding verwerven onze studenten een rijk portfolio van werk geproduceerd met behulp van verschillende mediatools, technieken en theorieën die onze afgestudeerden banen bieden op het gebied van:
- Ontwerp (motion graphics, mobiele applicatie-interface, gameontwerp, serviceontwerp, webdesign, animatie);
- Creatieve richting (advertenties, kunst en fotografie);
- Productie en postproductie (bioscoop en televisie);
- Hoger onderwijs (master en doctoraat in kunst, design en communicatie).
Beroepsprofielen van afgestudeerden
Afgestudeerden zijn werkzaam in reclamebureaus, marketingafdelingen van bedrijven / ngo's / overheidsinstellingen, mediaplanningsbedrijven en in andere media-gerelateerde organisaties.
Over de school
Vragen
Vergelijkbare cursussen
Driejarige cursus in visuele communicatie en grafische vormgeving
- Milan, Italië
Driejarige opleiding Innovation design for business, culture and society
Bachelordiploma in communicatieontwerp
- Rome, Italië