BA (Hons) Business and Marketing
Lincoln, Verenigd Koninkrijk
DUUR
3 up to 4 Years
TALEN
Engels
TEMPO
Full time
DEADLINE VOOR AANMELDING
Aanvraagdeadline
EERSTE STARTDATUM
Vraag de vroegste startdatum aan
COLLEGEGELD
Vraag collegegeld aan
STUDIE FORMAAT
Op de campus
Beurzen
Ontdek mogelijkheden voor beurzen om je studie te financieren
Ontdek Lincoln waar ter wereld u ook bent
Onze webinars, masterclasses, vraag- en antwoordsessies en panelgesprekken met studenten zijn een geweldige manier om te ontdekken hoe het is om te leven en te studeren aan de University of Lincoln .
Invoering
Innovation and creativity are increasingly important to devising and delivering effective modern marketing campaigns, as rapid technological advancements have transformed the business landscape.
BA (Hons) Business and Marketing at Lincoln is designed to provide students with a firm grasp of the basic principles of the subject. It encourages them to explore the theoretical and practical context of business and develop a marketing specialism.
Throughout the programme, students have the opportunity to increase their familiarity with the international business environment, identify marketing opportunities, and develop an understanding of how to overcome the challenges of reaching mass and niche audiences.
Students who successfully complete their studies with a year of work placement will receive the award title BA (Hons) Business and Marketing (with Work Placement). Those who do not will receive a BA (Hons) Business and Marketing award.
"This information was correct at the time of publishing (July 2023)"
toelatingen
leerplan
Hoe je bestudeert
Vanaf het eerste jaar maken studenten kennis met de tools die nodig zijn om succesvolle strategieën en zakelijke campagnes te ontwikkelen. Het belang van digitale marketing wordt door het hele programma erkend en studenten hebben de mogelijkheid om vanaf het begin digitale vaardigheden te ontwikkelen.
De cursus behandelt de kernconcepten van het bedrijf en bouwt gedurende de hele opleiding op deze basis. Het nodigt studenten uit om in hun laatste jaar te kiezen uit een breed scala aan bedrijfsmodules om hun individuele interesses te weerspiegelen.
De hoorcolleges zijn bedoeld om een overzicht te geven van actuele vraagstukken en debatten binnen het vakgebied. Sommige hiervan worden verzorgd door bezoekende praktijkmensen die 'live' casusmateriaal verstrekken en studenten toegang kunnen bieden tot contacten in de sector en loopbaanadvies.
Het extra stagejaar biedt studenten de mogelijkheid om na hun tweede studiejaar een periode van werkervaring op te doen om hun kennis in een echte zakelijke setting toe te passen. Studenten die niet in staat zijn of ervoor kiezen niet deel te nemen aan de stagejaarregeling, kunnen de keuze hebben om een werkgerelateerd project te ondernemen, zoals een consultancy of een ondernemingsproject.
Studenten die hun studie succesvol afronden met een jaar stage, ontvangen de onderscheidingstitel BA (Hons) Business and Marketing (with Stage). Degenen die dat niet doen, ontvangen een BA (Hons) Business and Marketing-prijs.
Studenten in dit programma leren van academisch personeel dat zich vaak bezighoudt met toonaangevend of internationaal excellent onderzoek of de beroepspraktijk. Contacttijd kan bestaan uit workshops, practica, stages, consultancyprojecten, veldbezoeken, seminars of lezingen en kan variëren van module tot module en van academisch jaar tot jaar. Tutorialsessies en projectsupervisie kunnen de vorm aannemen van één-op-één engagementsessies of sessies in kleine groepen. Sommige cursussen bieden de mogelijkheid om deel te nemen aan externe bezoeken en veldwerk.
Het is nog steeds zo dat studenten voor een diploma lezen en dit betekent dat studenten naast de geplande contacturen verplicht zijn om zelfstandig te studeren. Hierdoor kunt u rond een onderwerp lezen en zich voorbereiden op lezingen en seminars door breder te lezen, of vervolgtaken uitvoeren, zoals opdrachten of revisies. Als algemene richtlijn geldt dat de hoeveelheid onafhankelijke studie die studenten aan de University of Lincoln nodig hebben, is dat er van je wordt verwacht dat je voor elk uur les minimaal twee tot drie uur aan een onafhankelijke studie besteedt.
