BA Honours Reclame, PR en Branding
Dubai, Verenigde Arabische Emiraten
DUUR
3 Years
TALEN
Engels
TEMPO
Full time
DEADLINE VOOR AANMELDING
Aanvraagdeadline
EERSTE STARTDATUM
Jan 2025
COLLEGEGELD
AED 167.100 *
STUDIE FORMAAT
Op de campus
* totale kosten
Invoering
Dit dynamische programma in Advertising, PR en Branding speelt direct in op een steeds veranderende zakelijke en technologische omgeving. Onze graad is ontwikkeld met industriële partners om u de vaardigheden te bieden die u nodig hebt om te slagen. Het speelt in op de nieuwe manieren waarop mensen content consumeren, creëren en delen in het digitale tijdperk, en erkent dat het creëren en beheren van merken cruciale vaardigheden zijn voor degenen die in reclame en public relations werken.
Waarom BA Advertising, Public Relations en Branding studeren aan de Middlesex University?
Als je een passie hebt voor het werken in de media, zorgt deze graad ervoor dat je de vaardigheden verwerft die nodig zijn om in een promotie- of communicatiecapaciteit te werken, niet alleen in de creatieve industrie, maar ook in het bedrijfsleven, de liefdadigheidssector en de publieke sector.
Bij Middlesex gaat het niet alleen om het hoe, maar ook om het waarom. Leer de praktische vaardigheden om campagnes in verschillende media te plannen en uit te voeren, terwijl u uw kritische begrip ontwikkelt van de belangrijke (soms controversiële) rollen die reclame, PR en branding spelen in onze cultuur en samenleving.
De kern van de opleiding is een focus op branding en digitale media en je kunt verwachten dat je les krijgt van zowel academici als professionals met uitgebreide ervaring in de sector. Je komt tevoorschijn met een portfolio van werk en de middelen en vaardigheden die nodig zijn om je eigen online merk te ontwikkelen en je inzetbaarheid te vergroten. Bovendien zijn de onderzoeks-, plannings- en communicatievaardigheden die u zult ontwikkelen van grote waarde, niet alleen voor een carrière in de media, maar in een breed spectrum van professionele, publieke en private sectoren.
Dubai is een wereldwijd centrum voor reclame en PR. We maken gebruik van onze locatie om u te verbinden met het hart van de industrie. We bieden een programma van bezoeken aan branchegerelateerde evenementen en organiseren netwerkmogelijkheden. Door deze koppelingen zijn eerdere studenten erin geslaagd om stageplaatsen te krijgen bij bedrijven zoals bureaus zoals Ketchum RAAD Middle East, Edelman, Havas PR en DNG Events. Je leert door middel van live-instructies om real-world oplossingen te vinden en om inzichten te verzamelen van huidige marktleiders tijdens onze reguliere netwerkevenementen in de branche. We zijn ook voorstander van interactie met de industrie en geven je de mogelijkheid om een professioneel netwerk op te bouwen voordat je afstudeert en je carrière een kickstart geeft.
Afgestudeerden van BA Advertising, PR en Branding zullen klaar zijn om spannende rollen op zich te nemen in de creatieve industrie en daarbuiten. Je denkt kritisch over de media, analyseert problemen en bedenkt oplossingen, creëert en beheert verschillende projecten en produceert je eigen creatieve werk.
Middlesex University Dubai is bekroond met 'Best Media Center' in de regio tijdens de Forbes Middle East Higher Education Awards 2019.
Internationale Reclame Vereniging
Het Middlesex University Dubai "BA (Hons) Advertising, PR en Branding"-programma is geaccrediteerd door de International Advertising Association (IAA), een van 's werelds meest invloedrijke netwerken van marketing- en marketingcommunicatieprofessionals. De International Advertising Association, opgericht in 1938, is de enige wereldwijde vereniging die alle sectoren van de marketing- en marketingcommunicatie-industrie vertegenwoordigt. Middlesex University Dubai heeft de krachten gebundeld met de IAA om onze studenten de mogelijkheid te bieden om te netwerken met leden van de IAA-industrie, concessies of gratis toegang te krijgen tot IAA's Global Events, toegang te krijgen tot de nieuwste, wereldwijde marketing- en communicatie-inhoud en professionele training bij te wonen onder leiding van 's werelds meest gerespecteerde experts. IAA-kwalificaties zijn zeer gewild bij werkgevers en worden naast onze eigen diploma's in kaart gebracht, zodat we onze studenten de beste kansen bieden voor een succesvolle carrière in de creatieve industrie.
Studenten die zijn ingeschreven voor het programma "BA (Hons) Advertising, PR en Branding" kunnen tot hun afstuderen gebruikmaken van een gratis IAA-studentenlidmaatschap.
Cursus hoogtepunten
- Dit is de enige graad in Dubai die reclame, public relations en branding samenbrengt
- Er is een speciale stagemogelijkheid in jaar twee, die een startpunt biedt voor het opbouwen van uw professionele netwerk
- Afgestudeerd met de vaardigheden, portfolio van werk en brancheverbindingen die werkgevers eisen
- Onze docenten omvatten academische onderzoekers, journalisten, redacteuren en PR- en reclame-experts, die uw ontwikkeling zullen ondersteunen en u zullen helpen branchespecifieke, overdraagbare vaardigheden op te bouwen
- Onze campus brengt je binnen handbereik van Dubai's Media City en onze studenten hebben plaatsingen verzekerd bij een reeks bedrijven, waaronder bureaus zoals Ketchum RAAD Middle East, Edelman, Havas PR en DNG Events
- U profiteert van een scala aan mediagerelateerde evenementen, waaronder het Dubai Film Festival en het Emirates Airline Festival of Literature. Onze studenten hebben bij deze evenementen stage gelopen, deelgenomen aan wedstrijden en door deze organisaties georganiseerde prijzen gewonnen.
