Bachelor of Science in Management met focus op digitale technologieën
Abu Dhabi, Verenigde Arabische Emiraten
DUUR
4 Years
TALEN
Engels
TEMPO
Full time
DEADLINE VOOR AANMELDING
Aanvraagdeadline
EERSTE STARTDATUM
20 Jan 2025
COLLEGEGELD
AED 180.000
STUDIE FORMAAT
Op de campus
Invoering
De Bachelor of Science in Management (BScM) rust studenten uit met de kennis en vaardigheden om beslissingen te nemen binnen de context van moderne organisatorische trends en Industry 4.0 eisen. Het aanbieden van een rijke academische ervaring in verschillende omgevingen en methodologieën, de BScM programma onderscheidt zich door de integratie van een opkomende digitale technologie focus, waardoor het zich onderscheidt als een unieke undergraduate management programma in de VAE. Afgestudeerden worden voorbereid om te voldoen aan de criteria van QFEmirates op niveau 7 en aan internationale best practices. Ze zullen uitdagingen begrijpen, uitvoeren en aanpakken, zodat ze beslissingen kunnen nemen of aanbevelen die de gewenste organisatorische resultaten opleveren.
Dit programma ondersteunt de pijlers van de Abu Dhabi 2030 Vision, met name die welke gericht zijn op de bevordering van een grote, mondige particuliere sector en een duurzame kenniseconomie. Het diploma biedt basiskennis aan studenten die een carrière willen starten in bestaande organisaties of een eigen nieuw bedrijf willen starten.
Het BScM-diploma bestaat uit drie belangrijke onderdelen:
- Het General Education Program, dat een goed afgeronde opleiding biedt.
- Het Management Programma, dat zich concentreert op de managementdiscipline.
- De focus Digital Technologies Management is ontworpen om studenten uit te rusten met vaardigheden op gebieden zoals big data, analytics en AI om de digitale transformatie effectief te laten verlopen.
toelatingen
leerplan
10 cursussen met een totaal van 30 studiepunten in het programma Algemeen Vormend Onderwijs
- 9 Algemene Onderwijs Kernvakken (27CH)
- 1 keuzevak algemene vorming (3CH)
31 cursussen met een totaal van 93 studiepunten in het Managementprogramma
- 27 kerncursussen (81 CH)
- 2 Keuzevakken Digitale Technologieën (6CH)
- 2 Management keuzevakken (6CH)
Programma resultaat
Algemene onderwijsleerresultaten
- Onderwerpen herkennen op het gebied van taal, geschiedenis, cultuur in de Arabische wereld en natuurwetenschappen.
- Integreer kernconcepten en recente ontwikkelingen op het gebied van informatietechnologie en sociaal-culturele uitdagingen.
- Ontwikkel kritisch denkvermogen om logische argumenten op te bouwen.
- Gebruik hulpmiddelen uit de wiskunde en statistiek voor het analyseren en interpreteren van gegevens.
- Formuleer duidelijke en effectieve ideeën door uzelf uit te drukken in schriftelijke en mondelinge communicatie.
- Argumenten individueel en collectief in teams verdedigen om de teamdoelen succesvol te bereiken.
- Toon aan dat u procedures, processen en kennis in een breed scala aan contexten kunt gebruiken.
Management Program Learning Outcomes
- Identificeer gespecialiseerde feitelijke en theoretische kennis op het gebied van management die gericht is op de interne uitdagingen waarmee bedrijven/organisaties worden geconfronteerd.
- Categoriseer de externe krachten die van invloed zijn op de positie van het bedrijf/de organisatie, de maatschappelijke verantwoordelijkheid en ethische praktijken.
- Ontwikkel technische en analytische vaardigheden om duurzame oplossingen voor gespecialiseerde bedrijfsproblemen op het gebied van management voor te stellen.
- Gebruik geschikte onderzoeksmethoden om recente trends te beoordelen die een bedrijf/organisatie helpen bij het afstemmen van haar praktijken op nationale/internationale strategische prioriteiten op het gebied van duurzaamheid.
- Toon aan dat u beslissingen kunt nemen die de principes van ondernemerschap en innovatie bevorderen, met behulp van interne en/of externe informatiebronnen.
- Beoordeel het belang van teamwerk bij het behalen van organisatieresultaten.
- Ontwikkel kennis van digitale technologieën door middel van een continu leerproces, zodat u deze in de juiste zakelijke context kunt toepassen.
Programma collegegeld
Programma levering
Teaching and Learning Methods
Gedurende een periode van 16 weken wordt het programma gegeven via interactieve lezingen. Dit helpt studenten om hun begrip van de belangrijkste theorieën, benaderingen en praktijken die in de echte wereld worden gebruikt, te verdiepen. De lezingen volgen de syllabus en putten uit het hoofdboek en andere belangrijke lectuur. Studenten moeten ook managementonderwerpen onderzoeken om hun begrip verder uit te breiden. Dit stelt studenten in staat om lezingonderwerpen actief te evalueren en kritisch te bespreken. Het is belangrijk dat bachelorstudenten belangrijke onderwerpen bespreken om hun standpunten en perspectieven te formuleren en te articuleren. De onderwijs- en leermethoden omvatten ook activiteiten, casestudies, tutorials, video's, labs en beoordelingsstrategieën.
Mode of Delivery
Het BScM-programma wordt aangeboden in een face-to-face onderwijsmodus. De levering van elke cursus is ontworpen om studenten in staat te stellen actief met het materiaal om te gaan en kritisch te reflecteren op de inhoud. In de herfst- en lentesemesters worden cursussen gegeven gedurende een periode van 15 weken op weekdagen tussen 8:00 en 16:00 uur, naast één week voor het afsluitende examen. Elke cursus bestaat uit twee lessen per week, elk van 1 uur en 45 minuten, en bestaat uit in totaal 45 contacturen aan lezingen en andere leeractiviteiten. Voor laboratoriumcursussen wordt de toewijzing van 1-semester studiepunten gegeven voor twee uur laboratoriumtijd per week gedurende een semester van 15 weken. Beoordelingen en examens worden buiten de contacturen afgenomen. De lessen worden gegeven gedurende twee semesters in een jaar (herfst en lente), naast een optionele intensieve zomersessie. Voltijdstudenten kunnen het programma in vier jaar afronden. Voor de levering en beoordelingen van de stagecursus dienen studenten de stagehandleiding te raadplegen.