
BA in Journalism and Digital Content
Selinsgrove, Verenigde Staten
DUUR
4 Years
TALEN
Engels
TEMPO
Full time
DEADLINE VOOR AANMELDING
Aanvraagdeadline
EERSTE STARTDATUM
Vraag de vroegste startdatum aan
COLLEGEGELD
USD 54.440 / per year *
STUDIE FORMAAT
Op de campus
* tuition 2022-23
Beurzen
Ontdek mogelijkheden voor beurzen om je studie te financieren
Invoering
Maak je verhaal
Susquehanna zal je natuurlijke nieuwsgierigheid en het vertellen van verhalen versterken. Je krijgt basisvaardigheden zoals schrijven, bewerken, interviewen en zelfs multimediaproductie - plus de kritische denk- en probleemoplossende vaardigheden van je goed afgeronde vrije kunsteducatie - om je verhalen te versterken. Van podcasting tot traditionele krantenrapportage, je ontwikkelt onderzoeksvaardigheden en leert inhoud aan te passen voor verschillende nieuwsmedia om te slagen in de steeds veranderende wereld van de journalistiek.
Susquehanna biedt platforms voor journalistiek en digitale inhoud, waaronder de door studenten geleide krant, The Quill, de LensFlare-studentenomroepgroep en andere professionele studentenclubs.
Ethische journalistiek promoten
Mediaprofessionals moeten nieuwsgierig, flexibel en ethisch zijn in hun zoektocht naar het nieuws. Bij Susquehanna word je uitgedaagd om journalistieke ethiek en theorie in de klas te bestuderen. Bespreek journalistieke ethiek en de voordelen van berichtgeving om het belang van media voor het publiek te begrijpen.
Als major journalistiek en digitale inhoud beschik je over de leiderschapsvaardigheden en praktijkervaring om te slagen. En we kunnen je in contact brengen met ervaren alumni om je te helpen je eerste baan te vinden.
Galerij
leerplan
Vereisten voor Journalism & Digital Content Track
Wanneer je je inschrijft bij Susquehanna, word je gekoppeld aan een adviseur en een sollicitatietool om je te begeleiden bij het plannen en roosteren van je cursus. Het volgende is een uittreksel uit de volledige cursuscatalogus. Ingeschreven studenten volgen de vereisten van de studiegids van het studiejaar waarin ze elke major en/of minor declareren, overleggen met hun adviseur(s) en de Academic Planning Tool.
Vereisten voor de Bachelor of Arts in Communicatie
Susquehanna biedt vijf graden in communicatie: reclame en public relations; uitzenden; Communicatie studie; Journalistiek en digitale inhoud; en sportmedia. Majors voltooien de vereisten van het centrale curriculum van de universiteit, plus 48 tot 50 semesteruren aan cursussen in een geselecteerd studieplan. Deze omvatten introductiecursussen, practica voor het aanleren van vaardigheden en specifieke nadrukvereisten. Een cijfer van C- of hoger is vereist voor elke cursus om van toepassing te zijn op de major of minor. Cursussen mogen slechts meetellen voor één graad of minor.
De afdeling verwacht ook dat communicatiestudenten elk semester deelnemen aan verwante co-curriculaire activiteiten. Opties zijn onder meer WQSU-FM-radio; De Quill studentenkrant; Het Lanthorn studentenjaarboek; studio en videoproductie op afstand met Lens Flare; de Paul Dannelley-afdeling van de Public Relations Student Society of America (PRSSA); de Association for Women in Sports Media (AWSM), en andere activiteiten onder toezicht van de afdelingsfaculteit.