Wijze van studieopties: naar verwachting zullen we tegen september 2021 persoonlijke lessen hebben en deze kunnen worden ondersteund door een online element. Het is op dit moment te vroeg om 100% online te gaan, aangezien dit zal afhangen van de gezondheids- en veiligheidssituatie en KHDA-toestemmingen. We kunnen op dit moment zeggen dat als de gezondheids- en veiligheidssituatie dit rechtvaardigt, er 100% online kan zijn, samen met persoonlijke lessen.
toelatingen
leerplan
Wat ga je studeren op de BA Advertising, Public Relations en Branding?
Deze innovatieve cursus verkent een breed scala aan onderwerpen en praktijken op het gebied van reclame, PR en branding, van creatieve reclame en promotionele videoproductie tot PR op sociale media en place branding. Je leert over de traditionele verschillen tussen betaalde, verdiende en eigendom media, maar ook over de manieren waarop merkcommunicatie dit medialandschap transformeert.
Deze cursus stelt je in staat om alle praktische vaardigheden te ontwikkelen die een integraal onderdeel zijn van de disciplines reclame, PR en branding. Je leert het volledige scala aan kwalitatieve en kwantitatieve onderzoeksmethoden, inclusief digitale data-analyse, om inzichten in consumentengedrag te genereren. Deze inzichten zullen helpen bij het ontwerpen, ontwikkelen en pitchen van creatief werk en campagnes, waarmee u strategiedocumenten en promotionele media kunt produceren die sociale media-inhoud, advertenties, evenementen en video's bevatten.
Aan het einde van de cursus heb je een boeiend portfolio van academisch en creatief werk ontwikkeld, maar ook essentiële vaardigheden op het gebied van self-branding en reputatiemanagement.
Module- en programma-informatie is indicatief en kan aan verandering onderhevig zijn.
Opmerking: zowel de kern- als optionele modules worden voortdurend bijgewerkt en worden beoordeeld. Zoals bij de meeste academische programma's, moet je er rekening mee houden dat het mogelijk is dat een module in een bepaald jaar niet wordt aangeboden, bijvoorbeeld omdat te weinig studenten ervoor kiezen. Middlesex University behoudt zich het recht voor om een cursus of module te variëren of in te trekken.
Jaar 1
- Merken, media en samenleving (30 studiepunten) - Verplicht
- Creatieve reclame (30 credits) - Verplicht
- Public Relations-praktijk (30 studiepunten) - Verplicht
- Inhoudsontwerp (30 studiepunten) - Verplicht
Jaar 2
- Consumentencultuur begrijpen (30 studiepunten) - Verplicht
- Merkbeheer (30 studiepunten) - Verplicht
- Campagneplanning (30 studiepunten) - Verplicht
- Stage in de creatieve industrie (30 credits) - optioneel
- Promotieculturen (30 credits) - optioneel
- Promotionele videoproductie (30 credits) - optioneel
Jaar 3
- Independent Project (30 Credits) - Verplicht
- Digitale reclame (30 credits) - Verplicht
- Sociale media en public relations (30 studiepunten) - Verplicht
- Campagnes en sociale impact (30 credits) - optioneel
- Ondernemerschap (30 studiepunten) - Optioneel
- Place Branding en internationale diplomatie (30 credits) - optioneel
Onderwijs
De lessen worden gegeven op onze Dubai Knowledge Park-campus van zondag tot donderdag tussen 08:30 en 18:30 uur. Extra sessies kunnen worden gepland tijdens het weekend of vakantieperiodes en u kunt verwachten dit vooraf te melden.
Je wordt actief betrokken bij een reeks van leer-, onderwijs- en beoordelingsbenaderingen als onderdeel van je programma. Deze benaderingen zorgen ervoor dat u betrokken en betrokken bent door u in het centrum van uw eigen leerproces te plaatsen. Je moet actief deelnemen aan leeractiviteiten en betrokkenheid bij je medestudenten, zowel individueel als in samenwerking. Faculteit gebruikt in toenemende mate bestaande en opkomende technologieën en uw programma zal worden gefaciliteerd met behulp van een verscheidenheid aan media en online tools (My Learning op UniHub, podcasts, wiki's, etc.) waarmee u toegang krijgt tot een breed scala aan online bronnen en leermateriaal. Door deel te nemen aan e-learning ontwikkelt u ook vaardigheden die essentieel zijn voor uw leerproces en zeer worden gewaardeerd door werkgevers. Dergelijke vaardigheden, waaronder flexibiliteit, communicatie, IT-vaardigheden en teamwerk.
Carrièremogelijkheden
Onderzoek naar benaderingen voor het werken in een breed scala aan organisaties, waaronder de bedrijfs- of marketingcommunicatiedivisies van commerciële of liefdadigheidsorganisaties, tot gespecialiseerde reclame- en PR-afdelingen in specifieke media-industrieën. Als afgestudeerde kun je een carrière starten in de interne communicatie of informatiemanagement, werken op de communicatieafdeling van commerciële of non-profitorganisaties, of werken bij een PR- of Reclamebureau. Met moderne mediavaardigheden kunnen succesvolle studenten hun loopbaan ook beginnen bij radio- en/of tv-zenders, uitgeverijen, filmmaatschappijen, maar ook bij tijdschriften en kranten. We zijn betrokken geweest bij verschillende studentenconferenties die zijn georganiseerd door de Middle East Public Relations Association (MEPRA) en onze studenten hebben de afgelopen twee jaar de B-Hive Competition van MEPRA gewonnen.