Bachelor Marketing
Lusaka, Zambia
DUUR
4 Years
TALEN
Engels
TEMPO
Full time
DEADLINE VOOR AANMELDING
Aanvraagdeadline
EERSTE STARTDATUM
Feb 2025
COLLEGEGELD
Vraag collegegeld aan
STUDIE FORMAAT
Op de campus
Invoering
Dit programma stelt studenten in staat een veelbelovende professionele toekomst op te bouwen in hun vakgebied door hen een uitgebreid begrip te bieden van de belangrijkste principes, concepten, tools, trends en ontwikkelingen in de theorie en praktijk van marketing.
Programma grondgedachte
Marketing is een zeer competitief en lonend vakgebied. Bedrijven in elke branche vertrouwen op marketingprofessionals om de bekendheid van hun merk te vergroten en de verkoop van hun producten en diensten te vergroten. Het programma bestaat uit cursussen die tot doel hebben studenten de nodige vaardigheden en capaciteiten en uitgebreide kennis te bieden om te gedijen in de marketingwereld.
Doelen van het programma
De doelstellingen van het programma zijn de volgende:
- Studenten uitrusten met de kennis en vaardigheden die relevant zijn voor alle aspecten van marketing en marketingstrategie.
- Om afgestudeerden in staat te stellen effectief te communiceren en creatief te denken.
Programma doelstellingen
De doelstellingen van het programma zijn om de student de mogelijkheid te bieden om:
- Identificeer en begrijp de fundamentele concepten, praktijken en hulpmiddelen op het gebied van marketing.
- Pas de belangrijkste methodologieën en tools toe in verschillende organisatie-instellingen.
- Verwerven van gespecialiseerde kennis in marketingcommunicatie.
- Interpreteer en evalueer kwesties die betrokken zijn bij de besluitvorming van de organisatie door de toepassing van probleemoplossende kaders.
- Pas marketingstrategieën toe in verschillende omgevingen en organisaties.
toelatingen
leerplan
Semester 1 | ||
Sociale media marketing | ||
Semester 2 | ||
Statistieken I | ||
Semester 3 | ||
Principes van de micro-economie | ||
Principes van de macro-economie | ||
Marketing | ||
Semester 4 | ||
Semester 5 | ||
Semester 6 | ||
Organisatorisch gedrag | ||
Bedrijfsethiek | ||
Semester 7 | ||
Operationeel beheer | ||
Mediaplanning | ||
Semester 8 | ||
Prestatiebeheer | ||
Marktonderzoek | ||
Afstudeerproject |