Keystone logo
Pace University BBA Digital Marketing
Pace University

BBA Digital Marketing

New York, Verenigde Staten

4 Years

Engels

Full time

15 Dec 2024

Sep 2025

USD 51.382 / per year *

Op de campus

* er kunnen extra kosten van toepassing zijn

Invoering

Dit innovatieve programma is ontworpen om je voor te blijven, zodat je een impact kunt hebben in de carrière waarvoor je bedoeld bent. Met een BBA in Digital Marketing ontwikkel je steeds belangrijkere vaardigheden op het gebied van online marketingstrategie en informatietechnologie. Als digital marketing professional heb je zowel de conceptuele achtergrond als de tools om bruikbare digitale strategieën te ontwikkelen in zoekmachine optimalisatie, sociale media, mobiele technologieën, data science, visual analytics en e-commerce die zullen leiden tot het succes van je organisatie en je carrière.

Gedij in een opwindende sector

  • Profiteer van praktijkprojecten en ervaringsleren.
  • De impact van digitale technologie beoordelen met behulp van tools en technieken voor visuele analyse.
  • Ontwikkel digitale marketingcommunicatiestrategieën en analyseer de financiële impact op de bedrijfsdoelen.

Kansen en ervaringen toevoegen

Het BBA-programma van Lubin in Digital Marketing is opgezet in samenwerking met de Seidenberg School of Computer Science and Information Systems. Door deze interdisciplinaire samenwerking kunnen studenten hun diploma afstemmen op hun gespecialiseerde interesses in web authoring, cybersecurity, design thinking en opkomende technologieën. Studenten in deze afstudeerrichting voeren secundair onderzoek uit met behulp van digitale platforms om een situatieanalyse voor te bereiden; ze gebruiken ook geschikte digitale tools voor het plannen en evalueren van online campagnes binnen de wettelijke grenzen die van invloed zijn op bedrijven.

Over het algemeen voorziet het programma studenten van kennis en vaardigheden die een breed spectrum aan marketingactiviteiten bestrijken. Terwijl digitale technologieën zich blijven ontwikkelen, moeten marketeers strategieën aanpassen en zakelijke beslissingen nemen in een voortdurend veranderende omgeving. Studenten verwerven een solide basis in de toepassing van marketingprincipes door het reclame- en marketingberoep in de context van de sterk gedigitaliseerde wereldeconomie, een diepgaand inzicht in online marketingstrategie en informatietechnologie, en een scherp gevoel voor 21e-eeuwse marketing en de vaardigheden werkgevers zoeken.

Gastsprekers brengen hun unieke kennis en perspectieven naar de klas. Onze professoren werken samen met bedrijven om praktijkprojecten in het curriculum te integreren en om carrièremogelijkheden aan onze studenten te bieden. Bovendien kunnen studenten lid worden van het Interactive and Direct Marketing Lab, een intern adviesbureau dat met meerdere klanten werkt.

toelatingen

Programma collegegeld

Carrièremogelijkheden

Over de school

Vragen