Bachelor of Arts in public relations, reclame en geïntegreerde marketingcommunicatie
Thiel College
Belangrijke informatie
Campuslocatie
Greenville, Verenigde Staten
Talen
Engels
Studieformaat
Op de campus
Duur
4 jaar
Tempo
Full time
Collegegeld
USD 34.964 / per year *
Deadline voor aanmelding
Informatie aanvragen
Eerste startdatum
Aug 2024
* voltijds collegegeld 2022-2023
Invoering
Het programma voor public relations, advertenties en geïntegreerde marketingcommunicatie bij Thiel College is een joint venture tussen de afdeling Media, Communicatie en Public Relations en de afdeling Bedrijfsadministratie en Boekhouding. Studenten volgen een verscheidenheid aan cursussen op het gebied van public relations, reclame, geïntegreerde marketingcommunicatie, interpersoonlijke communicatie, media, boekhouding, bedrijfsbeheer, computerinformatiesystemen (CIS) en economie.
Dit programma heeft twee vergelijkbare maar verschillende tracks. De mediatrack wordt aanbevolen voor studenten die willen werken in bedrijven of public relations- en reclamebureaus, maar niet anticiperen op een overstap naar algemene managementfuncties. De managementtrack wordt aanbevolen voor studenten die anticiperen op het starten van hun carrière in public relations of reclame en uiteindelijk naar algemene managementfuncties bij een bureau of bedrijf gaan.
Belangrijkste functies
- Begrijp de elementaire zakelijke marketing (vooral public relations en reclame) en managementfuncties.
- Ontwikkel interpersoonlijke vaardigheden en leer een waardevol lid van een team te zijn.
- Begrijp dat elke zakelijke beslissing financiële, milieu- en managementkosten en voordelen met zich meebrengt.
- Wees voorbereid op een baan als public relations-, reclame- of marketingprofessional en voor toelating tot een public relations-, reclame-, marketing- of algemeen zakelijk afstudeerprogramma.
- Begrijp ethische kwesties in public relations, reclame en marketing in de hedendaagse zakelijke omgeving, en de juiste oplossingen voor ethische dilemma's en andere problemen.
- Demonstreer een grondig begrip van de rol van communicatie in de samenleving en in de massacultuur, de rol en het gebruik van massacommunicatie, en het gebruik van een reeks gespecialiseerde communicatietoepassingen zoals public relations, reclame en marketing in het algemeen.
- Demonstreer een grondig begrip van de functie-eisen en werkomgevingen in public relations, reclame en marketingfuncties, afdelingen en agentschappen.