BSc (Hons) Games Computing
University of Lincoln
Belangrijke informatie
Campuslocatie
Lincoln, Verenigd Koninkrijk
Talen
Engels
Studieformaat
Op de campus
Duur
3 - 6 jaar
Tempo
Full time, Deeltijd
Collegegeld
Informatie aanvragen
Deadline voor aanmelding
Informatie aanvragen
Eerste startdatum
Informatie aanvragen
* per niveau, voor internationale studenten | thuis/EU-studenten: £ 9.250 per niveau
Ontdek Lincoln waar ter wereld u ook bent
Onze webinars, masterclasses, vraag- en antwoordsessies en panelgesprekken met studenten zijn een geweldige manier om te ontdekken hoe het is om te leven en te studeren aan de University of Lincoln .
Invoering
Het BSc (Hons) Games Computing-programma bij Lincoln heeft tot doel de vaardigheden en attributen te ontwikkelen die vereist zijn voor rollen in de concurrerende computersector. De cursus is bedoeld om studenten te helpen zich te ontwikkelen als veelzijdige professionals die kunnen gedijen in een breed scala van postuniversitaire werklocaties. Studenten hebben ook de mogelijkheid om vaardigheden te ontwikkelen die zich lenen voor de immer groeiende industrie van videogames met miljarden pond.
De cursus heeft tot doel een vaardighedenpakket te ontwikkelen dat van toepassing is op het bredere spectrum van de digitale sector. Naast het leren ontwikkelen van software, kunnen studenten ook inzicht krijgen in de interactie tussen de computer en de gebruiker, en hoe ze een boeiende ervaring kunnen ontwerpen.
Wij streven ernaar afgestudeerden te produceren die zich kunnen aanpassen aan snel evoluerende technologie en een sleutelrol kunnen spelen binnen de bedrijven die vooroplopen op deze ontwikkelingen. Naast de ontwikkeling van technologie, kan een student computers leren ook begrijpen hoe je hem aantrekkelijk, speels en leuk maakt.
De cursus onderzoekt de informatica door het specifieke gebruik van spellen. Studenten hebben de mogelijkheid om programmeervaardigheden te ontwikkelen, naast gespecialiseerde modules in onderwerpen zoals games ontwerpen, 3D-graphics, wiskunde en kunstmatige intelligentie.
De sterke conceptuele en methodologische basis in zowel game-ontwerp als game-ontwikkeling geeft Lincoln's Games Computing-cursus een onderscheidend voordeel. Studenten worden aangemoedigd om te erkennen dat software-engineering net zo belangrijk is als creatief ontwerp voor het succes van computerspelproducten en softwaretoepassingen. De cursus onderzoekt ook de rol van speelse systemen buiten de gamesindustrie, waarbij wordt gekeken naar hoe games zijn toegepast in sectoren als onderwijs en fitness. Hoewel onze afgestudeerden zich kunnen richten op een loopbaan in de videogamesindustrie, kunnen hun vaardigheden ook worden toegepast op een aantal verschillende Pathways , waaronder systemen en ontwikkelingsrollen in de NHS, de auto-industrie, de onderwijssector en ontwerprollen in meerdere industrieën.
"Deze informatie was correct op het moment van publicatie (juli 2023)"
toelatingen
leerplan
Hoe je bestudeert
In het eerste jaar van de opleiding hebben studenten de mogelijkheid om fundamentele gebieden te bestuderen, waaronder game-ontwerp, wiskunde voor computers, programmeren en game-ontwikkeling.
In het tweede jaar wordt een diepgaande studie verwacht op het gebied van gamescomputing, zoals geavanceerde programmering, conceptontwikkeling, ontwerp van gebruikerservaringen en kunstmatige intelligentie.
Naast het voltooien van een game-ontwikkelingsproject in het derde jaar, kunnen studenten kiezen uit een reeks gespecialiseerde optionele modules, waaronder Parallel Programming; Autonome mobiele robotica; Afbeelding verwerken; en virtuele en augmented reality.
Fulltime of parttime studie beschikbaar.
Eerste jaar
- Algoritmen en complexiteit (kern)
- Game-ontwerp (kern)
- Game-ontwikkeling (kern)
- Gamestudies (kern)
- Wiskunde voor computers (kern)
- Objectgeoriënteerd programmeren (kern)
- Basisprincipes van programmeren (kern)
Tweede jaar
- Toegepaste programmeerparadigma's (kern)
- Kunstmatige intelligentie (kern)
- Conceptontwikkeling (kern)
- Spelprogrammering (kern)
- Schaalbare databasesystemen (kern)
- Team Software Engineering (Core)
- Ontwerp van gebruikerservaring (kern)
Derde jaar
- Grafische kaart (kern)
- Physics Simulation (Core)
- Procedurele inhoud genereren (kern)
- Project (kern)
- Autonome mobiele robotica (optie)†
- Big Data (optie)†
- Platformonafhankelijke ontwikkeling (optie)†
- Cyberbeveiliging (optie)†
- Beeldverwerking (optie)†
- Machine learning (optie)†
- Parallelle programmering (optie)†
- Virtuele en augmented reality (optie)†
† Sommige cursussen bieden mogelijk optionele modules. De beschikbaarheid van optionele modules kan van jaar tot jaar variëren en is afhankelijk van het behalen van een minimum aantal studenten. Dit betekent dat de beschikbaarheid van specifieke optionele modules niet kan worden gegarandeerd. Optionele moduleselectie kan ook worden beïnvloed door de beschikbaarheid van personeel.
Hoe je wordt beoordeeld
Het programma wordt op verschillende manieren beoordeeld, waaronder tests in de klas, cursussen, projecten en examens. De meeste beoordelingen zijn gebaseerd op cursussen en weerspiegelen de praktische en toegepaste aard van de informatica van games. De weging die aan elke beoordelingsmethode wordt toegekend, kan per academiejaar verschillen. De University of Lincoln wil ervoor zorgen dat het personeel de beoordelingen tijdens de cursus onmiddellijk aan studenten teruggeeft.
Accreditaties en affiliaties
Deze cursus is geaccrediteerd door BCS, Chartered Institute for IT, en de universiteit is aangesloten bij de Institution of Analysts and Programmers.