Merito Group: WSB Merito Universities & DSW University of Lower Silesia
Marketing en verkoop
DUUR
6 Semesters
TALEN
Engels
TEMPO
Full time
DEADLINE VOOR AANMELDING
Aanvraagdeadline
EERSTE STARTDATUM
Oct 2024
COLLEGEGELD
Vraag collegegeld aan
STUDIE FORMAAT
Afstand leren, Op de campus
Invoering
Waarom marketing en verkoop studeren aan WSB University?
- Het programma is ontwikkeld in samenwerking met experts die zich regelmatig bezighouden met de bedrijfsvoering van een bedrijf op het gebied van marketing, innovatieve bedrijfsstrategieën en moderne communicatie met de markt.
- Tijdens de lessen leer je moderne marketingtools te gebruiken - programma's die online activiteiten monitoren, verkoop- en klantrelatiebeheersystemen, advertentiemanagers, grafische creatieprogramma's, online persbureaus en meer.
- Tijdens tal van open lezingen, gastsprekerbijeenkomsten, webinars of gratis bijscholingen ontmoet u tal van gerenommeerde experts op het gebied van marketing en sales.
- Samen met je gespreksgroep neem je deel aan tal van strategiespellen en simulaties van marktsituaties. Als onderdeel van de workshops ben je van plan nieuwe producten te lanceren en creatieve reclamecampagnes vorm te geven.
- De universiteit biedt professionele marketingtools, een studentvriendelijke manier van contentlevering en ontmoetingen met gerenommeerde professionals
Wat ga je leren door voor deze specialisatie te kiezen?
- Communicatiemanagement in transnationale ondernemingen
- Creatie van afbeeldingen
- Creatie van marketingcampagnes op basis van data-analyse
- creatie van visueel/grafisch materiaal
- Oplossen van ethische vraagstukken in marketingcommunicatie
Waarom marketing en verkoop studeren aan de WSB Merito University?
- Tijdens de lessen leer je moderne marketingtools te gebruiken - programma's die online activiteiten monitoren, verkoop- en klantrelatiebeheersystemen, advertentiemanagers, grafische creatieprogramma's, online persbureaus en meer.
- Tijdens tal van open lezingen, gastsprekerbijeenkomsten, webinars of gratis bijscholingen ontmoet u tal van gerenommeerde experts op het gebied van marketing en sales.
- Samen met je gespreksgroep neem je deel aan tal van strategiespellen en simulaties van marktsituaties. Als onderdeel van de workshops ben je van plan nieuwe producten te lanceren en creatieve reclamecampagnes vorm te geven.
- De universiteit biedt professionele marketingtools, een studentvriendelijke manier van contentlevering en ontmoetingen met gerenommeerde professionals.
leerplan
Innovatieve marketing (stad: Chorzów)
Geselecteerde modules:
- E-marketing
- Innovatieve PR
- Beheer van klantrelaties
- Marketing op sociale media
- Contentmarketingstrategieën en -hulpmiddelen
- Psychologie van communicatie
- Automatisering van marketing
- Verkoop op sociale media
- Ontwerp van internetdiensten
Marketingcommunicatiemix (online) (stad: Chorzów)
Algemene onderwerpen
- Buitenlandse taal
- IT-hulpmiddelen in teamwerk
- Informatie Technologie
- Sociologie
- Sociale communicatie
- Globalisering - nieuwe uitdagingen
- Economie 101
- Effectieve leermethoden
- Grondbeginselen van het recht
- Methoden voor gegevenspresentatie
- Ethiek
- Marketingpsychologie
- Hedendaagse debatten
- Richtlijnen voor grote projecten
- PE
- Mondiale marketingmix
Programmagerelateerde onderwerpen
- Methodologie van de sociale wetenschappen
- Interculturele verschillen
- Beheerinstrumenten
- Ontwerp bedenken
- Mediarecht
- Cybersecurity
- Advertising
- Mediacommunicatieprocessen
- Organisatorisch beheer van mediabedrijven
- Open Source Intelligence
- Communicatie met lokale verenigingen
- Algemene verordening gegevensbescherming en geheime informatie
- Nieuwe media en E-PR
- Kunstmatige intelligentie in marketing
- Bescherming van intellectueel eigendom
- Esthetiek en ontwerp
- Zelfpresentatie en spreken in het openbaar
- Mediaplanning
- Crisiscommunicatiemanagement
Verkoopstrategieën en -technieken (Stad: Wrocław)
Geselecteerde modules:
- Services Sector Management
- Psychologie van klant en reclame
- Publieke relaties
- merchandising
- Leidinggevend management
- Theorie en praktijk van besluitvorming
- Verkoopplan
- Advertentietechnieken en -methoden
- Basismechanismen van financiële markten
- Invloed uitoefenen en psychomanipulatie
- Motivatie en tijdmanagement van verkopers
- Verkoop op nieuwe media
- Huidige en toekomstige verkooptrends
Programma collegegeld
Carrièremogelijkheden
Marketingcommunicatiemix (online) (stad: Chorzów)
- Adviesbureaus
- Internationale evenementenbureaus
- PR-afdelingen van transnationale bedrijven
- E-PR, e-marketing
- SEO- en SEM-specialist
Innovatieve marketing (Stad: Wrocław)
- marketingdirecteur
- Marketing specialist
- SEM/SEO-specialist
- Internetmarketingspecialist
- Internetanalist