Eerste jaar
- Data-analyse voor bedrijven (kern)
- Financiering voor niet-specialisten (Kern)
- Organisatiegedrag (kern)
- Principles of Marketing (Core)
- Professionele ontwikkeling (kern)
Tweede jaar
- Internationale zakelijke omgeving (kern)
- Operations Management (Core)
- Zakelijk Engels en communicatie A (optie)†
- Zakelijk Engels en communicatie B (optie)†
- Financiën voor bedrijven (optie)†
- Innovatiemanagement (optie)†
- LIBS Internationaal Jaar in het buitenland (optie)†
- Principes van projectmanagement (optie)†
- Professionele praktijk (optie)†
- Dienstenmarketing en relatiestrategieën (optie)†
Derde jaar
- Digitale marketing en e-commerce (kern)
- Onafhankelijk project - Onderzoek (kern)
- Onafhankelijk Project - Verantwoord Ondernemen (Kern)
- Onafhankelijk project-onderhandeld klantgebaseerd project (kern)
- Leiderschapspraktijk (kern)
- Bedrijfsethiek in de 21e eeuw (optie)†
- Essentiële Engelse leiderschapsvaardigheden A (optie)†
- Essentiële Engelse leiderschapsvaardigheden B (optie)†
- Financieel beheer voor bedrijven 1 (optie)†
- Financieel beheer voor bedrijven 2 (optie)†
† Sommige cursussen bieden mogelijk optionele modules. De beschikbaarheid van optionele modules kan van jaar tot jaar variëren en is afhankelijk van het behalen van een minimum aantal studenten. Dit betekent dat de beschikbaarheid van specifieke optionele modules niet kan worden gegarandeerd. Optionele moduleselectie kan ook worden beïnvloed door de beschikbaarheid van personeel.
Hoe je wordt beoordeeld
De manier waarop studenten in deze cursus worden beoordeeld, kan per module verschillen. Voorbeelden van beoordelingsmethoden die kunnen worden gebruikt, zijn cursussen, zoals schriftelijke opdrachten, rapporten of proefschriften; praktijkexamens, zoals presentaties, optredens of observaties; en schriftelijke examens, zoals formele examens of klassikale toetsen. Het beleid van de University of Lincoln is ervoor te zorgen dat het personeel de beoordelingen onmiddellijk aan de studenten terugbezorgt.
Accreditaties
Dit programma is geaccrediteerd door het Chartered Institute of Marketing (CIM) en na succesvolle afronding krijgen studenten 'advanced standing'. Hierdoor kunnen studenten studeren voor CIM-kwalificaties zonder alle modules te hoeven voltooien. Studenten hoeven slechts twee beoordelingen te voltooien in plaats van de gebruikelijke drie. Studenten kunnen ook een individuele prijs toevoegen om hun diploma aan te vullen.
Galerij
Programma resultaat
How You Study
Vanaf het eerste jaar maken studenten kennis met de tools die nodig zijn om succesvolle strategieën en zakelijke campagnes te ontwikkelen. Het belang van digitale marketing wordt door het hele programma erkend en studenten hebben vanaf het begin de mogelijkheid om digitale vaardigheden te ontwikkelen.
The course examines core business concepts and builds on this foundation throughout the degree. It invites students to choose from a wide variety of business modules in their final year to reflect their individual interests.
De hoorcolleges zijn bedoeld om een overzicht te geven van actuele vraagstukken en debatten binnen het vakgebied. Sommige hiervan worden verzorgd door bezoekende praktijkmensen die 'live' casusmateriaal verstrekken en studenten toegang kunnen bieden tot contacten in de sector en loopbaanadvies.
Het extra stagejaar biedt studenten de mogelijkheid om na hun tweede studiejaar een werkervaringsperiode op te doen, om hun kennis toe te passen in een echte bedrijfsomgeving. Studenten die niet in staat zijn of ervoor kiezen om niet deel te nemen aan de stagejaarregeling, kunnen de mogelijkheid hebben om een werkgerelateerd project uit te voeren, zoals een advies- of ondernemingsproject.
Students who successfully complete their studies with a year of work placement will receive the award title BA (Hons) Business and Marketing (with Work Placement). Those who do not will receive a BA (Hons) Business and Marketing award.
Studenten in dit programma leren van academisch personeel dat zich vaak bezighoudt met toonaangevend of internationaal excellent onderzoek of de beroepspraktijk. Contacttijd kan bestaan uit workshops, practica, stages, consultancyprojecten, veldbezoeken, seminars of lezingen en kan variëren van module tot module en van academisch jaar tot jaar. Tutorialsessies en projectsupervisie kunnen de vorm aannemen van één-op-één engagementsessies of sessies in kleine groepen. Sommige cursussen bieden de mogelijkheid om deel te nemen aan externe bezoeken en veldwerk.
It is still the case that students read for a degree and this means that in addition to scheduled contact hours, students are required to engage in independent study. This allows you to read around a subject and to prepare for lectures and seminars through wider reading, or to complete follow up tasks such as assignments or revision. As a general guide, the amount of independent study required by students at the University of Lincoln is that for every hour in class you are expected to spend at least two to three hours in independent study.
Beurzen en financiering
Programma collegegeld
accreditaties
Over de school
Vragen
Vergelijkbare cursussen
Bachelor in bedrijfskunde en digitale innovatie met digitale marketing in Malta
- Birkirkara, Malta
BA Honours Marketing
- Dubai, Verenigde Arabische Emiraten
Bachelor of Arts (Hons) in Business Studies
- Dublin, Ierland