BA Honours Bedrijfsmanagement (Marketing)
Middlesex University Dubai
Belangrijke informatie
Campuslocatie
Dubai, Verenigde Arabische Emiraten
Talen
Engels
Studieformaat
Op de campus
Duur
3 jaar
Tempo
Full time
Collegegeld
AED 59.947 / per year
Deadline voor aanmelding
Informatie aanvragen
Eerste startdatum
Jan 2025
Beurzen
Ontdek mogelijkheden voor beurzen om je studie te financieren
Invoering
BA Honours Business Management (Marketing) is de ideale keuze voor studenten die marketingexpertise willen ontwikkelen in verschillende bedrijfssectoren en willen leren communiceren en hun ideeën willen 'verkopen' aan een commercieel publiek. Ondersteund door deskundige docenten, die ervaring in de branche inbrengen in hun onderwijs, bestudeer je de belangrijkste functies die ten grondslag liggen aan zakelijk succes en leer je om met vertrouwen marketingcampagnes uit te voeren. De carrièremogelijkheden zijn breed bij ons Business Management (Marketing) Pathway. U bent goed geplaatst om een breed scala aan bedrijven, overheidsorganisaties en organisaties uit de derde sector te betreden.
Chartered Instituut voor Marketing
Dit programma bij Middlesex University Dubai is geaccrediteerd door de toonaangevende professionele marketingorganisatie, The Chartered Institute of Marketing (CIM). CIM werkt samen met universiteiten over de hele wereld en brengt de inhoud van hun diploma's in kaart met de meest gewilde professionele marketingkwalificaties van CIM.
Dit biedt studenten de mogelijkheid om vrijstellingen te krijgen op modules van CIM-kwalificaties, waardoor het aantal modulebeoordelingen wordt teruggebracht tot één of twee in plaats van drie. Deze vrijstellingen maken het efficiënter en kosteneffectiever om een professionele marketingkwalificatie te behalen.
De kwalificaties van CIM zijn gebaseerd op gedetailleerd onderzoek en voortdurende feedback van werkgevers, waarbij de vaardigheden en kennis worden gedeeld die nodig zijn voor de hedendaagse marketeers. Dit helpt onze universiteitsstudenten om uit te groeien tot beoefenaars, zich te onderscheiden van de massa en hun kansen op het veiligstellen van hun eerste keus afgestudeerde positie te vergroten.
Middlesex University Dubai is ook een van de weinige CIM-geaccrediteerde studiecentra in Dubai, die studenten de mogelijkheid biedt om de resterende CIM-modules te voltooien die nodig zijn om hun CIM-kwalificatie te behalen.
Het Instituut voor Financiële Modellering
Middlesex University Dubai is een academische partner van The Financial Modeling Institute (FMI). FMI streeft naar uitmuntendheid in financiële modellering en wereldwijd erkende certificeringen en voert strenge financiële modelleringsexamens uit die de vaardigheid van de financiële modelleringsvaardigheden van een kandidaat echt testen.
Studenten hebben recht op kortingen en aanbiedingen die van tijd tot tijd worden aangekondigd voor de partneruniversiteiten. Onze studenten kunnen de beurzen aanvragen die door FMI worden aangeboden voor de verschillende cursussen. Studenten hebben de mogelijkheid om netwerk- en webinar-evenementen bij te wonen.
FMI-certificeringen zijn een toegangspoort om lid te worden van een wereldwijd netwerk van leiders op het gebied van financiële modellering die hebben aangetoond dat ze de echte, toegepaste expertise op het gebied van financiële modellering beheersen. De FMI-certificeringen zijn ideaal voor alle financiële, boekhoudkundige, investerings-, verzekerings- en andere zakelijke professionals.
Chartered Institute of Management Accountants (CIMA)
Onze BA Business Management- en BA International Business-programma's worden erkend door het Chartered Institute of Management Accountants (CIMA), 's werelds toonaangevende en grootste professionele organisatie van managementaccountants. Uw kwalificatie zal u vrijstellen van het afleggen van CIMA-examens op certificaatniveau, waardoor het aantal examens dat nodig is voor de CIMA Professional-kwalificatie wordt verminderd.
Waarom Business Management (Marketing) studeren?
