Bachelor in de informatica (spel technologie)
Durian Tunggal, Maleisië
DUUR
TALEN
Aanvraag taalonderwijs
TEMPO
Full time
DEADLINE VOOR AANMELDING
Aanvraagdeadline
EERSTE STARTDATUM
Jan 2024
COLLEGEGELD
Vraag collegegeld aan
STUDIE FORMAAT
Op de campus
* voor het eerste jaar. 11,770.00 RM voor de volgende jaren.
Beurzen
Ontdek mogelijkheden voor beurzen om je studie te financieren
Invoering
Cursus Learning Outcomes
Deze cursus wordt aangeboden aan afgestudeerden die zijn zeer deskundig en ervaren op het gebied van computer games technologie te produceren. De afgestudeerden zijn goed uitgerust met kennis en specifieke vaardigheden zoals computerspel programmeren, ontwerpen en ontwikkelen van verschillende soorten computerspelletjes, het principe van de games, web-based games, project management als 2D- en 3D-game-ontwikkeling. Afgestudeerden van deze cursus in staat zijn om hun kennis en vaardigheden bij te dragen aan de educatie en entertainment Industri zoals game-based onderwijs en game content ontwikkeling.
Loopbaanperspectief
Een breed scala aan carrièremogelijkheden op het gebied van informatica en informatietechnologie staat open voor afgestudeerden die gespecialiseerd is in computer games. Onder de carrièremogelijkheden zoals game designer, game-ontwikkelaar, spel programmeur, spel animator, game-audio engineer, game tester, technische ondersteuning en gespecialiseerde computerspel onderzoeker.
Leerresultaten
Het doel van FTMK aan de uit te voeren Bachelor of Information Technology (Game Technology) programma is om studenten te produceren met de volgende kenmerken: - In staat om te verkrijgen en kennis toe te passen in de informatica en informatietechnologie.
- In staat om te analyseren, ontwerpen en game-applicaties te ontwikkelen.
- In staat om kunstmatige intelligente technieken zoals het zoeken techniek, fuzzy logic, neuraal netwerk, evolutionaire computing, machine learning en intelligente agent toe te passen bij het ontwikkelen van een systeem.
- Uitgerust met vaardigheden om het spel te ontwikkelen.
- In staat om onderzoek op de gebieden die verband houden en op basis van kunstmatige intelligentie te voeren.
- In staat om creatief en kritisch denken in het oplossen van problemen en in staat om effectief te communiceren om ideeën te leveren.
- In staat om vaardigheden individueel of in groep een bijdrage leveren in het verschil disciplines en domeinen.
- In staat om goede persoonlijkheid, ethiek, leiderschap en ondernemerschap vaardigheden te presenteren.
- In staat om continue zelf leren uitvoeren om kennis en vaardigheden te verkrijgen.
Over de school
Vragen
Vergelijkbare cursussen
Bachelor of Engineering, Information Technology (B.Eng)
- Mikkeli, Finland
Bachelor of Science (Honours) in Kunstmatige Intelligentie en Onderwijstechnologie en Bachelor of Education (Honours) (Informatie- en Communicatietechnologie en Basiswetenschappen)
- Hong Kong, Hongkong
Bachelor in de ingenieurswetenschappen, industriële informatietechnologie, Lappeenranta
- Lappeenranta, Finland