Keystone logo
Universiti Teknikal Malaysia Melaka UTeM Bachelor in de informatica (spel technologie)
Universiti Teknikal Malaysia Melaka UTeM

Bachelor in de informatica (spel technologie)

Durian Tunggal, Maleisië

Duur van de aanvraag

Aanvraag taalonderwijs

Full time

Aanvraagdeadline

Jan 2024

Vraag collegegeld aan

Op de campus

* voor het eerste jaar. 11,770.00 RM voor de volgende jaren.

Beurzen

Ontdek mogelijkheden voor beurzen om je studie te financieren

Invoering

Cursus Learning Outcomes

Deze cursus wordt aangeboden aan afgestudeerden die zijn zeer deskundig en ervaren op het gebied van computer games technologie te produceren. De afgestudeerden zijn goed uitgerust met kennis en specifieke vaardigheden zoals computerspel programmeren, ontwerpen en ontwikkelen van verschillende soorten computerspelletjes, het principe van de games, web-based games, project management als 2D- en 3D-game-ontwikkeling. Afgestudeerden van deze cursus in staat zijn om hun kennis en vaardigheden bij te dragen aan de educatie en entertainment Industri zoals game-based onderwijs en game content ontwikkeling.

Loopbaanperspectief

Een breed scala aan carrièremogelijkheden op het gebied van informatica en informatietechnologie staat open voor afgestudeerden die gespecialiseerd is in computer games. Onder de carrièremogelijkheden zoals game designer, game-ontwikkelaar, spel programmeur, spel animator, game-audio engineer, game tester, technische ondersteuning en gespecialiseerde computerspel onderzoeker.

Leerresultaten

Het doel van FTMK aan de uit te voeren Bachelor of Information Technology (Game Technology) programma is om studenten te produceren met de volgende kenmerken: - In staat om te verkrijgen en kennis toe te passen in de informatica en informatietechnologie.

  • In staat om te analyseren, ontwerpen en game-applicaties te ontwikkelen.
  • In staat om kunstmatige intelligente technieken zoals het zoeken techniek, fuzzy logic, neuraal netwerk, evolutionaire computing, machine learning en intelligente agent toe te passen bij het ontwikkelen van een systeem.
  • Uitgerust met vaardigheden om het spel te ontwikkelen.
  • In staat om onderzoek op de gebieden die verband houden en op basis van kunstmatige intelligentie te voeren.
  • In staat om creatief en kritisch denken in het oplossen van problemen en in staat om effectief te communiceren om ideeën te leveren.
  • In staat om vaardigheden individueel of in groep een bijdrage leveren in het verschil disciplines en domeinen.
  • In staat om goede persoonlijkheid, ethiek, leiderschap en ondernemerschap vaardigheden te presenteren.
  • In staat om continue zelf leren uitvoeren om kennis en vaardigheden te verkrijgen.

Over de school

Vragen

Vergelijkbare cursussen

  • Bachelor of Engineering, Information Technology (B.Eng)
    • Mikkeli, Finland
  • Bachelor of Science (Honours) in Kunstmatige Intelligentie en Onderwijstechnologie en Bachelor of Education (Honours) (Informatie- en Communicatietechnologie en Basiswetenschappen)
    • Hong Kong, Hongkong
  • Bachelor in de ingenieurswetenschappen, industriële informatietechnologie, Lappeenranta
    • Lappeenranta, Finland