Journalistiek en Digital Content Track
Studenten voldoen aan de eisen van het centrale curriculum van de universiteit, nemen volledig deel aan verschillende media-activiteiten en ronden met succes de volgende cursussen af:
24 Afdelingsvereisten
- 4 COMM-101 Basisprincipes van digitale media
- 2 COMM-102-methoden van Adobe Creative Suite
- 2 COMM-190 Inleiding tot communicatie/mediatheorie
- 4 COMM-192 Spreken in het openbaar
- 4 COMM-201 Ethiek en leiderschap
- 4 COMM-202 Digitale media-analyse
- 4 COMM-481 Mediawet
24 Vereisten voor journalistiek en digitale inhoud
- 4 COMM-131 Inleiding tot journalistiek
- 4 COMM-231 Nieuws en contentcreatie
- 4 COMM-331 Bewerken
- 4 COMM-435 Functie Schrijven
- 1 COMM-501 Praktijk
- 1 COMM-501 Praktijk
- 1 COMM-501 Praktijk
- 1 COMM-501 Praktijk
4 Kies er een uit:
- ARTS-243 Digitale fotografie
- COMM-282 Grondbeginselen van digitale videoproductie
onderscheidingen
Het departementale honoursprogramma stimuleert en erkent uitstekende prestaties op het gebied van communicatie. Om cum laude af te studeren, moeten kandidaten het volgende doen:
- Voltooi belangrijke vereisten onder begeleiding van een faculteitsadviseur van de communicatieafdeling, die ermee instemt om op verzoek van de student als sponsor te dienen,
- Solliciteer uiterlijk in de voorlaatste week van het einde van het onderbouwjaar met een schriftelijk honoursvoorstel bij de honourscoördinator. De inzending moet worden goedgekeurd als honours-kwaliteit door de afdelingsfaculteit,
- Handhaaf een cumulatieve GPA van 3.70 in afdelingscursussen,
- Produceer een acceptabele schriftelijke of productiescriptie op basis van een jaar senior onderzoeks- / productiewerk (COMM-503 Honours Study) buiten de vereiste uren van het major track-semester,
- Dien de scriptie minimaal twee weken voor het afstuderen in, en
- Met succes een mondelinge verdediging van de honoursscriptie afronden.
Honourswerk dat niet aan de gestelde eisen voldoet, wordt toegepast als universitair keuzevak. Departementale honours kunnen afzonderlijk van of in combinatie met het University Honours Program worden gevolgd.
Eer verenigingen
Studenten die voldoen aan de vereiste nationale en lokale normen komen in aanmerking om lid te worden van de nationale erevereniging Lamda Pi Eta (communicatie).
Communicatie Minoren
Geselecteerde cursussen vereisen een cijfer van C- of hoger.
Beperking dubbeltelling
Cursussen mogen slechts meetellen voor één communicatiegraad of minor.
Vereisten voor minor
Wanneer je je inschrijft bij Susquehanna, word je gekoppeld aan een adviseur en een sollicitatietool om je te begeleiden bij het plannen en roosteren van je cursus. Het volgende is een uittreksel uit de volledige cursuscatalogus. Ingeschreven studenten volgen de vereisten van de studiegids van het studiejaar waarin ze elke major en/of minor declareren, overleggen met hun adviseur(s) en de Academic Planning Tool.
Van studenten wordt verwacht dat ze deelnemen aan afdelingsactiviteiten die passen bij hun interesses en met succes een totaal van 26 credit-uren voltooien: COMM-131 Inleiding tot journalistiek, COMM-202 Digital Media Analytics, COMM-231 News and Content Creation, COMM-331 Editing, COMM -435 Feature Writing, twee semesters COMM-501 Practicum, en een van de volgende keuzevakken: COMM-282 Fundamentals of Digital Video Production of ARTS-243 Digital Photography.
