Bachelor of Science in de informatietechnologie
New York, Verenigde Staten
DUUR
4 Years
TALEN
Engels
TEMPO
Full time
DEADLINE VOOR AANMELDING
Aanvraagdeadline
EERSTE STARTDATUM
Sep 2024
COLLEGEGELD
USD 26.000 / per year
STUDIE FORMAAT
Op de campus
Beurzen
Ontdek mogelijkheden voor beurzen om je studie te financieren
Invoering
Nyack's hoofdvak Informatietechnologie is bedoeld om studenten voor te bereiden op succesvolle professionele christelijke leiders en goede rentmeesters op het gebied van technologiebeheer, gegevens en analyse. De major leidt studenten op met een solide basis in de huidige methoden, talen, tooling en processen die de afgestudeerde met relevante vaardigheden voorbereiden op het betreden van de werkplek. Elke klas zal voortbouwen op een andere met behulp van een gemeenschappelijke programmeertaal, manieren om gegevens te verkennen en leiderschapskwaliteiten zoals duidelijke communicatieve vaardigheden die vaak ontbreken in computerwetenschappelijke programma's. Het doel is om de afgestudeerde voor te bereiden op dat allerbelangrijkste interview, waar ze door middel van een uitgesproken presentatie vertrouwen kunnen tonen in de hedendaagse IT-carrières en praktische kennis kunnen tonen van de huidige tools die helpen om oplossingen te bieden aan bedrijven en de industrie.
Waarom informatietechnologie studeren aan Nyack?
Als hoofdvak Informatietechnologie bij Nyack profiteer je van het volgende:
- Een op geloof gebaseerd programma voor informatiebeheer en technologie
- Betekenisvolle relaties met docenten en studenten
- Deskundige docenten die zowel diepgaande als praktische concepten behandelen
- Praktische educatieve ervaringen
- Stage en vacatures in het nabijgelegen New York City
Wat ga ik studeren?
- Diepgaande IT-concepten toepasbaar in het huidige werkklimaat
- Beheers de Python-programmering
- Beheer van informatietechnologie
- Netwerken en datacommunicatie
- Hardware- en software-integratie
- Software- en programmabeheer
- Databaseontwerp, integratie en analyse
- E-commerce
- Carrièremogelijkheden
- Informatiemanagement
- Gegevensanalyse en integratie
- Enterprise Systems Ontwikkelaar en Analist
- Applicatie ontwerp
- plus vele andere velden die computers en technologie gebruiken
Galerij
toelatingen
Beurzen en financiering
leerplan
Voor een officiële en bijgewerkte lijst met cursussen verwijzen wij u naar de huidige academische catalogus.
ITS101 – Inleiding tot informatietechnologie en wetenschap
De cursus behandelt de geschiedenis van computers in de 20e eeuw, de man Alan Turing, en zijn bijdrage aan de moderne computerwetenschap, de zes primitieven. Algemene discussie over de belangrijkste onderdelen van een computer (groot en klein). Het grootste deel van de les bestaat uit het introduceren van de les in computationeel denken door het gebruik van pseudocode, stroomdiagrammen en algemene programmatische structuren (gebruikt Python).
ITS112 – Programmering I
De cursus behandelt de kerncomponenten van de meeste moderne softwaretalen. Python zal worden gebruikt als basis voor deze kerncomponenten en biedt een inleiding tot programmeren, waarbij basiselementen zoals variabelen, datatypen, flow control en ontwerpconcepten worden behandeld.
ITS201 – Programmering II
De cursus gaat verder met ITS 112 en eindigt met het uitbreiden van het gebruik van de Python-taal naar meer geavanceerde GUI (grafische gebruikersinterfaces) door de implementatie van “open source”-bibliotheken die gebruikelijk zijn in de ontwikkelaarswereld. In deze cursus wordt ook het gebruik van 'versiebeheer'-software geïntroduceerd waarmee ontwikkelaars en IT-afdelingen de softwareontwikkeling voor hun organisatie kunnen beheren.
ITS210 – Computer- en serverorganisatie
De cursus onderzoekt de overwegingen bij het runnen van de infrastructuur van een IT-afdeling, van het centraliseren van computers in de bedrijfsorganisatie, de opties voor het beheren van bedrijfssystemen en het doel van externe computercentra voor noodherstel. Tijdens deze les worden externe excursies naar IT-faciliteiten opgenomen.
