
BSBA in Marketing
Lawrence Township, Verenigde Staten
DUUR
3 up to 4 Years
TALEN
Engels
TEMPO
Full time
DEADLINE VOOR AANMELDING
Aanvraagdeadline *
EERSTE STARTDATUM
Vraag de vroegste startdatum aan
COLLEGEGELD
USD 37.700 / per year **
STUDIE FORMAAT
Op de campus
* Rider maakt gebruik van doorlopende toelatingen
** er kunnen extra kosten van toepassing zijn
Invoering
Verkrijg een sterke achtergrond in het bedrijfsleven, een kritisch inzicht in consumentengedrag, advertentietrends en de knowhow die nodig is om doelgroepen te bereiken.
Studeer aan een van de weinige NJ-scholen met AACSB-accreditatie. Verkrijg de kennis die u nodig hebt om te kunnen concurreren op de steeds veranderende mondiale markt van vandaag. Betreed de arbeidsmarkt met een sterke achtergrond in het bedrijfsleven, een kritisch inzicht in consumentengedrag, advertentietrends en de knowhow die nodig is om doelgroepen te bereiken en diensten en producten te promoten.
Een graad in marketing biedt studenten de kennis die ze nodig hebben om te concurreren op de huidige mondiale markt. Afgestudeerden van het marketingprogramma komen op de arbeidsmarkt met een sterke achtergrond in het bedrijfsleven, een kritisch inzicht in consumentengedrag, advertentietrends en de knowhow die nodig is om doelgroepen te bereiken en diensten en producten te promoten.
Begin sterk om het groot te maken
Verstevig uw zakelijk inzicht met een op stage gebaseerde, onafhankelijke studie.
Concentratie in financiële dienstverlening
Dit programma is bedoeld voor studenten die geïnteresseerd zijn in de vele carrières die kennis van financiën vereisen, evenals sterke marketingvaardigheden, waaronder bankieren, investment banking en verzekeringen.
Deze concentratie is beschikbaar voor financiële en marketing-majors aan het Norm Brodsky College of Business. Studenten die marketing als hoofdvak volgen, moeten 12 credit-uren aan financiële cursussen voltooien.
Programma resultaat
Een afgestudeerde in marketing zal aantonen dat hij in staat is om:
- kennis toepassen van de interactie van marketingmixvariabelen met omgevingsvariabelen en de resulterende uitkomst;
- ethisch denken toepassen op besluitvorming;
- samenwerken met anderen in teamverband;
- gebruik maken van huidige en opkomende technologie op het gebied van marketing;
- aantonen van professionele basisvaardigheden in mondelinge communicatie;
- aantonen van professionele basisvaardigheden in schriftelijke communicatie.
leerplan
Als hoofdvak marketing bij Rider hebben studenten de keuze om een van de vijf marketingtrajecten te volgen: algemene marketing, reclame, digitale marketing, farmaceutische en gezondheidszorgmarketing of professionele verkoop. Deze tracks bieden alle marketing-majors de basis van kennis en vaardigheden die nodig zijn voor een marketingcarrière, terwijl ze studenten de mogelijkheid bieden om hun curriculum te richten op een pad dat het beste past bij hun carrière-interesses en -doelen.
Mogelijke werkgelegenheidskansen zijn te vinden bij profit en non-profit en publieke of private organisaties die goederen of diensten op de markt brengen voor consumenten, bedrijven of andere organisaties.
4-jarenplan
Het volgende onderwijsplan wordt alleen als voorbeeld verstrekt. Ruiterstudenten die tijdens hun eerste jaar geen major aangeven; die een programma voor permanente educatie volgen; die van hoofdvak veranderen; of degenen die overstappen naar Rider kunnen een ander plan volgen om ervoor te zorgen dat ze tijdig afstuderen. Elke student ontwikkelt, onder begeleiding van zijn of haar studieadviseur, een persoonlijk onderwijsplan.
Jaar 1 Fall Semester
Lente semester
| Jaar 2 Fall Semester
Lente semester
|
Jaar 3 Fall Semester
Lente semester
| Jaar 4 Fall Semester
Lente semester
|
1 CIS 185 Information Systems Essentials en CBA 110 Business in Action kunnen in de herfst of lente van jaar 1 worden gevolgd.
2 Op basis van plaatsing kan van studenten worden verlangd dat zij MSD 104 Intro to Quantitative Methods volgen. MSD 104 telt als een gratis keuzevak van 3 studiepunten
3-jarenplan
Het volgende onderwijsplan wordt alleen als voorbeeld verstrekt. Ruiterstudenten die tijdens hun eerste jaar geen major aangeven; die een programma voor permanente educatie volgen; die van hoofdvak veranderen; of degenen die overstappen naar Rider kunnen een ander plan volgen om ervoor te zorgen dat ze tijdig afstuderen. Elke student ontwikkelt, onder begeleiding van zijn of haar studieadviseur, een persoonlijk onderwijsplan.
Jaar 1 Fall Semester
JTerm
Lente semester
Zomer semester
| Jaar 2 Fall Semester
JTerm
Lente semester
Zomer semester
|
Jaar 3 Fall Semester
JTerm
Lente semester
|
1 CIS 185 Information Systems Essentials en CBA 110 Business in Action kunnen worden uitgevoerd in de herfst of lente van jaar 1.
2 Op basis van plaatsing kan van studenten worden verlangd dat zij MSD 104 Intro to Quantitative Methods volgen. MSD 104 telt als een gratis keuzevak van 3 studiepunten.
toelatingen
Programma collegegeld
Beurzen en financiering
Bij Rider bestaat er niet zoiets als one-size-fits-all, en onze hulppakketten vormen daarop geen uitzondering. In feite ontvangt 99% van de studenten door Rider gefinancierde beurzen en financiële hulp. Laat ons nauw met u en uw gezin samenwerken om beurzen en hulp te vinden die bij u passen.
99% van de studenten ontvangt door de ruiter gefinancierde beurzen en financiële hulp | $ 21,8 Gemiddeld studentenbijstandspakket | $ 71,2 miljoen Totale institutionele fondsen toegekend door Rider voor het schooljaar 21–22 |
Carrièremogelijkheden
100% van 2020-21 van de afgestudeerden in de marketing heeft een voltijdbaan of vervolgt een opleiding | 90% van 2020-21 van afgestudeerden in marketing voltooide een ervaringsgerichte leermogelijkheid | $ 133K+ mediaan jaarsalaris voor marketingmanagers (US Bureau of Labor Statistics, 2021) |
Afgestudeerden in de ruitersport zijn zo gewild dat ze bij hun afstuderen vaak meer dan één voltijdbaanaanbod hebben.
Gemeenschappelijke carrières:
- Merk-/productmanager
- Marketingmanager
- Evenementen-/vergaderingsplanner
- Marktonderzoek analist
- Mediaplanner
- Social media manager