
BA (Hons) Interior Architecture and Design
Lincoln, Verenigd Koninkrijk
DUUR
3 up to 4 Years
TALEN
Engels
TEMPO
Full time
DEADLINE VOOR AANMELDING
Aanvraagdeadline
EERSTE STARTDATUM
Vraag de vroegste startdatum aan
COLLEGEGELD
Vraag collegegeld aan
STUDIE FORMAAT
Op de campus
Ontdek Lincoln waar ter wereld u ook bent
Onze webinars, masterclasses, vraag- en antwoordsessies en panelgesprekken met studenten zijn een geweldige manier om te ontdekken hoe het is om te leven en te studeren aan de University of Lincoln .
Invoering
Interior architects shape the spaces in which we live our lives, combining aesthetics with philosophy and function.
The Interior Architecture and Design degree at Lincoln takes a multi-disciplinary approach. It positions the subject between the academically rigorous profession of architecture and the fast-paced world of contemporary visual culture and design.
The course provides students with the opportunity to develop their practical design knowledge within specialist studios. It is taught by staff who are active professionals and researchers such as Tonia Warsap and Rosie Elvin.
Students can explore the disciplines within the design industry and building technology methods while developing their own creative, individual style. Their studio learning is enhanced by a programme of lectures and seminars which aim to provide a thorough education in the social and historical context of architecture.
During the course, there are opportunities for students to gain practical work experience for real clients and building developments, including placements with a wide range of interior design and architectural practices.
<p>"This information was correct at the time of publishing (July 2023)"</p>
toelatingen
leerplan
Hoe je bestudeert
Driedimensionaal denken staat centraal in het eerste jaar en wordt via verschillende media verkend. Studenten worden uitgedaagd om na te denken over hoe het ontwerpproces werkt en beginnen de vaardigheden van planning en modellering te gebruiken. De geschiedenis en theorie van architectuur en design worden ook onderzocht, waardoor studenten de kans krijgen om hun praktijk te contextualiseren met een solide theoretisch begrip van het onderwerp.
In hun tweede jaar maken studenten kennis met het concept van sociale relaties en de verantwoordelijkheden en uitdagingen waarmee interieurarchitecten worden geconfronteerd. In het derde jaar moeten de studenten een individueel alomvattend ontwerpproject voltooien op een gebied van persoonlijk belang, waarmee ze de vaardigheden aantonen die ze als ontwerper hebben verworven. In deze fase wordt de nadruk gelegd op de professionele praktijk, waarbij studenten worden ondersteund bij het ontwikkelen van de vaardigheden die nodig zijn voor een loopbaan in de industrie.
Modules worden gepresenteerd in twee stromen: het ontwerpproces en het onderzoeksproces. Het ontwerpproces omvat conceptuele, technische en professionele kennisgebieden, evenals conceptieontwikkeling, resolutie en communicatie. De onderzoeksprocesstroom richt zich op ontwerptheorie en contextueel materiaal, waardoor studenten onderzoeksvaardigheden kunnen ontwikkelen.
Door in een studio-gebaseerde omgeving te werken, kunnen studenten hun vaardigheden ontwikkelen en ontwikkelen door middel van stimulerende opdrachten en live projecten die ruimte, licht en structuur verkennen. Parallel aan de studiosessies nemen studenten deel aan computergebaseerde tutorials waarin ze hun op vaardigheden gebaseerde kennis opbouwen. Theoretische principes worden onderwezen in een college / seminaromgeving, interieurarchitecten en ontwerpers zijn communicatoren en het is belangrijk dat ze kunnen onderzoeken, meningen kunnen formuleren en actueel inzicht kunnen ontwikkelen.
Contacturen en lezen voor een graad
Studenten in dit programma leren van academisch personeel dat zich vaak bezighoudt met toonaangevend of internationaal uitstekend onderzoek of professionele praktijk. De contacttijd kan plaatsvinden in studiosessies, seminars of lezingen en kan variëren van module tot module en van academisch jaar tot jaar. Tutorialsessies en projectsupervisie kunnen de vorm aannemen van één-op-één engagementsessies of sessies in kleine groepen. Sommige cursussen bieden de mogelijkheid om deel te nemen aan externe bezoeken en veldwerk.
Het is nog steeds zo dat studenten voor een diploma lezen en dat betekent dat studenten naast de geplande contacturen ook zelfstudie moeten doen. Hierdoor kun je rond een onderwerp lezen en je door breder lezen voorbereiden op lezingen en seminars, of vervolgtaken zoals opdrachten of revisie uitvoeren. Als algemene richtlijn geldt dat de hoeveelheid zelfstudie die studenten aan de University of Lincoln is dat van elk uur in de les wordt verwacht dat u ten minste twee tot drie uur aan een zelfstudie besteedt.
