
Bachelor in Hospitality Management
San Roque, Spanje
DUUR
3 Years
TALEN
Engels
TEMPO
Full time
DEADLINE VOOR AANMELDING
Aanvraagdeadline
EERSTE STARTDATUM
Oct 2025
COLLEGEGELD
Vraag collegegeld aan
STUDIE FORMAAT
Op de campus
Invoering
De Bachelor of Business in Hospitality Management aan Schellhammer Business School is een uniek programma dat zich richt op de studie van de wereldwijde Hospitality Industry met een sterke focus op Management.
De multidisciplinaire syllabus die Eten en Drinken, Hospitality Management, Service en Keuken, Rooms Division, Hospitality en Toerisme omvat, geeft studenten een breed educatief perspectief met de mogelijkheid om toekomstige carrières na te streven in de Hospitality Industry waar vaardigheden aangescherpt in dit programma zoals kritisch, analytisch en creatief denken, intellectuele behendigheid en innovatie zeer gewaardeerd worden.
Het programma biedt een sterke focus op het zakelijke aspect in de Hospitality Industry en zorgt voor sterke vaardigheden om een bedrijf in de Hospitality Industry op te bouwen en te managen. Tijdens het tweede en derde jaar van het programma krijgen studenten de kans om stage te lopen, wat professionele ervaring van onschatbare waarde oplevert.
Cursusinformatie
- Cursuscode: BBA-200
- Cursusduur: 3 academische jaren
- Semester 1: oktober / semester 2: februari
- ECTS (European Credit Transfer System): 180 punten
- Minimumleeftijd: 18 jaar oud
leerplan
Jaar 1
- Skills Lab: Microsoft Office gebruiken
- Principles of Economics
- Operationele excellentie in de horeca
- Industriële bezoeken
- Principes van gastvrijheid en toerisme
- Bedrijfsethiek
- Toerisme en Hospitality Marketing
- Voedsel- en drankoperaties en -management
- Housekeeping-operaties
- Principes van bedrijfsmanagement – Teams bouwen en leiden
- Economie II – Micro-economie
- Sociale psychologie
- Management accounting
Jaar 2
- Nieuwe ondernemingscreatie I
- Human Resources Management
- Bedrijfsfinanciën
- Kunst van de gastronomie
- Nieuwe ondernemingscreatie II
- Opbrengst- en inkomstenbeheer
- Onderhandeling en conflictoplossing
- Ontwikkelingseconomieën
- Persoonlijke groei en ontwikkeling
- Het familiebedrijf
- Strategie en operaties van de kamerverdeling
- Investeringsstrategieën
- Wereldwijde gastronomie en eetcultuur
Tweede semester: Masterclasses en stage
Jaar 3
- Thesisuitwerking
- Strategie beheren I
- Evenementmanagement en sponsorontwikkeling
- Strategie beheren II
- Risicomanagement
- Bezoekersbeheer / DMC
- Bedrijfssectorale analyse
- Kunstmatige intelligentie in het bedrijfsleven
- Cross Cultural Management
- Voedselkostenberekening en voorraadbeheer
- Project management
- Reputatie management
Tweede semester: Masterclasses en stage
Een reeks masterclasses over: hotelfotografie, hotelarchitectuur en -ontwerp, wetgeving toegepast op de hotelindustrie, gastronomie en voeding, de cruise-industrie, afval- en vervuilingsbeheer.
Houd er rekening mee dat aangeboden onderwerpen kunnen afwijken van de gepubliceerde lijst en periodiek worden herzien om maximale relevantie voor de gerelateerde industrie en bedrijfswereld te garanderen. Taallessen zijn gebaseerd op de vraag (minimum vijf studenten) per niveau en moeten vóór het begin van het semester worden gekozen.