
Bachelor Merkmanagement
Berlin, Duitsland
DUUR
6 Semesters
TALEN
Engels
TEMPO
Full time
DEADLINE VOOR AANMELDING
Aanvraagdeadline
EERSTE STARTDATUM
Oct 2025
COLLEGEGELD
EUR 5.500 / per semester *
STUDIE FORMAAT
Op de campus
* plus eenmalig inschrijfgeld
Online infosessie • 24 apr 2025 • 15:00 CET
Invoering
Ben je geïnteresseerd in merken, communicatie en reclame en wil je graag je bachelor op dit gebied afronden? Zie jij jouw droombaan in een creatieve, innovatieve en communicatieve omgeving? Dan is onze bacheloropleiding met als specialisatie brand management, communicatie en reclame de perfecte match voor jou.
Bezoek onze website voor de brochure en leer meer over ons Brand Management (BA) -programma.
leerplan
Inhoud van het programma Brand Management (BA)
In deze bacheloropleiding ontvang je praktische en theoretisch diepgaande training om succesvol te opereren in nationale en internationale bedrijven. Je verwerft kennis op het gebied van media, communicatie en management.
Je voert trend- en marktonderzoeksprojecten uit, ontwikkelt praktische maatregelen voor gedrukte en buitenreclame, implementeert radio-, tv- en bioscoopcommercials en ontwerpt online advertenties. Het curriculum omvat onder andere:
- Basisprincipes van merkbeheer en geïntegreerde communicatie
- Mediaplanning en targeting
- Campagne voeren en crossmedia
- Advertentiepsychologie
- Prestatiemarketing en sociale media
- Speciale onderwerpen van merkcommunicatie en reclame
Stage
Macromedia werkt samen met een groot aantal gerenommeerde bedrijven waar je een volledig semester als stagiair zult doorbrengen. Je doet praktijkervaring op onder supervisie van je professoren en kunt netwerken met de industrie.
Programma resultaat
Diploma toegekend
Studenten aan dit BA-programma ontvangen een van de volgende bachelorgraden:
- Bachelor of Arts in Media Management met specialisatie in Brand Management
- Bachelor of Arts (Hons) in merkmanagement
Programma collegegeld
Carrièremogelijkheden
Toekomstige carrièremogelijkheden
Dit BA-programma kwalificeert u voor een professionele functie in strategische en operationele marketing. Potentiële werkgevers zijn internationale netwerkbureaus, creatieve bureaus, mediaplanningbureaus en marketingafdelingen in rollen als:
- Merk manager
- Merkcommunicatiemanager
- Merk adviseur
- Account Manager
- Strategische planner
- Klantervaringsmanager
- Inhoud Strateeg
- Online marketingmanager
- Social media manager