ITS242 – Webpagina-ontwerp
De cursus behandelt de verschillende principes van webpagina-ontwerp, waaronder doel, communicatie, navigatie en nog veel meer. Componenten binnen een pagina worden verkend in HTML. Tenslotte ontwerp en planning waarbij de nadruk ligt op het gebruik van wireframes (grafische simulaties) en implementatie van ontwerp binnen een gangbare browser zoals Internet Explorer, Firefox, Chrome en Safari. Elke student zal een persoonlijke website invullen waarin de best-practice ontwerpprincipes worden gedemonstreerd die hij tijdens de cursus heeft geleerd.
ITS312 – Databaseontwerp en -programmering
De cursus gaat in op verschillende soorten databases en hoe deze tegenwoordig worden gebruikt in bedrijven en onderwijsinstellingen. De studenten leren een nieuwe vorm van programmeertaal (SQL) die wordt gebruikt om informatie aan databases toe te voegen en gegevens op te halen. De klas zal aan een project werken om een eenvoudige dierenwinkeldatabase te bouwen, terwijl elke individuele leerling ook een persoonlijk databaseproject ontwerpt en bouwt als eindproject. Studenten zullen ook manieren onderzoeken om een gebruikersinterface te ontwerpen om gegevens in hun database toe te voegen en te wijzigen met behulp van Python.
ITS341 – Managementinformatiesystemen
De cursus behandelt de studie van mensen, technologie en organisaties. De student leert hoe bedrijven de informatie gebruiken om de bedrijfsvoering te verbeteren en hoe verschillende informatiesystemen kunnen worden beheerd, zodat deze het beste voldoen aan de behoeften van managers, personeel en andere interne zakelijke klanten.
ITS343 – Cyberrecht en computerethiek
Cursus bespreekt cyberwetgeving, een wet die zich bezighoudt met de relatie van internet tot technologische en elektronische elementen, waaronder computers, software, hardware en informatiesystemen (IS). Omdat de cyberwetten per rechtsgebied en per land verschillen, is de handhaving een uitdaging en varieert de restitutie van boetes tot gevangenisstraffen. Deze cursus onderzoekt de problemen en ethiek waarmee technologieprofessionals vandaag de dag worden geconfronteerd.
ITS345 – Desktopondersteuning en ITIL
De cursus introduceert de IT Infrastructure Library (ITIL), die de student ertoe brengt informatietechnologie te bekijken vanuit een IT-servicemanagement (ITSM)-benadering, in plaats van vanuit een productbenadering. Deze cursus onderzoekt waarom IT-afdelingen nu hun diensten op elkaar afstemmen om de technologische infrastructuur en software van een bedrijf beter te ondersteunen met behulp van het ITIL-framework.
ITS411 – Software-engineering
Cursus onderzoekt de verschillende aspecten van softwarecreatie vanuit het standpunt van een softwarearchitect in plaats van een ontwikkelaar. Methodologieën worden beoordeeld vanuit een benadering van het verzamelen van specificaties, het ontwerpen van gebruiksscenario's en documentatie. De studenten zullen worden blootgesteld aan het gebruik van een gemeenschappelijke kantoortoolset, waaronder Microsoft Word en PowerPoint. Bovendien zullen ze onderzoeken hoe ze gebruiksscenario's kunnen creëren, zowel in tekst- als grafische vorm, met behulp van online tools zoals Lucid Chart (lucidchart.com).
ITS420 – Gegevensbeweging en technologieën
De cursus bespreekt oude en nieuwe methoden om gegevens van bedrijfssystemen naar meer bedrijfsgegevenssystemen te verplaatsen, inclusief de verschillende databaserepository's. Oracle Data Warehouse Builder zal worden gebruikt voor praktijkgericht gebruik in de klas. Dit zijn veelgebruikte hulpmiddelen en zijn beschikbaar voor onderwijsdoeleinden. Python zal ook worden besproken en hoe bedrijven ervoor kiezen om het te gebruiken voor een aantal op maat gemaakte projecten voor gegevensverplaatsing. Andere moderne tools zullen worden onderzocht, waaronder IBM Data Stage en Alteryx, een tool die integreert met Tableau, een tool voor data-analyse.
