Bachelor of Science in Sportmarketing
Midway, Verenigde Staten
DUUR
4 Years
TALEN
Engels
TEMPO
Full time, Deeltijd
DEADLINE VOOR AANMELDING
03 Mar 2025
EERSTE STARTDATUM
18 Aug 2025
COLLEGEGELD
USD 13.250 / per semester *
STUDIE FORMAAT
Afstand leren, Op de campus
* voltijd tarief per semester - voltijd 12 tot 19 uur
Invoering
Het Sport Marketing programma bereidt onze studenten voor op goed opgeleide business professionals door ze een uitgebreide basis van marketingcommunicatie en sportmanagement principes te bieden in een praktijkgerichte leeromgeving. Dit programma scherpt het kritisch denken van studenten aan, terwijl het een kans biedt om marketing- en managementprincipes te combineren met de sportindustrie. Afgestudeerden van het Sport Marketing programma zullen beschikken over een real-world vaardigheden die ze kunnen toepassen op de hedendaagse sport marketing veld.
toelatingen
leerplan
Programma cursussen
- mco-201 - Inleiding tot strategische communicatie - 3 uur
- mco-220 - Adverteren en merkpromotie - 3 uur
- mco-301 - Public Relations - 3 uur
- mco-315 - Consumentengedrag - 3 uur
- mco-435 - Digitale en sociale media - 3 uur
- mco-450 - Mediaverkoop en -analyse - 3 uur
- spm-110 - Inleiding tot de theorie en praktijk van sportmanagement - 3 uur
- spm-200 - Socioculturele dimensies in de sport - 3 uur
- spm-300 - Communicatie in de sport - 3 uur
- spm-315 - Financiële toepassingen in de sport - 3 uur
- spm-330 - Sportmarketing - 3 uur
- spm-350 - Sport Sponsoring en Verkoop - 3 uur
- spm-410 - Stage - 3 uur
- spm-400 - Sportevenementen beheren - 3 uur
- bus-230 - Principes van management - 3 uur
- mco-255 - Principes van marketing - 3 uur
- mco-340 - Sportpubliek begrijpen - 3 uur
- mco-400 - Product Merchandising en verkoopstrategieën - 3 uur
- spm-345 - Naam, afbeelding en gelijkenis: basisprincipes en juridische aspecten - 3 uur
- spm-450 - Sportproduct- en serviceontwikkeling - 3 uur
Algemene Onderwijsuren - 40
Keuzevakken - 23
Totaal aantal uren om te voltooien - 120
Programma resultaat
- Studenten evalueren en integreren informatie uit de management- en marketingsector om processen te plannen en problemen op te lossen met betrekking tot sportcommunicatie, merchandising, financiën, evenementen en faciliteiten.
- Studenten passen ethische praktijken toe op de planning en uitvoering van sportmarketinginspanningen om organisatiedoelen te bereiken met een sterke toewijding aan diversiteit.
- Studenten kunnen effectieve schriftelijke en mondelinge communicatie produceren voor specifieke sportcontexten en doelgroepen.
- Studenten tonen aan dat ze kritische analyses en redeneringen kunnen gebruiken om sportmarketingactiviteiten te organiseren, leiden en evalueren.
- Studenten integreren verschillende perspectieven om in teamverband te werken en zo nieuwe ideeën, strategieën en conclusies te vormen op het gebied van sportmarketing.
Carrièremogelijkheden
Volgens het Bureau of Labor Statistics laten marketingmanagementposities een groei van 10 procent zien tussen 2021-2031. Het mediane jaarsalaris was $ 135.030 in mei 2021. Er wordt opgemerkt dat een bachelordiploma vereist is voor de meeste marketingmanagementposities.