Cursussen opties
- COMM 101 Basisprincipes van digitale media, Credits: 4
- COMM 102 Methoden van Adobe Creative Suite, Credits: 2
- COMM 131 Inleiding tot de journalistiek, Credits: 4
- COMM 141 Sportrapportage, Credits: 2
- COMM 142 Sportstatistieken, Credits: 2
- COMM 190 Inleiding tot communicatie/mediatheorie, Credits: 2
- COMM 191 Interpersoonlijke communicatie, Credits: 4
- COMM 192 Spreken in het openbaar, Credits: 4
- COMM 194 Interculturele communicatie, Credits: 4
- COMM 201 Ethiek en leiderschap, Credits: 4
- COMM 202 Digitale media-analyse, Credits: 4
- COMM 211 Inleiding tot reclame en public relations, Credits: 4
- COMM 215 Professionele verkoop, Credits: 4
- COMM 231 Nieuwsinhoud en creatie, Credits: 4
- COMM 241 Sports Media Relations & Promotion, Credits: 2
- COMM 242 Sportaankondiging, Credits: 2
- COMM 277 Audioproductie en mediaprestaties, Credits: 4
- COMM 282 Grondbeginselen van digitale videoproductie, Credits: 4
- COMM 291 Kwalitatieve onderzoeksmethoden, Credits: 4
- COMM 311 Onderzoeksmethoden in advertenties, Credits: 4
- COMM 314 Public Relations Schrijven en Campagnes, Credits: 4
- COMM 315 Geavanceerde professionele verkoop, Credits: 4
- COMM 317 Advertentie creatieve strategieën, Credits: 4
- COMM 321 Crisisbeheersing, Credits: 4
- COMM 322 Strategisch evenementenbeheer, Credits: 4
- COMM 331 Bewerken, Credits: 4
- COMM 379 Kritische benaderingen van gaming, Credits: 4
- COMM 382 Intermediair digitaal multimediaproduct, Credits: 4
- COMM 384 Schrijven en plannen voor scherm, Credits: 4
- COMM 386 Motion Graphics en Animatie, Credits: 2
- COMM 391 Teamcommunicatie, Credits: 4
- COMM 411 Public Relations Management, Credits: 4
- COMM 418 Advertentiecampagnes, Credits: 4
- COMM 435 Feature Schrijven, Credits: 4
- COMM 481 Mediawet, Credits: 4
- COMM 482 Professionele digitale multimediaproductie, Credits: 4
- COMM 499 Onderzoek naar communicatiewetenschappen, Credits: 4
- COMM 500 Onderwerpen in communicatie, Credits: 2–4
- COMM 501 Practicum, Credits: 1
- COMM 502 Individueel onderzoek, Credits: 1–4
- COMM 503 Honoursstudie, Credits: 4
- COMM 504 Stage, Credits: 1-8
Programma resultaat
Leerdoelen
- De student kan de theorie identificeren, uitleggen en toepassen.
- Studenten zullen communicatieve vaardigheden demonstreren (mondeling, visueel, schriftelijk en onderzoek).
- Studenten zullen ethische implicaties herkennen en deze relateren aan verschillende contexten.
- Studenten ontwikkelen en oefenen kritisch denken.
Carrièremogelijkheden
Met je Susquehanna-opleiding ben je klaar om banen op topniveau aan te nemen bij mediakanalen en bedrijven. Onze afgestudeerden journalistiek hebben banen geland bij:
- ABC 27 WHTM
- Citigroep
- Comcast
- Fox 29 WTXF-TV
- Hollywood Media Corporation
- MediaKracht
- Nationale Geografische Maatschappij
- QVC
- Rockster San Diego
- Sapient Nitro
- Zes Vlaggen Amerika
- Swarovski
- Tiffany & co.
English Language Requirements
Certificeer uw Engelse taalvaardigheid met de Duolingo Engelse test! De DET is een handige, snelle en betaalbare online test Engels die wordt geaccepteerd door meer dan 4.000 universiteiten (zoals deze) over de hele wereld.
Over de school
Vragen
Vergelijkbare cursussen
Bachelor of Media Production and Design
- Ottawa, Canada
BSc in digitale mediatechnologie
- Kingston upon Thames, Verenigd Koninkrijk
BA (Hons) Acting for Stage, Screen and Digital Media
- Birmingham, Verenigd Koninkrijk
- Berlin, Duitsland + 1 meer