Bachelor of Arts in creatieve media
Haarlem, Nederlanden
DUUR
4 Years
TALEN
Engels
TEMPO
Full time
DEADLINE VOOR AANMELDING
Aanvraagdeadline *
EERSTE STARTDATUM
Vraag de vroegste startdatum aan
COLLEGEGELD
EUR 9.900 / per year **
STUDIE FORMAAT
Op de campus
* geen aanvraagdeadline
** EU/EAA: €6.750/jaar | niet-EU/EAA: €9.900/jaar
Invoering
Het verwerven van een specialistische vaardigheden die het begrijpen van de externe en interne context en het doel van een groot aantal mediagebieden omvatten, evenals vaardigheid in geavanceerde digitale tools!
Studeer Creatieve Media in Haarlem
De opleiding biedt professionele competenties in vraaganalyse en creatief ontwerp om de ontwikkeling van media- en communicatieoplossingen te coördineren.
Ervaring ontmoet Ondernemerschap
De SRH Group, een toonaangevend netwerk van onafhankelijke particuliere universiteiten in Duitsland en de Global School for Entrepreneurship, een hogeschool die de ondernemers van morgen wil ontwikkelen, hebben Haarlem Campus opgericht om innovatie en ondernemerschap te brengen voor lokale en internationale studenten in Haarlem. De twee universitaire operators die samenwerken voor een bepaald doel - ze willen ver gaan . En ver gaan betekent JOU dichter bij JOUW dromen en professionele doelen brengen.
Zowel Duitsland als Nederland zijn de thuisbasis van de meest gerenommeerde onderwijssystemen wereldwijd, wat een van de redenen is waarom wij geloven dat deze samenwerking aan alle voorwaarden voldoet voor een onconventionele en succesvolle educatieve reis.
Galerij
toelatingen
leerplan
Uw cursusinhoud
Tijdens de studie raak je bekend met de productie, marketing en distributie van media- en communicatie-inhoud en -toepassingen.
Ook maak je kennis met:
- organisatieontwikkeling, bedrijfskunde
- modellen, financiën en recht
- hoe academische concepten toe te passen, zoals de
- stakeholder- en gebruikersanalyse of haalbaarheid
- studies
- de conceptuele ontwikkeling van media en
- communicatie inhoud
- netwerkgebaseerde media en communicatie
- productie
- multi-channel marketing
Uw curriculum
Het programma is opgebouwd als een reis door de mediawereld aan de hand van 30 modules van vijf weken gedurende een vierjarig programma. Veelgebruikte onderwijs- en leermethoden zijn onder meer lezingen, seminars, debatten en rollenspellen, (live) casestudies en projectontwikkeling.
Programma collegegeld
Carrièremogelijkheden
Met de afronding van je studie heb jij alles in huis om bij te dragen aan de ontwikkeling van innovatieve media-inhoud en mediatoepassingen die inspelen op de behoefte van bedrijven, (omroep)bureaus en not-for-profit organisaties in een rol als:
- Oprichter van het bedrijf in Media en Communicatie
- Editor
- Media Designer
- Producent
- Social media manager
- Marketing Manager
- Markt- en trendonderzoeker
- PR-personeel
- en nog veel meer