Eerste jaar
- Ontwerpproces 1.1: grondbeginselen en vaardigheden (kern)
- Ontwerpproces 1.2: Toepassing en communicatie (kern)
- Design Process 1.3: Consolidation and Agency (Core)
- Onderzoeksproces 1: principes en concepten (kern)
Tweede jaar
- Ontwerpproces 2.1: Strategie en concept (kern)
- Ontwerpproces 2.2: Ruimte en technologie (kern)
- Ontwerpproces 2.3: Technische resolutie (kern)
- Onderzoeksproces 2: methoden en perspectieven (kern)
- Ontwerpproces 2.2 B: Ruimte en technologie (uitwisselingsoptie) (optie)†
- Ontwerpproces 2.3B (uitwisselingsoptie voor terugkerende studenten) (optie)†
- Onderzoeksproces 2 B: methoden en perspectieven (uitwisselingsoptie) (optie)†
- Studieperiode in het buitenland - Ontwerp (optie)†
- Het plaatsingsjaar (optie)†
Derde jaar
- Interieurontwerpproces 3.1: Strategische definitie en samenvatting (kern)
- Interieurontwerpproces 3.2: concept- en ontwerpontwikkeling (kern)
- Interieurontwerpproces 3.3: Technisch ontwerp en communicatie (kern)
- Onderzoeksproces 3: ontwerpexegese (kern)
† Sommige cursussen bieden mogelijk optionele modules. De beschikbaarheid van optionele modules kan van jaar tot jaar variëren en is afhankelijk van het behalen van een minimum aantal studenten. Dit betekent dat de beschikbaarheid van specifieke optionele modules niet kan worden gegarandeerd. Optionele moduleselectie kan ook worden beïnvloed door de beschikbaarheid van personeel.
Hoe je wordt beoordeeld
Formatieve beoordeling vindt plaats in de studio met continue feedback tijdens studiosessies.
Summatieve beoordeling omvat praktische examens en mondelinge en visuele presentaties die aan het einde van elke module plaatsvinden. Feedback wordt normaal gesproken binnen 15 werkdagen gegeven.
Galerij
Programma resultaat
How You Study
Three-dimensional thinking is the focus of the first year and it is explored through a variety of media. Students are challenged to consider how the design process works and begin to use the skills of planning and modelling. The history and theory of architecture and design are also examined, providing students with the chance to contextualise their practice with a solid theoretical understanding of the subject.
In their second year, students are introduced to the concept of social relationships and the responsibilities and challenges that face interior architects. In the third year, students are required to complete an individual comprehensive design project in an area of personal interest, demonstrating the skills they have acquired as a designer. Professional practice is emphasised at this stage, supporting students to develop the skills necessary for careers in the industry.
Modules are presented in two streams: the design process and the research process. The design process incorporates conceptual, technical, and professional knowledge areas, as well as conception development, resolution, and communication. The research process stream focuses on design theory and contextual material, enabling students to develop research skills.
Door in een studio-gebaseerde omgeving te werken, kunnen studenten hun vaardigheden ontwikkelen en ontwikkelen door middel van stimulerende instructies en live projecten die ruimte, licht en structuur verkennen. Parallel aan de studiosessies nemen studenten deel aan computergebaseerde tutorials waarin ze hun op vaardigheden gebaseerde kennis opbouwen. Theoretische principes worden onderwezen in een lezing/seminaromgeving, interieurarchitecten en ontwerpers zijn communicatoren en het is belangrijk dat ze in staat zijn om onderzoek te doen, meningen te formuleren en actueel inzicht te ontwikkelen.
Contact Hours and Reading for a Degree
Studenten in dit programma leren van academisch personeel dat zich vaak bezighoudt met toonaangevend of internationaal excellent onderzoek of de beroepspraktijk. De contacttijd kan plaatsvinden in studiosessies, seminars of lezingen en kan variëren van module tot module en van academisch jaar tot jaar. Tutorialsessies en projectsupervisie kunnen de vorm aannemen van één-op-één engagementsessies of sessies in kleine groepen. Sommige cursussen bieden de mogelijkheid om deel te nemen aan externe bezoeken en veldwerk.
It is still the case that students read for a degree and this means that in addition to scheduled contact hours, students are required to engage in independent study. This allows you to read around a subject and to prepare for lectures and seminars through wider reading, or to complete follow up tasks such as assignments or revision. As a general guide, the amount of independent study required by students at the University of Lincoln is that for every hour in class you are expected to spend at least two to three hours in independent study.
Beurzen en financiering
For eligible undergraduate students going to university for the first time, scholarships and bursaries are available to help cover costs. The University of Lincoln offers a variety of merit-based and subject-specific bursaries and scholarships.
Several scholarship options are available. Please check the university website for more information.