BA (Hons) creatieve reclame
University of Lincoln
Belangrijke informatie
Campuslocatie
Lincoln, Verenigd Koninkrijk
Talen
Engels
Studieformaat
Op de campus
Duur
3 - 4 jaar
Tempo
Full time
Collegegeld
Informatie aanvragen
Deadline voor aanmelding
Informatie aanvragen
Eerste startdatum
Informatie aanvragen
* per niveau, voor internationale studenten | thuis/EU-studenten: £ 9.250 per niveau
Ontdek Lincoln waar ter wereld u ook bent
Onze webinars, masterclasses, vraag- en antwoordsessies en panelgesprekken met studenten zijn een geweldige manier om te ontdekken hoe het is om te leven en te studeren aan de University of Lincoln .
Invoering
In de steeds competitievere wereldmarkten zijn het de merken met creatieve, boeiende en innovatieve advertenties die zich onderscheiden van de massa.
De BA (Hons) Creative Advertising-graad aan Lincoln moedigt studenten aan om adaptieve creatieve denkers te worden, die in kleine teams kunnen werken om hun gedachten te ontwikkelen tot concepten die kunnen worden omgezet in creatieve campagnes.
De cursus onderzoekt de relatie tussen conceptueel denken, copywriting en ontwerp. Het geeft studenten de tools om inzicht te krijgen in de geïntegreerde aard van effectieve reclame.
Studenten hebben de mogelijkheid om te werken aan creatieve opdrachten voor klanten via een scala aan media, van televisie en print tot digitale en ambient advertenties, en verwerven de praktische vaardigheden en inzichten die nodig zijn om echte uitdagingen aan te gaan.
Onze academici zijn ervaren beoefenaars die banden met de industrie onderhouden en zo kansen op werkervaring helpen creëren. De cursus heeft een uitgebreide reeks langdurige relaties met enkele van de grootste reclamebureaus ter wereld, zoals VCCP, Gray, Leo Burnett, Saatchi & Saatchi en Ogilvy.
Studenten hebben de mogelijkheid om deel te nemen aan prestigieuze internationale wedstrijden, zoals Design and Art Direction (D&AD), You Can Now (YCN) en Cannes Future Lions.
"Deze informatie was correct op het moment van publicatie (juli 2023)"
toelatingen
leerplan
Hoe je bestudeert
Gedurende een carrièregericht curriculum kunnen studenten professionele vaardigheden en kennis, digitale geletterdheid en teamwerkvaardigheden ontwikkelen om originele ideeën te produceren door middel van creatief denken op hoog niveau. Studenten kunnen de verschillende creatieve reclamerollen omarmen die nodig zijn voor een breed scala aan reclameprojecten, waarbij ze in samenwerkende teams werken.
Door docenten geleide, studentgeleide en onafhankelijke leersessies vormen de kern van onze onderwijsaanpak. De leerervaring moedigt studenten aan om hun creatief denken te stimuleren, zodat ze het leren door middel van mislukte ideeën en concepten omarmen, aangezien dit de weg is naar innovatieve en originele projectoplossingen. Dit gebeurt samen met studenten die leren reageren op reclame-opdrachten die een goed begrip van commerciële communicatie vereisen, en het vermogen om een bepaald publiek te identificeren en te bereiken.
Door uitgebreid te oefenen in de studio kunnen studenten hun strategische, conceptuele, copywriting-, plannings-, pitching- en creatieve probleemoplossende vaardigheden ontwikkelen. In het laatste jaar kunnen studenten hun werkportfolio verfijnen en deel uitmaken van een showcase van reclamecampagnes via verschillende communicatiekanalen.
Het programma maakt gebruik van een dynamische mix van leveringsmethoden om een verrijkte en betrokken studentenervaring te creëren. Er wordt gebruik gemaakt van actuele digitale blended lesmethoden om onderwijs te ondersteunen dat het huidige landschap weerspiegelt.
Eerste jaar
- Argument en ideatie (kern)
- Contextuele studies 1 (kern)
- Creatieve communicatie (kern)
- Creatieve schurken (kern)
Tweede jaar
- Contextuele studies 2 (kern)
- Creatieve grondbeginselen (kern)
- Industrie & Live-projecten (Core)
- Visuele communicatie en ambacht (kern)
Derde jaar
- Competitie en ambacht (kern)
- Contextuele studies 3 (kern)
- Creatieve reclame (kern)
- Inzetbaarheid en externe links (kern)
† Sommige cursussen bieden mogelijk optionele modules. De beschikbaarheid van optionele modules kan van jaar tot jaar variëren en is afhankelijk van het behalen van een minimum aantal studenten. Dit betekent dat de beschikbaarheid van specifieke optionele modules niet kan worden gegarandeerd. Optionele moduleselectie kan ook worden beïnvloed door de beschikbaarheid van personeel.
Hoe je wordt beoordeeld
De manier waarop studenten in deze cursus worden beoordeeld, kan per module verschillen. Voorbeelden van beoordelingsmethoden die kunnen worden gebruikt, zijn cursussen, zoals schriftelijke opdrachten, rapporten of proefschriften, of beoordelingen van creatieve output.