ITS425 – Gegevensmodellering en analyse
De cursus helpt de student de theorie en het proces te leren van het creëren van datamodellen die geschikt zijn voor alles, van kleine bedrijven tot bedrijfsomgevingen. De cursus introduceert dataverkenning en helpt studenten te leren welke vragen ze moeten stellen, de beste manieren om de gegevens te verkrijgen, bekende methoden om te verkennen en hoe ze kunnen bepalen of de resultaten zinvol zijn en waarom. Om de studenten te voorzien van afstemming op de branche, zullen beschikbare tools zoals Tableau, Cognos, MicroStrategy en Microsoft Power BI in de klas worden gebruikt.
ITS441 – Datacommunicatie en netwerken
De cursus onderzoekt datacommunicatie (overdracht van deze digitale gegevens tussen twee of meer computers) en telecommunicatienetwerken waarmee computers gegevens kunnen uitwisselen. De basisbeginselen van datacommunicatie en computernetwerken (DCN) en de student wordt ook meegenomen door verschillende geavanceerde concepten met betrekking tot datacommunicatie en computernetwerken. De studenten zullen samenwerken om een intern netwerk binnen het computerlokaal te ontwerpen om de verschillende aspecten te onderzoeken waarmee rekening moet worden gehouden bij het runnen van een telecommunicatiesysteem tussen computers.
ITS444 – E-commerce
De cursus helpt de student te analyseren hoe e-commerce de detailhandelsverkopen beïnvloedt, inclusief de overstap van fysieke naar digitale aanwezigheid. Ontdek websiteontwerp en -ontwikkeling, productpositionering, marketing, reclame, orderverwerking, afhandeling, klantenservice en klantbehoudinitiatieven waar e-commerce-verkoop om vraagt.
ITS472 – Capstone I
De cursus is de voorbereiding op de toppresentatie van de student om vaardigheden en kennis te synthetiseren en te integreren die zijn verworven tijdens het IT-undergraduate-curriculum, en die een aanzienlijke ontwerpervaring omvat, samen met schriftelijke en mondelinge communicatie die een belangrijk onderdeel is van die ontwerpervaring. Studenten krijgen de kans om essentiële projectmanagementvaardigheden te oefenen en te werken met de huidige softwaretools en -technologieën.
ITS474 – Capstone II
Deze cursus is een voortzetting van de ITS472-projectgerichte cursus, ontworpen voor senioren om hun kennis en vaardigheden verkregen uit hun studie binnen de hoofdvak computerwetenschappen te culmineren. Studententeams zullen een projectomvang en een projectplan ontwikkelen, functionele specificaties documenteren, een ontwerpdocument ontwikkelen, gespecificeerde functies implementeren, wekelijkse voortgangsrapporten verstrekken, projectpresentaties aan de klas geven, de eindprojectpresentatie voor de klas houden en een volledig eindrapport opleveren. inclusief documentatie van alle klasactiviteiten.
Carrièremogelijkheden
Onze afgestudeerden
Hier zijn enkele van de carrières en bedrijven waar onze afgestudeerden naartoe zijn gegaan:
- IT-manager (AT&T, EMC, NYACK College , Accenture, Siemens, Columbia University Medical Center, Lego, Rainmaker, Solutions3, Aspen Insurance en Range Resources)
- CRM-beheerder (Varinos)
- Cybersecurity (US Army, T&M Protection Resources en een groot nutsbedrijf)
- Analytisch specialist (FYI Solutions, Aeropostale)
- Systeemprogrammeur (SUNY bij Albany)
- Netwerkingenieur (Leger des Heils)
- Systeemingenieur (HP, Edutek, Atlantis Technology en Creston Electronics)
- Webontwikkelaar (Olympus Corp)
- Databasebeheerder (Bath Iron Works)
- Veranderanalist (Barclays Capital)
English Language Requirements
Certificeer uw Engelse taalvaardigheid met de Duolingo Engelse test! De DET is een handige, snelle en betaalbare online test Engels die wordt geaccepteerd door meer dan 4.000 universiteiten (zoals deze) over de hele wereld.
Over de school
Vragen
Vergelijkbare cursussen
BSc Honours Cyber Security en Digital Forensics
- Dubai, Verenigde Arabische Emiraten
Bachelor of Science in cyberbeveiligingsbeheer
- Bolivar, Verenigde Staten
Bachelor of Science in cyberbeveiligingstechniek
- Fairfax, Verenigde Staten