Je ontwikkelt belangrijke zakelijke vaardigheden, kennis en ervaring om uit te blinken in een managementcarrière. Bedrijven en organisaties hebben afgestudeerden nodig die over deskundige zakelijke kennis beschikken en ook analytische en probleemoplossende vaardigheden kunnen aantonen, met het professionele inzicht om uitdagingen in een snel veranderende zakelijke omgeving aan te gaan. Je leert effectief in teams te werken en kunt zakelijke managementideeën met vertrouwen presenteren en communiceren. We zorgen er ook voor dat je specialistische kennis ontwikkelt op het gebied van:
- Stakeholders: hun verwachtingen en gedrag
- De omgeving van het bedrijfsleven en de impact ervan op de strategie
- Ontwerp, productie en distributie van producten en diensten
- Bedrijfsmiddelen: acquisitie, toepassing en controle
- Bedrijfsproces: plannen, verbeteren en beheersen
leerplan
In jaar 1 voltooi je vier verplichte modules om essentiële vaardigheden en kennis op het gebied van bedrijfsmanagement te ontwikkelen.
In jaar 2 bestudeer je drie kernmodules om essentiële zakelijke kwesties te begrijpen. Je kiest ook een optionele marketingmodule uit Brand Management, Consumentengedrag of Ondernemerschap en Small Business Marketing.
In je laatste jaar studeer je twee verplichte modules in Strategisch Management en Services Marketing. U kiest ook twee optionele modules uit gespecialiseerde marketingmodules: E-marketing en sociale media, internationale marketing of reclame en promotie.
Jaar 1
- People Management (15 Credits) - Verplicht
- Managementconcepten (15 Credits) - Verplicht
- Kwantitatieve methoden voor bedrijven (30 credits) - Verplicht
- Financiële bedrijfsconcepten (30 credits) - Verplicht
- Marketingtheorie en -praktijk (30 studiepunten) - Verplicht
Jaar 2
- Digitale marketingstrategie (30 credits) - Optioneel
- Organisatiegedrag (15 studiepunten) - Verplicht
- Principes van innovatie en ondernemerschap (15 studiepunten) - Verplicht
- Managementinformatiesystemen (15 studiepunten) - Verplicht
- Zakelijke omgeving (15 studiepunten) - Verplicht
- Operations Management (30 Credits) - Verplicht
- Marketingonderzoek en inzichten (30 credits) - Optioneel
Jaar 3
- Strategisch management (30 studiepunten) - Verplicht
- Marketingstrategie en -implementatie (15 studiepunten) - Verplicht
- Mondiale en interculturele marketing (15 studiepunten) - Verplicht
- Services Marketing Management (30 Credits) - Verplicht
- Professionele communicatie (15 studiepunten) - Optioneel
- Fashion Marketing (15 credits) - optioneel
- Marketing Consultancy Project (15 credits) - optioneel
- Public Relations en bedrijfsreputatie (15 credits) - optioneel
- Sociale media en virale marketing (15 credits) - optioneel
- New Venture Creation (15 Credits) - Optioneel
- Marketingstage (30 credits) - optioneel
- Onderzoeksproject (30 studiepunten) - Optioneel
toelatingen
Carrièremogelijkheden
Onze afgestudeerden in Business Management (Finance) kunnen werkzaam zijn in een reeks industriële, commerciële en derde-sectororganisaties. Er is mogelijk een breed scala aan bedrijfsmanagementfuncties bij prestigieuze internationale organisaties beschikbaar, waaronder Technocrats Middle East, Western Union, Dulsco, Emirates, Noor Bank, Jumbo Line, Petrofac, Kimberley Clark, International School, Santander, Progressive Recruitment, Valid Security en Morrisons. Met deze graad kunnen ondernemende studenten ook hun eigen bedrijf opzetten.
Over de school
Vragen
Vergelijkbare cursussen
BA (Hons) in bedrijfsbeheer en marketing
- Twickenham, Verenigd Koninkrijk
Bachelor in bedrijfskunde en digitale innovatie met digitale marketing in Malta
- Birkirkara, Malta
Marketing - B.B.A.
- Kent, Verenigde Staten
- Ashtabula, Verenigde Staten