Adverteren en marketing
Pontifícia Universidade Católica de Campinas (PUC-CAMPINAS)
Belangrijke informatie
Campuslocatie
Campinas, Brazilië
Talen
Portugees
Studieformaat
Op de campus
Duur
8 - 8 semesters
Tempo
Deeltijd
Collegegeld
Informatie aanvragen
Deadline voor aanmelding
Informatie aanvragen
Eerste startdatum
Informatie aanvragen
Beurzen
Ontdek mogelijkheden voor beurzen om je studie te financieren
Invoering
doelstellingen
De opleiding Publiciteit en Propaganda, met de nadruk op Marketing, heeft als hoofddoel het professioneel opleiden van afgestudeerden om te werken in het beroepssegment van de regionale reclame. Daarom wordt in deze nieuwe leerplanopvatting de nadruk gelegd op marketing, aangezien dit perspectief niet alleen meer geschikt is voor de huidige eisen van de arbeidsmarkt, maar ook gericht is op een efficiëntere opname van afgestudeerden door de zakelijke/industriële sector. Marketinggerichte training opent talloze mogelijkheden voor professionele activiteit, niet beperkt, zoals het huidige curriculum voorschrijft, tot reclamebureaus of communicatiemiddelen.
Ten tweede wil de kwalificatie in Publiciteit en Propaganda belangstelling wekken voor de continuïteit van het intellectuele vormingsproces van de student, door de introductie van disciplines die gericht zijn op het begrijpen, verdiepen, reflecteren en produceren, in rudimentaire aard, van onderzoek op het gebied van Communicatiewetenschappen en Propaganda.
Uitgangsprofiel
Het wordt gekenmerkt door kennis en beheersing van technieken en instrumenten gericht op het diagnosticeren, voorstellen en implementeren van ethische communicatieoplossingen voor de markt, gericht op het effectief bereiken van marketingdoelstellingen en doelen voor bedrijven, adverteerders en instellingen; Voor de uitvoering van functies die typisch zijn voor zijn beroepssegment, in zijn interfaces en interacties met activiteiten die verband houden met communicatie, en ook met andere sociale, culturele en economische gebieden waarmee publiciteits-, reclame- en marketingactiviteiten synergetisch kunnen interageren; Voor het vermogen om problemen en kansen te diagnosticeren en strategisch specifieke en passende oplossingen voor te stellen voor de situaties en realiteit van de markt waarin de klant actief is; Voor het plannen, creëren, produceren, verspreiden en beheren van reclamecommunicatie; Door te werken als communicatieagent in bedrijven, instellingen, reclamebureaus, promotie, merchandising; advisering of raadgeving op het gebied van communicatie en marketing of in de media-industrie; Door marketingactiviteiten uit te voeren in overeenstemming met de realiteit en specifieke kenmerken van de markt; Voor het vermogen om tijdens hun bacheloropleiding onderzoek te plannen en uit te voeren, met het oog op het voortzetten van hun studie op het gebied van sociale communicatie, als een instrument dat kennis genereert en de werkelijkheid bekritiseert, als een potentiële agent van verandering; Voor ethisch, kritisch en moreel gedrag, om constructief bij te dragen aan de versteviging van een broederlijke en eerlijke samenleving, waarbij een effectief evenwicht wordt bevorderd tussen het nastreven van professioneel succes en het opbouwen van individuele en collectieve waarden gebaseerd op christelijk gedrag en principes; Voor de uitoefening van alle andere activiteiten die, in de huidige stand van het beroep, door ethisch engagement, gezond verstand, door representatieve entiteiten of door de huidige wetgeving worden erkend als kenmerken van de marketing-, publiciteits- en propagandaprofessional.
Bronnen
- - Centrum voor Audiovisuele Middelen
- - Experimenteel Publiciteits- en Propagandabureau
- - Computer labo
- - Fotografielab
Over de school
Vragen
Vergelijkbare cursussen
Bachelor in digitale marketing
- Zagreb, Kroatië
Bachelor's Degree in Marketing
- Valencia, Spanje
- Villaviciosa de Odón, Spanje
Diploma in bedrijfsmanagement
- Valencia, Spanje