BSc Honours International Tourism Management
Middlesex University Dubai
Belangrijke informatie
Campuslocatie
Dubai, Verenigde Arabische Emiraten
Talen
Engels
Studieformaat
Op de campus
Duur
3 jaar
Tempo
Full time
Collegegeld
AED 59.947 / per year
Deadline voor aanmelding
Informatie aanvragen
Eerste startdatum
Jan 2025
Beurzen
Ontdek mogelijkheden voor beurzen om je studie te financieren
Invoering
Het programma biedt studenten een theoretisch en toegepast begrip van internationaal toerisme, met de nadruk op de volgende elementen: kenmerken van toeristen; toeristisch gedrag en vraag; toeristische producten en aanbod; en de bredere zakelijke omgeving waarin het toerisme opereert. De inhoud van het programma moedigt studenten aan om belangrijke overdraagbare vaardigheden te verwerven, waaronder analytisch denken en probleemoplossing, samen met het vermogen om effectief in teams te werken en managementideeën met vertrouwen te presenteren en te communiceren. De inhoud van het vak moedigt studenten aan om een reeks uitdagingen voor de industrie te identificeren: innovaties in technologie; strategieën voor toerismebeheer; progressieve planning en beleidsrichtlijnen; nieuwe methoden van marketing, branding en re-branding; operationeel en strategisch bewustzijn, inclusief bewustzijn van andere subsectoren (met name horeca en evenementen); ideeën voor bedrijfsinnovatie; veranderende houding ten opzichte van het gebruik van de omgeving; en doelgerichte benaderingen van klantenservice. Het programma zal de intellectuele capaciteiten van studenten ontwikkelen, met name kritische evaluatie, synthese, beredeneerde argumentatie en onderzoek, die allemaal een cruciale rol spelen bij het aanmoedigen van studenten om autonome leerlingen te worden.
Waarom International Tourism Management studeren?
Het programma biedt studenten een theoretisch en toegepast begrip van internationaal toerisme, met de nadruk op de volgende elementen: kenmerken van toeristen; toeristisch gedrag en vraag; toeristische producten en aanbod; en de bredere zakelijke omgeving waarin het toerisme opereert. De inhoud van het programma moedigt studenten aan om belangrijke overdraagbare vaardigheden te verwerven, waaronder analytisch denken en probleemoplossing, samen met het vermogen om effectief in teams te werken en managementideeën met vertrouwen te presenteren en te communiceren.
leerplan
Identificeer uitdagingen en oplossingen voor de sector
De vakinhoud moedigt studenten aan om een reeks uitdagingen voor de industrie te identificeren: innovaties in technologie; strategieën voor toerismebeheer; progressieve planning en beleidsrichtlijnen; nieuwe marketingmethoden, branding en rebranding; operationeel en strategisch bewustzijn, inclusief bewustzijn van andere subsectorindustrieën (vooral horeca en evenementen); ideeën voor bedrijfsinnovatie; veranderende houding ten opzichte van het gebruik van het milieu; en doelgerichte benaderingen van klantenzorg. Het programma zal de intellectuele capaciteiten van studenten ontwikkelen, met name kritische evaluatie, synthese, beredeneerde argumentatie en onderzoek, die allemaal een cruciale rol spelen bij het aanmoedigen van studenten om autonome leerlingen te worden.
Jaar 1
- De internationale toeristenindustrie en inzetbaarheid (30 credits) - verplicht
- Kansen en middelen in toerisme (30 credits) - Verplicht
- Toerisme en samenleving (30 credits) - Verplicht
- Marketingtheorie en -praktijk (30 studiepunten) - Verplicht
Jaar 2
- Contemporary Tourism Management (30 Credits) - Verplicht
- Onderzoek naar mensen en plaatsen (15 studiepunten) - Verplicht
- Ervaringsleren (15 studiepunten) - Verplicht
- Toerismebedrijf (15 studiepunten) - Optioneel
- Opkomende markten: China en Latijns-Amerika (15 credits) - optioneel
- Verantwoord toerismebeheer (15 credits) - optioneel
- Tourism Enterprise en Revenue Management (15 credits) - optioneel
- Luchtvaart- en passagiersvervoerbeheer (15 credits) - optioneel
- Consultingproject in toerisme (15 studiepunten) - Optioneel
Jaar 3
- Tourism Policy Making (30 Credits) - Verplicht
- Creative Branding in Tourism (30 Credits) - Verplicht
- Het ontwikkelen van inzetbaarheid door middel van een stageproject (30 studiepunten) - Optioneel
- Sociale media en virale marketing (15 credits) - optioneel
- Supply Chain- en sectoranalyse voor toerisme (15 credits) - optioneel
- Erfgoedtoerisme (15 credits) - optioneel
- Evenementensector (15 credits) - optioneel
- Evenementplanning en -beheer (15 credits) - optioneel
- Hospitality Business Management (15 credits) - optioneel
- Customer Service Management in toerisme en gastvrijheid (15 credits) - optioneel
- Proefschrift (30 studiepunten) - optioneel
toelatingen
Carrièremogelijkheden
Terwijl het internationale toerisme blijft groeien, ontstaan er nieuwe mogelijkheden voor zakelijke en loopbaanontwikkeling. Er bestaan kansen op gebieden als reismedia; evenementenmarketing, planning en beheer; reisbureaus en touroperators; luchtvaartmaatschappijen, luchthavens en andere transportsectoren; musea en themaparken; Advisering op het gebied van reizen en toerisme; hotels en andere organisaties in de horecasector; en de recreatie- en sportindustrie.
Kansen bestaan niet alleen in de particuliere sector, maar ook in de publieke (overheids)sector, bijvoorbeeld de Nationale Bureaus voor Toerisme. Omdat de toeristische sector in wezen een dienstensector is, zoeken afgestudeerden vaak werk in sectoren als het bankwezen, de financiële sector en de detailhandel.
Omdat studenten ook relevante kennis en vaardigheden hebben verworven op het gebied van business en management, kunnen ze bijvoorbeeld werk verwachten in de wereld van marketing en human resource management. Afgestudeerden kunnen doorgaan met een postdoctorale studie in 'International Tourism Management', of aanverwante gebieden die verband houden met de horeca- en evenementenindustrie. Daarnaast kunnen ze kiezen voor postdoctorale programma's in business en management.
Over de school
Vragen
Vergelijkbare cursussen
Bachelor of Arts in toeristisch management
- Zürich, Zwitserland
- Antwerp, België + 7 meer
BA in erfgoed en toerisme
- Stirling, Verenigd Koninkrijk
Bachelor in de ontwikkeling en het management van toerisme
- Johannesburg, Zuid-Afrika