Keystone logo
Richmond American University London BA (Hons) Modemanagement en marketing
Richmond American University London

BA (Hons) Modemanagement en marketing

London, Verenigd Koninkrijk

4 Years

Engels

Full time

30 Jun 2024

Aug 2024

GBP 15.645

Op de campus

Invoering

Zoals bij al onze bachelorprogramma's in Richmond, begin je dit programma met onze brede liberal arts-aanpak, terwijl je cursussen volgt in Tools for Change en Visual Thinking, samen met de fundamenten van het bedrijfsleven om je een grondige basis te geven in een reeks van onderwerpen.

In het tweede jaar ga je verder met meer gerichte onderwerpen voor bedrijfsmanagement, waaronder management accounting, marketing, ondernemerschap en micro-economie.

Van bedrijfsfinanciering tot beroemdheid en fancultuur, je derde jaar zal net zo divers zijn, met onderwerpen als de psychologie van mode en luxegoederen, onderzoeksmethoden en marketingprincipes.

De mate geeft studenten bewustzijn en de knowhow om relevante markt- / consumentenonderzoek uit te voeren en trends te voorspellen. Het biedt studenten ook de nodige hulpmiddelen om inzichten in het gedrag van consumenten en mode-kopers te kunnen verzamelen.

Je laatste jaar zal zich richten op onderwerpen als duurzaam strategisch management, digitale marketing en sociale media, die van onschatbare waarde zullen blijken op de werkplek en je inzetbaarheid zullen vergroten.

De BA-graad in Fashion Management en Marketing is afgestemd om onze studenten de nieuwste inzichten uit de mode-industrie en detailhandel te geven. Met dit programma kunnen studenten een sterke kennis en expertise opdoen op andere gebieden, zoals boekhouding, financiën, marketing en operaties toegepast op modemanagement.

De graad geeft studenten bewustzijn en de knowhow om relevant markt- / consumentenonderzoek uit te voeren en trends te voorspellen. Het biedt studenten ook de nodige hulpmiddelen om inzichten te kunnen verzamelen in het gedrag van consumenten en modekopers.

We bieden cursussen aan op functionele gebieden zoals modecommunicatie, moderetail en merchandising, modeproductontwikkeling en beheer van luxemerken, waardoor onze studenten de kans krijgen om hun kennis van de branche te verbreden op basis van hun persoonlijke interesse.

Dit programma zorgt ervoor dat studenten een innovatieve en visionaire benadering als marketeers hebben. De academici en lesmethoden ondersteunen onze missie om de creatieve en analytische vaardigheden van studenten verder te ontwikkelen, om zich te onderscheiden in een competitieve modemarkt. Afgestudeerden zullen overdraagbare vaardigheden verwerven, zoals teamwerk en leiderschap – kwaliteiten die hen vooruitgang zullen laten boeken in hun carrière en toegang zullen krijgen tot de beste graduate schools over de hele wereld.

toelatingen

Beurzen en financiering

Programma collegegeld

Over de school

Vragen