BSc / BSc uitgebreid in wiskundige wetenschappen
University of Johannesburg
Belangrijke informatie
Campuslocatie
Johannesburg, Zuid-Afrika
Talen
Engels
Studieformaat
Op de campus
Duur
3 - 4 jaar
Tempo
Full time
Collegegeld
ZAR 43.121 / per year *
Deadline voor aanmelding
Informatie aanvragen
Eerste startdatum
Informatie aanvragen
* collegegeld schatting per jaar accommodatie schatting: USD 2500 per jaar
Invoering
Deze kwalificatie is in de eerste plaats bedoeld om een goed afgeronde, brede opleiding te bieden die afgestudeerden uitrust met de kennisbasis, theorie en methodologie van de wiskundige wetenschappen.
toelatingen
Programma resultaat
- Identificeer, interpreteer, analyseer en los routinematige en onbekende problemen en problemen op met behulp van onderzoeks- en theoriegestuurde argumenten.
- Demonstreer effectiviteit in het werken met anderen in een team door verantwoordelijkheid te nemen voor hun eigen werk en respect te tonen voor het werk van anderen.
- Identificeren, evalueren en aanpakken van hun eigen taakspecifieke leerbehoeften.
- Ontwikkel een goede informatieontsluiting, evenals kwantitatieve en / of kwalitatieve gegevensanalyse, synthese en evaluatievaardigheden, inclusief het juiste gebruik van ICT.
- Demonstreer een goed gefundeerde, systematische en geïntegreerde kennis en theorie van de wiskundige wetenschappen.
- Bewaak en evalueer hun eigen academische ontwikkeling en voortgang op basis van algemeen toegepaste wiskundige wetenschappelijke criteria.
- Presenteer en communiceer informatie, ideeën en meningen in goed gestructureerde argumenten, in overeenstemming met het gepaste academische/professionele discours.
- Gebruik wetenschap en technologie op betrouwbare wijze in wisselende en onbekende contexten en houd u aan erkende professionele en/of ethische normen, waar nodig om advies.
- Identificeren, onderscheiden, effectief selecteren en toepassen van procedures, processen, methoden/technieken van onderzoek en onderzoek die van toepassing zijn op de wiskundige wetenschappen-gerelateerde contexten.