Bachelor in het onderwijs in het intermediaire fase-onderwijs
University of Johannesburg
Belangrijke informatie
Campuslocatie
Johannesburg, Zuid-Afrika
Talen
Engels
Studieformaat
Op de campus
Duur
4 jaar
Tempo
Full time
Collegegeld
ZAR 41.661 / per year *
Deadline voor aanmelding
Informatie aanvragen
Eerste startdatum
Jan 2025
* Collegegeld per jaar | Geschatte accommodatie: USD 2500 per jaar
Invoering
De Bachelor of Education in het intermediaire faseonderwijs bereidt studenten voor op het onderwijzen van leerlingen van de rangen 4 tot en met 7. Het doel van de kwalificatie is het leveren van professioneel gekwalificeerde beginnende leraren voor de tussenfase. Dit wordt gedaan door studentleraren een goed afgeronde opleiding te bieden die hen voorziet van de vereiste kennisbasis voor vakinhoud, onderwijsbekwaamheid, een goed en genuanceerd begrip van de geïntegreerde aard van theorie en praktijk in het onderwijs en de context van het lerarenberoep in Zuid-Afrika.
toelatingen
Beurzen en financiering
Wat is financiële ondersteuning beschikbaar?
Het Funza Lushaka-beursprogramma voor leraren stelt studenten met een hoog academisch potentieel en toewijding in staat om een initiële lerarenopleiding te volgen en na kwalificatie in dienst te treden van provinciale onderwijsafdelingen. De beurzen zijn bedoeld om te voorzien in de nationale behoefte aan leraren van hoog kaliber in prioritaire gebieden.
Ga voor meer informatie naar www.funzalushaka.doe.gov.za.
De National Student Financial Aid Scheme (NSFAS) kan worden gecontacteerd op:
011 559 3642/3906 op de Auckland Park Kingsway Campus (APK) en
011 559 5507/5509 op de Soweto Campus (SWC).
E-mail: [email protected]
www.bursaries.co.za
Programma resultaat
- Studenten die dit programma voltooien, kunnen:
- Leer Engels als eerste en aanvullende taal en communiceer in Sotho of Zulu.
- Geef ten minste drie schoolvakken uit de volgende vakgebieden: wiskunde, wetenschap en technologie, sociale wetenschappen, levensvaardigheden en Zoeloe/Sotho, in overeenstemming met de behoeften van de leerlingen en de vereisten van het schoolcurriculum.
- Ondersteunen en voeden van leren en ontwikkeling in diverse educatieve contexten.
- Leer fundamentele wiskundige concepten die het onderwijsprogramma voor de tussenfase ondersteunen.
- Identificeer en pak barrières voor leren in de klas aan.
- Formuleer een persoonlijke leerfilosofie en reflecteer kritisch op hun leerfilosofie en hoe deze zich verhoudt tot onderwijsgedrag