Keystone logo
Universidad Europea Bachelor Reclame
Universidad Europea

Bachelor Reclame

4 Years

Engels, Spaans

Full time

Request application deadline

Request earliest startdate

EUR 11.270 *

Op de campus

* Spaans: 11.270 EUR - Engels: 9.950 EUR

Invoering

De Bachelor's Degree in Advertising is een officieel vierjarig programma dat is ontworpen om professionals op te leiden om originele en fantasierijke reacties te bedenken op merken, professionals die in staat zijn om de strategische doelstellingen die adverteerders zoeken te onderzoeken en voor te stellen. Studenten van het reclameprogramma hebben de kennis en vaardigheden om te kunnen werken op verschillende gebieden binnen het gebied van reclame, commerciële en bedrijfscommunicatie.

Waarom studeren voor een bachelordiploma in reclame?

State-of-the-art faciliteiten

Om het meeste uit ons innovatieve academische model te halen, stelt de Universidad Europea de meest geavanceerde labs en simulatieruimten tot uw beschikking, allemaal uitgerust met de meest innovatieve technologie.

  • Laboratorium voor fotografie en digitale beeldvorming
  • Radio
  • Cabines voor postproductie
  • Productieruimte
  • Fotografie set
  • Virtuele reeks
  • Productiecontrole en tv-toestel
  • Digitale geluids-/nasynchronisatiekamer
  • Universitaire accommodatie in Madrid
  • CRAI Dulce Chacón-bibliotheek
  • Sportcentrum
  • Grafisch ontwerplab: uitgerust met Mac- en pc-werkstations en alle benodigde tools die u nodig hebt voor het maken en afdrukken van reclame en grafisch materiaal, met behulp van gespecialiseerde software zoals Freehand, QuartkXPress en Photoshop, evenals een plotter voor het afdrukken van professionele reclameopdrachten.
  • Multimedia Classroom: uitgerust met de nodige programma's voor webpagina's en interactief ontwerp zoals Adobe Dreamweaver, Adobe Flash en Adobe Premiere, evenals voor de ontwikkeling van acties voor het plannen van reclamemedia.
  • Filmapparatuur: er is materiaal aanwezig voor filmproducties, zoals verlichtingsaccessoires, filmcamera's, HD-videocamera's, microfoons en professionele geluidsopnameapparatuur, evenals ruimtes voor montage, nasynchronisatie en ondertiteling.
  • Newsrooms: uitgerust met de nodige technologie voor het schrijven van nieuws, maar ook voor het opmaken en drukken van kranten. Al deze klaslokalen hebben directe toegang tot een persbureau.
  • Universiteitskrant (Europea News): uitgerust met de nieuwste technologieën voor het redigeren, opmaken en publiceren van een digitale krant.

Leer adverteren op een andere manier

Bestudeer verschillende onderwerpen zoals neuromarketing, neurocreativiteit, portfolio, Big Data, nieuwe bedrijfsmodellen, ontwerp, bruikbaarheid; en kies ervoor om je te specialiseren in creativiteit of strategie.

Win nationale en internationale prijzen

Neem deel aan wedstrijden en festivals (Chupete, Sol, Smile, enz.) met je projecten via Pitching Minds, het elite creativiteitsteam van Universidad Europea.

Werk nauw samen met bureaus en de media

Pionier duaal trainingsprogramma in de wereld van Spaanse universiteiten. Woon trainingen bij die worden gegeven door reclameprofessionals met Comunica+A, M&C Saatchi of Atresmedia.

Verplichte stage: 150 uur

Loop stage bij prestigieuze bureaus en communicatiegroepen zoals: McCann, VCCP, Saatchi & Saatchi of Lola Mullenlowe.

leerplan

Programma collegegeld

Over de school

Vragen