BA (Hons) Marketing and Advertising
Lincoln, Verenigd Koninkrijk
DUUR
3 up to 4 Years
TALEN
Engels
TEMPO
Full time
DEADLINE VOOR AANMELDING
Aanvraagdeadline
EERSTE STARTDATUM
Vraag de vroegste startdatum aan
COLLEGEGELD
Vraag collegegeld aan
STUDIE FORMAAT
Op de campus
Beurzen
Ontdek mogelijkheden voor beurzen om je studie te financieren
Ontdek Lincoln waar ter wereld u ook bent
Onze webinars, masterclasses, vraag- en antwoordsessies en panelgesprekken met studenten zijn een geweldige manier om te ontdekken hoe het is om te leven en te studeren aan de University of Lincoln .
Invoering
Successful marketing lies at the heart of commercial success, and professionals with the skills, knowledge, and creativity to deliver powerful national and international campaigns are highly sought after.
BA (Hons) Marketing and Advertising aims to develop graduates who have an understanding of the role of these key functions in business and society, and to be equipped for roles across the full spectrum of an ever-evolving marketing industry, from insight through to action and from both client and agency side, within advertising, branding, and marketing communications. To achieve this, you are encouraged to develop the ability to apply marketing techniques at strategic and operational levels to meet business objectives, and to be creative problem solvers with confidence, business acumen and skills in persuasive communication, presenting, and teamwork.
You will be introduced to the fundamentals of strategic marketing and advertising communications, including buyer behaviour, brand development, the advertising process and creativity, media planning, ethics and responsibility, and global marketing. This degree specifically addresses the rapid growth in digital marketing and the need from industry for new graduates with knowledge of marketing, advertising, and digital awareness and skills.
"This information was correct at the time of publishing (July 2023)"
toelatingen
leerplan
Hoe je bestudeert
Belangrijke aspecten van de industrie worden verkend en besproken terwijl studenten in jaar één overstappen van een algemene bedrijfs-, marketing- en reclamebasis naar meer gespecialiseerde modules in jaar twee en drie. De nadruk ligt op het opbouwen van marketing- en reclamecompetenties, zoals creativiteit, probleemoplossing, mondelinge en schriftelijke presentatie en overtuigende communicatie.
In het eerste jaar maak je kennis met de fundamenten van marketing, reclame en algemene zaken, inclusief het onderzoeken van organisatiegedrag en het begrijpen van bedrijfsgegevens.
In het tweede jaar bouwt de cursus voort op deze fundamenten en onderzoekt concepten en processen zoals strategische marketingplanning en de toepassing van reclame en marketing. In het laatste jaar verkennen modules specifieke gebieden van marketing, media, branding en reclame, naast een onafhankelijk project waarbij u ervoor kunt kiezen om u te concentreren op het gebied van reclame en/of marketing.
Eerste jaar
- Data-analyse voor bedrijven (kern)
- Financiering voor niet-specialisten (Kern)
- Organisatiegedrag (kern)
- Principles of Marketing (Core)
- Professionele ontwikkeling (kern)
Tweede jaar
- Internationale zakelijke omgeving (kern)
- Services Marketing- en relatiestrategieën (kern)
- Professionele praktijk (optie)†
- Vervangingskrediet voor studeren in het buitenland (1) (optie)†
- Vervangingskrediet voor studeren in het buitenland (2) (optie)†
- Vervangingskrediet voor studeren in het buitenland (3) (optie)†
- Vervangingskrediet voor studeren in het buitenland (4) (optie)†
Derde jaar
- Digitale marketing en e-commerce (kern)
- Mediaplanning voor reclame (kern)
- Onafhankelijk project - Onderzoek (optie)†
- Onafhankelijk project - Verantwoord ondernemen (optie)†
- Onafhankelijk project-onderhandeld klantgebaseerd project (optie)†
† Sommige cursussen bieden mogelijk optionele modules. De beschikbaarheid van optionele modules kan van jaar tot jaar variëren en is afhankelijk van het behalen van een minimum aantal studenten. Dit betekent dat de beschikbaarheid van specifieke optionele modules niet kan worden gegarandeerd. Optionele moduleselectie kan ook worden beïnvloed door de beschikbaarheid van personeel.
Hoe je wordt beoordeeld
De graad maakt gebruik van een reeks beoordelingstypen die individuele prestaties en groepsprestaties kunnen beoordelen om de verscheidenheid aan leerstijlen bij studenten te weerspiegelen. Beoordelingen kunnen cursussen omvatten zoals schriftelijke opdrachten, essays, rapporten, portfolio's en reflectieve logboeken; praktisch werk inclusief presentaties, tentoonstellingen, rollenspellen en mondelinge beoordelingen; en examens, inclusief klassikale toetsen of schriftelijke examens.
Het vak Reclame en Marketing heeft tot doel studenten tijdig feedback te geven. Feedback is bedoeld om gebieden van kracht, zwakte en verbetering in het werk van een student te identificeren om het leren gedurende de hele opleiding te ondersteunen. Waar mogelijk is feedback elektronisch beschikbaar. Studenten hebben toegang tot één-op-één bijeenkomsten om gepersonaliseerde feedback over hun prestaties te ontvangen.
Accreditaties
Dit programma is geaccrediteerd door het Chartered Institute of Marketing (CIM) en na succesvolle afronding krijgen studenten een 'advanced status'. Hierdoor kunnen studenten studeren voor CIM-kwalificaties zonder dat ze alle modules hoeven te voltooien. Studenten kunnen ook een individuele prijs toevoegen als aanvulling op hun diploma. Meer informatie vindt u op de CIM-website.
Galerij
Programma resultaat
How You Study
Key aspects of the industry are explored and debated as students move from a general business, marketing, and advertising grounding in year one to more specialist modules in years two and three. The focus is on building marketing and advertising competencies, such as creativity, problem-solving, oral and written presentation, and persuasive communication.
In the first year, you are introduced to the foundations of marketing, advertising and general business, including examining organisational behaviour and understanding business data.
In the second year, the course builds on these foundations exploring concepts and processes such as strategic marketing planning and the application of advertising and marketing. In the final year, modules explore specific areas of marketing, media, branding, and advertising, alongside an independent project where you can choose to focus within the field of advertising and/or marketing.
Beurzen en financiering
Programma collegegeld
accreditaties
Over de school
Vragen
Vergelijkbare cursussen
BA (Hons) in Marketing
- Dublin, Ierland
BA (Hons) in digitale reclame
- Kuala Lumpur, Maleisië
BA (Hons) in marketingmanagement
- Kuala Lumpur, Maleisië