Bachelor in marketing
Rochester Institute of Technology (RIT) Dubai
Belangrijke informatie
Campuslocatie
Dubai, Verenigde Arabische Emiraten
Talen
Engels
Studieformaat
Op de campus
Duur
4 jaar
Tempo
Full time
Collegegeld
USD 16.973 / per year
Deadline voor aanmelding
Informatie aanvragen
Eerste startdatum
Informatie aanvragen
Beurzen
Ontdek mogelijkheden voor beurzen om je studie te financieren
Invoering
Organisaties vertrouwen op marketing om de verkoop te genereren die elke organisatie nodig heeft om te gedijen. Marketing is echter meer dan verkopen. Marketing maakt de verkoop gemakkelijker door de perfecte marketingmix van product, prijsstelling, promotie en distributie te ontwikkelen voor de zorgvuldig gekozen doelklanten. Professionals in marketing hebben goede communicatieve vaardigheden nodig, zowel schriftelijk als mondeling, moeten graag met mensen werken en moeten in toenemende mate in staat zijn om realtime beslissingen te nemen op basis van statistische gegevensanalyse. Als je echter bent zoals de meeste marketeers, wil je aan de slag met de goede dingen: carrièremogelijkheden.
Programma overzicht
Het marketingprogramma van RIT zal uw voortgang begeleiden om een internetmarketingprofessional te worden. Na Marketing Principles, waar je de basis leert, gaat het verder met een cursus in geïntegreerde marketingcommunicatie, waar je leert internetmarketing te verweven met de traditionele promotiemix van het bedrijf. Daarna gaat het verder met een overzichtscursus, Internetmarketing, alvorens verder te gaan met Social Media Marketing en Search Engine Marketing. Vervolgens ontwikkel je je strategische visie met Marketing Strategie en Marketing Research. Samen met de nadruk van RIT op goed schrijven (de schrijfprofessoren van RIT zijn uitstekend) en onze beroemde stages (we noemen ze coops) en keuzevakken zoals webpaginaontwerp, professionele verkoop en onderhandeling, zullen deze cursussen je veranderen in een solide internetmarketingprofessional die kan zowel een strategisch plan ontwikkelen als de details uitvoeren. Daarnaast ben je verplicht om een minor Digital Business, Finance en Management te volgen om je kennis te verbreden.
Na een breed overzicht van Marketing in Marketing Principles. Met consumentengedrag en internetmarketing kunnen studenten hun digitale vaardigheden verdiepen met zoekmachinemarketing en sociale mediamarketing of de traditionele marketinggebieden van reclame en promotie of professionele verkoop voordat ze hun strategische visie ontwikkelen met marketinganalyse en marketingstrategie.
Mission statement
De missie van de marketingafdeling is om studenten voor te bereiden om winstgevende inkomsten te genereren met contextueel passende beslissingen met betrekking tot targeting, positionering, prijsstelling, product, promotie en plaats.
accreditatie
RIT staat gerangschikt in de top 2% van Amerikaanse universiteiten. De Bachelor of Science in Business Administration - Het marketingprogramma is een Amerikaans diploma uitgegeven door de RIT-campus in New York. Het is niet te onderscheiden van het diploma dat wordt afgegeven door de hoofdcampus en er is geen melding van Dubai op het diploma of op de transcripties. Bovendien is het geaccrediteerd door het Ministerie van Onderwijs - Hoger Onderwijszaken (MOE-HEA) en heeft het een vergunning van de KHDA. Het programma is een van de slechts drie bedrijfsprogramma's in Dubai die zijn geaccrediteerd door The Association to Advance Collegiate Schools of Business (AACSB).
Je diploma komt van RIT New York en is precies hetzelfde als je behaalt door daar te studeren. "Dubai" wordt niet vermeld op het diploma of op het cijferlijst en je hebt de mogelijkheid om de diploma-uitreiking bij te wonen in Dubai of New York.
leerplan
Jaar een
- Computergebaseerde analyse
- Informatiesystemen en technologie
- Bedrijf 1: ideeën en bedrijfsplanning
- LAS Perspectief 7A (wiskundig): Inleiding tot statistiek I
- LAS Perspective 3 (globaal): Principles of Microeconomics
- RIT 365: RIT-verbindingen
- Seminar schrijven
- Financiële boekhouding
- Bedrijf 2: bedrijfsplanning en professionele ontwikkeling
- Principes van macro-economie
- LAS Perspectief 7B (wiskundig): Inleiding tot statistiek II
- LAS Perspective 2 (artistiek)
Jaar twee
- Management Accounting
- Financieel beheer I
- Organisatorisch gedrag
- principes van marketing
- LAS Perspective 4 (sociaal)
- Wereldwijde bedrijfsomgeving
- Carrières in het bedrijfsleven
- Digitale marketing
- Toegepaste calculus
- Communicatie
- Cultuur en politiek van het Midden-Oosten
- Coöperatief onderwijs
Het derde jaar
- Operations Management
- Consumentengedrag
- Marketing keuzevak
- LAS-onderdompeling 1
- LAS Perspective 6 (wetenschappelijke principes)
- Marketing Analytics
- LAS Perspectief 1 (ethisch): bedrijfsethiek en maatschappelijk verantwoord ondernemen
- LAS-onderdompeling 2
- LAS Perspective 5 (natuurwetenschappelijk onderzoek)
- Gratis keuzevak
Jaar vier
- Marketing keuzevak
- LAS keuzevakken
- LAS-onderdompeling 3
- Gratis keuzevakken
- Marketingstrategie
- Strategisch management
- LAS keuzevakken
- LAS keuzevakken
- Gratis keuzevakken
Totaal aantal credits - 123
Mogelijke carrièremogelijkheden
Een carrière in marketing kan een student in verschillende richtingen leiden, zoals reclame, marktonderzoek of merkbeheer. In Dubai is het meest gebruikelijke en aantrekkelijke alternatief voor marketeers internetmarketing samen met de componenten ervan: socialemediamarketing, contentmarketing en zoekmachinemarketing. Er is niet alleen een grote vraag naar gekwalificeerde kandidaten in deze beroepen, maar degenen met een goed ontwikkelde strategische visie kunnen lonende loopbaantrajecten verwachten. De major Marketing ondersteunt ook studenten die zich richten op meer traditionele marketingcarrières, waaronder professionele verkoop, reclame, merkbeheer en marketingonderzoek. Hoewel deze carrières in Dubai minder vaak voorkomen dan elders, bestaan ze wel.
Coöperatief onderwijs
Coöperatief onderwijs is een uitgebreide betaalde werkervaring in het studiegebied van de student. Veel studenten studeren in het buitenland om hun begrip van een vreemde taal te versterken en ervaring op te doen in een andere cultuur.
Galerij
Accreditaties
Getuigenissen van studenten
Over de school
Vragen
Vergelijkbare cursussen
BSc in Marketing
- Aberdeen, Verenigde Staten
BSc in marketing en reclame
- Kingston upon Thames, Verenigd Koninkrijk
BSc Marketing
- Southend, Verenigd Koninkrijk