Keystone logo
The Manchester College Marketing management bsc
The Manchester College

Marketing management bsc

Manchester, Verenigd Koninkrijk

1 Years

Aanvraag taalonderwijs

Full time

Aanvraagdeadline

Aug 2023

Vraag collegegeld aan

Op de campus

Beurzen

Ontdek mogelijkheden voor beurzen om je studie te financieren

Invoering

Wat is de Marketing Management BSc opleiding over?

Deze cursus is geschikt voor studenten die geïnteresseerd zijn in het werken in een leidinggevende rol binnen een marketing omgeving. De belangrijkste doelstellingen van de cursus zijn om de nadruk op het beheer binnen de marketing functie te geven, en de studenten voor te bereiden op een breed scala van bestuurlijke loopbaan binnen een marketing omgeving.

Studenten krijgen de mogelijkheid om marktonderzoek te verrichten, werken aan een groepsproject en presenteren een corporate business plan te hebben. Tegen het einde van de cursus zullen de studenten analytische en evaluatieve vaardigheden en het vermogen om ze toe te passen in verschillende business en management context hebben ontwikkeld. Studenten zullen ook kennis en inzicht in de huidige marketing theorieën en de praktijk hun effectiviteit als manager zal verbeteren hebben ontwikkeld.

De BSc (Hons) Marketing Management wordt grotendeels door combinatie van lezingen / seminars, workshops en tutorials geleverd. De cursus wordt geleverd op een full-time basis, gespreid over drie dagen in het St Johns Centrum.

De cursus bestaat uit de volgende zes modules, die allemaal de moeite waard 20 studiepunten:

Corporate Strategy

Deze module zullen de studenten met een algemene perspectief van organisaties door middel van het verkennen van de strategie technieken en processen. Tegen het einde van de module moeten de studenten in staat om kennis en inzicht in de strategie van toepassing op een verscheidenheid van het echte leven de bedrijven.

Integrated Marketing Communications

Deze module moet studenten helpen om de relatie tussen koopgedrag en koper motivaties te begrijpen. Dit moet dan in staat leerlingen te begrijpen en waarderen de beslissingen die nodig zijn voor het ontwerpen en ontwikkelen van een efficiënte marketing communicatie strategie.

Consumentengedrag en marktonderzoek

Deze module is bedoeld om het gedrag van consumenten en marktonderzoek theorieën aan toepassingen in marketing te verbinden door middel van een kritische beoordeling van de markt onderzoeksmethodologie. Studenten zullen ook in staat zijn om een ​​appreciatie van de rol van de markt onderzoeksmethodologie bouwen.

International Marketing

Deze module bouwt analytisch, probleemoplossend en presentatievaardigheden door het gebruik van case study materiaal. Het belangrijkste doel van deze module is om een ​​goed begrip van hoe verschillende culturele omgevingen beïnvloeden product markten te ontwikkelen, en hoe specifieke omstandigheden van invloed zijn marketing beleid en beheer binnen een buitenlandse of multinationale omgeving.

Diensten en Relatie Marketing

Het belangrijkste doel van deze module is om de huidige problemen die invloed hebben op de praktijk van marketing in diensten te verkennen. Studenten zullen een gedetailleerd inzicht in de door een scala van publieke en private sector organisaties aangenomen marketing proces te ontwikkelen.

Zakelijk Simulatie

Deze module heeft tot doel de studenten te ontwikkelen vermogen om te implementeren, beoordelen en evalueren zakelijke strategie en management beslissingen in het kader van een dynamische, concurrerende marktomgeving. De studenten inzetbaarheid moet worden verbeterd door middel van de ervaring van de real-time business besluitvorming in een gesimuleerde omgeving.

Er zijn twee of drie assessments voor alle modules. De beoordelingen zijn afkomstig van meer dan vier periodes evaluatie gedurende het hele jaar. Een reeks van assessment methoden worden gebruikt en voorbeelden van assessments zijn: - Individuele rapport - Groep presentatie - Groep project - Businessplan - Individuele presentaties - Examens

Over de school

Vragen

Vergelijkbare cursussen