Keystone logo
Universiti Teknikal Malaysia Melaka UTeM Bachelor in de PTB (high-tech marketing) met onderscheiding
Universiti Teknikal Malaysia Melaka UTeM

Bachelor in de PTB (high-tech marketing) met onderscheiding

Durian Tunggal, Maleisië

0 Semesters

Aanvraag taalonderwijs

Full time

Aanvraagdeadline

Jan 2024

Vraag collegegeld aan

Op de campus

* voor het eerste jaar. 11,770.00 RM voor de volgende jaren.

Beurzen

Ontdek mogelijkheden voor beurzen om je studie te financieren

Invoering

De geïntegreerde planning, ontwerp, optimalisatie, werking en controle van de technologische producten, processen en diensten, een betere omschrijving zou het beheer van het gebruik van technologie voor menselijke voordeel zijn.

De Bachelor in Technology Management Program is uniek omdat het een combinatie van de ontwikkeling van essentiële zakelijke principes en vaardigheden met de nadruk op de fundamentele rol die technologie speelt in het beheer van de onderneming. In tegenstelling tot traditionele zakelijke programma's, de Bachelor in Technology Management Program dompelt studenten in de case studies op de integratie van nieuwe technologie, de voordelen van de technologie-infrastructuur, en het oplossen van problemen door middel van technologie. Deze gespecialiseerde kennis van techniek als een probleemoplossende gereedschap en verandering bestuurder laat Technology Management afgestudeerden te ontwikkelen tot meer effectieve managers en leiders, en gemakkelijker aanpassen aan veranderingen in de markt.

Vakinhoudelijke kennis Afgestudeerden van de cursus wordt verwacht dat zij in staat zijn om:

  • Bij te dragen binnen de industrie om technische projecten als individu of als teamleden; * Bijdragen aan de analyse, synthese, praktijk, business en management taken in een wetenschap of-techniek gebaseerde enterprise; - Inzicht in de structuur, de werking en de verantwoordelijkheden en zakelijke cultuur van een bedrijf of organisatie; - Genieten van de verantwoordelijkheden, rollen, attitudes, waarden, prioriteiten, oordeel en werkmethoden van het beoefenen van professionele wetenschappers, technici en ingenieurs; - Bijdragen tot innovatie en ondernemerschap binnen een organisatie; begrijpen kwaliteitsborging processen; - Effectief communiceren in een waaier van technische en zakelijke situaties; en begrijpen van de interne en externe zakelijke omgeving van de wetenschap of-techniek gebaseerde bedrijven

Penetratie van hoogwaardige technologieën in alle domeinen van technopreurship activiteit is radicaal veranderd de wereld sociale en economische ervaring, de toenemende globalisering van de economie, gedwongen consumerization groei en vereist de herziening van de traditionele benaderingen van "leverancier-klant" relaties. Binnen de omgeving van de hevige concurrentie en eisen hogere klant, moeten deze relaties een compleet ander niveau om een ​​echte bron van omzetgroei en de daling van de kosten van nieuwe klanten acquisitie in de lange termijn worden bereikt. Om te slagen in het bedrijfsleven is het van cruciaal belang voor elke onderneming in het bijzonder op high-tech markten, zoals telecommunicatie, IT en media om langdurige klantrelaties op te bouwen en om klanten te behouden.

Voer het hart van de hedendaagse High-Tech Marketing met Faculteit Technologie Management & Technopreneurship (FPTT), Bacheloropleidingen. Ontdek alle manieren waarop FPTT u kunnen helpen profiteren van de nieuwe mogelijkheden en met succes de uitdagingen en eisen van de huidige sterk concurrerende zakelijke omgeving. Ons programma wordt opnieuw knowned.

De cursus voorziet in de creatie en marketing van high-tech producten, de tools die nodig zijn voor het succesvol managen van de uitdagingen en de mogelijkheden van de huidige turbulente markt te verkennen. De cursus onderzoekt ook hoe de investeringen in loyaliteit technologieën retentie van de beste klant en uitgegroeid tot een van de belangrijkste bronnen van de marktkapitalisatie van de groei van firma's. Moeten bedrijven investeren? Hoe deze investeringen effectiever te maken? Wat zijn de specifieke kenmerken van het gedrag van klanten op de high-tech markt na aankoop? Welke instrumenten zorgen voor het succes van dergelijke relaties? Zijn er succesverhalen en best practices?

Waarom kiezen voor dit programma?

U leert van de faculteit met een sterke academische referenties en diverse werkervaring. De klassen zijn klein genoeg om te zorgen voor nauwe persoonlijke contacten met docenten en natuurlijk mates. De sterk gediversifieerde student compositie op het programma transformeert projecten en teamwerk in kostbare multi-culturele leerervaringen die vaardigheden, vitale ontwikkelt in een carrière in marketing management. De pedagogische aanpak wordt toegepast en participatieve: echte projecten met bedrijven worden uitgevoerd, zodat studenten zijn operationeel en inzetbaar.

De specialisatie tracks, het grote aantal keuzevakken aangeboden en de stage bedoel, je kan het programma aanpassen om jezelf en je carrière in de high-tech marketing aan te passen.

Op afstuderen, zult u in staat om marketing te benaderen met intelligentie en creativiteit zijn; beheren onzekerheid; betere marketing beslissingen door inzicht in het gedrag van de consument; rekening voor de marketing budgetten en rendement op investeringen in marketing; het analyseren van de winstgevendheid van klanten en segmenten; genereren van winst in markten internationaal; Gebruik analytics als een bron van echt concurrentievoordeel; begrijpen strategische merk en product management.

Je toekomstige carrière

Dit programma opent de deur naar een scala van loopbanen in marketing, sales en business development: marketing onderzoek, trend agentschappen, communicatie en evenementen bureaus, marketing of product managers, trade marketing en category managers, sales en business development, key account managers, en inkoop. De opleiding bereidt studenten ook voor een loopbaan in de grote ondernemingen, waar ze zal beginnen in omzetontwikkeling en later verhuizen naar marketing posities.

In een KMO of start-up, zou afgestudeerden beste oplossing zijn om een ​​sales en marketing manager met een sterke business development aanpak en bijzonder geschikt voor banen in de internationale ontwikkeling van de markt geworden.

Ontdek alle manieren waarop Keller u kunnen helpen profiteren van de nieuwe mogelijkheden en met succes de uitdagingen en eisen van de huidige sterk concurrerende zakelijke omgevingen

Over de school

Vragen

Vergelijkbare cursussen

  • Bachelor Management en nieuwe technologieën
    • Évry-Courcouronnes, Frankrijk
  • Bachelor's Degree in Management of Business & Technology
    • Barcelona, Spanje
  • Dubbeldiploma in Business Intelligence en Data Analytics en Management van Bedrijf en Technologie
    • Barcelona, Spanje